Dolmar ps-420 karburator nastavenie
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.239 (?), 20.3.2013 18:06
Pila dolmar 460 dymi moc za studena az tak ze je vifuk cierni ked sa zahreje prestane dymit inač motor ide pravidelne dakujem za radu..
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.114 (?), 11.4.2012 21:31
mám tiež 420 a kašlal iba dva krát prvý krát akurát dochádzal na volnobehu benzín a druhýkrát bolo potrebné vyčistiť vzduchový filter, inak krátko po zahriatí ide za plynom ako blesk
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.135 (?), 12.4.2012 22:17
vdaka za rady a postupy, rozhodol som sa ze to skusim lajickym sposobom, teda takto:
zo zakladneho vyrobneho nastavenia budem postupne uberat L az dosiahnem okamzitu reakciu motora na plyn. A nic viac. Dam vam vediet kde som skoncil.
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.135 (?), 12.4.2012 22:37
zajtra dam vediet kde som skoncil zo skrutkou L a snad mi to schvalite, nebude mi vadit ze je zmes bohatsia nez je idealne nastavenie, vadi mi pomala a neskora reakcia motora na plyn.
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.135 (?), 12.4.2012 22:57
este dotaz, viz obrazok.
C znamena ze je s katalizatorom, i ked na ucte bolo napisane 420C tak tam nemam ten medzikus ktory je na obrazku v pravo dole, teda mam model bez katalizatora? Ani na stitku nemam napisane 420C rok vyroby 2009
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.135 (?), 13.4.2012 8:40
kupovana 2010 leto, prvy rok 5 kubikov, druhy rok narezane 10 kubikov, slape dobre, jeden krat som musel doladit volnobeh, o pilu sa staram. Objavil som toto forum a nasiel informacie ze mozem a nemusim nechat nastavenie karburatora z obchodu. Povodne nastavenie sa mi zdalo moc vela, dnes som to posunul L +2 a H ostalo v nezmenenej podobe od vyroby a doladenie volnobeznych otacok, retaz mala tendenciu rozbehnut sa, tak som ubral na volnobehu, pila reaguje na plyn sviznejsie po praci mozno skusim naspalikovat kubik dreva.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 69.160 (?), 14.4.2012 8:20
Katalyzátor u pily taky bere trochu výkon jako u auta ne?
|
|
|
|
|
|
|
host - 25.135 (?), 22.3.2013 8:26
Zdravím. Ohledně toho nastavení karburátoru už je tady napsáno dost, ale ještě bych vám poradil, co se týče poměru olej : benzín. Drtivá většina zkušených chlapů, co dělá s pilou dává toho oleje trochu víc. Je to vždycky lepší tam toho oleje dát o trochu víc, motor se tak neopotřebovává, maže to lépe atd. Protože když tam toho oleje dáte víc, nic se neděje, ale dáte ho tam méně a je to v pytli. Takže jenom takováhle drobnost, dávat vždy více oleje, pila vydrží déle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|