Vysoké otáčky sekačky, motor Briggs



host - 223.69 (?)
28.5.2020 16:39

Ničím jiným než karburátorem to být nemůže.

Pokud si motor vystačí s dírkou v klapce, tak buď má nadbytek benzínu (nezavírá ventilek u plováku, jak jsem psal minule a který jste určitě nezkontroloval), nebo si přisává vzduch jinudy.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 223.69 (?), 28.5.2020 16:39

Ničím jiným než karburátorem to být nemůže.

Pokud si motor vystačí s dírkou v klapce, tak buď má nadbytek benzínu (nezavírá ventilek u plováku, jak jsem psal minule a který jste určitě nezkontroloval), nebo si přisává vzduch jinudy.

      
host - 175.35 (?), 19.5.2020 21:38
Tady je číslo, snad z něj tip vyčtete..

         
host - 175.35 (?), 19.5.2020 21:52
Ještě další fotka

            
host - 128.28 (?), 19.5.2020 22:33

A čím chcete otevírat škrtící klapku, když není připojen drát plynu?

Je to Quantum, z boku by měl být šroub nastavení volnoběžných otáček, ale to už je pro doladění. 

12F802-2033-B1 - Briggs & Stratton Vertical Engine

               
host - 175.35 (?), 20.5.2020 22:12
Škrtící klapku otevírá regulátor otáček, táhlo plynu (želva- zajíc) akorát ovládá mechanizmus předpětí pružiny škrtící klapky. Děkuju toho šroubku jsem si nevšiml. Ještě dodám tu fotografií klapky v karburátoru. 😊
            
host - 223.69 (?), 19.5.2020 23:04

Můžete vyfotit ještě pohled do klapky?

Normálně bych otvor čekal jen v klapce sytiče. Tou se přivře vzduch, motor si nasává víc paliva, směs je bohatá a otáčky vysoké.

V hlavní klapce, která reguluje chod, mi otvor moc smysl nedává.

Ale pokud tam je jen jedna klapka (s otvorem) a sytič je řešen nástřikem paliva primerem, tak si motor přisává víc paliva, než by měl. Zjistěte kudy a proč.

Jestli třeba není moc vysoká hladina paliva - plováková komora musí mít nějaký ventilek, který uzavírá přítok paliva a udržuje jeho konstantní hladinu. Možná ten ventilek netěsní/nezavírá.

Taky může být v karburátoru nějaký kanálek, který obchází klapku... zkontrolovat...

A dejte vědět.

               
host - 78.152 (?), 30.5.2020 13:16

Vysoké otáčky znamenají moc vzduchu a málo paliva, ne bohatou směs (to je opak toho co máte). co všechno jste přetěsňoval? Problém bude ZA karburátorem, pravděpodobně prasklé nebo uvolněné sací potrubí

                  
host - 175.35 (?), 1.6.2020 19:08

To si také myslím, že se nejedná o bohatou směs. Podle mého to musí někde přisávat,, faleš" proto ty vysoké otáčky. Přetěsnil jsem celé sací potrubí, těsnění na přírubě karburátoru a těsnění na přírubě sacího kanálu hlavy válců, opticky zkontroloval potrubí zda není někde prasklé a pro jistotu vše přilepil motorářským tmelem, však absolutně bezezměny.

                     
host - 157.38 (?), 8.12.2020 23:43

Prisavat muze pres gufero na klice. stalo se mi to u motorky... pak jde do otacek nezavisle na karbecu

                     
host - 214.246 (?), 30.4.2023 13:34

Stalo se vám to u motorky? Jenomže motorka byla asi dvoutaktní a B&S bude asi čtyřtakt. Takže z klikove skříně asi nesaje palivo. 
 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika