Vega SW48SP
|
|
 |
 |
host - 35.66 (?) 25.6.2017 18:44
Foto napoví nejspíše více, tipuju to na motor byVega z čínské produkce, b&s nebo hondu mají namontován v daleké menšině, spíše jen tak do počtu.Ta vega mi připomínala Alko, kdoví jestli za ni nestojí, ale i Alko má dávno motory z Číny byAlko.Soused ví, proč ji vyhodil, ty se neopravujou, ty se vyhazujou.Tak nebo tak, když benzín protéká karbecem, stále by jsem viděl chybu v něm.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 102.170 (?), 25.6.2017 10:25, zobrazeno: 4669x
Zdravim, potřeboval bych poradit, protože už nevím co sní. Mám sekačku Vega s pojezdem a protíká mě benzín přes trisku karburátoru. Vyměnil jsem karbec za nový a dělá to pořád.Když ji nechám stát tak benzín neprotíká, ale až když se nastartuje tak jede normálně a po chvilce začne jít do enormních obrátek, začne vylétávat benzín s karbecu a já ji teda chcípnu a benzín zažne valit přes trisku ven. Karburátor je nový jak jsem psal. Odporuje mi to všemu co znám o karbecech. Díky za případné rady a poznatky. Bob
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 133.211 (?), 25.6.2017 11:30
Bolo by dobré napísať o aký motor sa jedná, o aký druhý karburátor sa jedná a či nepociťujete zvýšené vibrácie.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.170 (?), 25.6.2017 12:26
Nejsem až tak zběhlej, ale zvýšených obrýtkách to vibruje hodně, a motor je tam 5ti konovej a karbec to nevím podle čeho to popsat, jednoduchej obyč a plovák nejde štelovat a má uzaviratelný přívod benzínu. Opravdu nevím co je to za typ nebo tak něco.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 133.211 (?), 25.6.2017 13:17
Dôležité je čo je na motore napísané lebo neni jedno či je to briggs, honda alebo nejaká ázia a aký je karburátor - či sa jedná o lacnú náhradu alebo originálny náhradný diel. Vibrácie sú také od nova alebo začali napríklad po náraze noža do niečoho. Ja by som to takto z brucha typoval na vibrácie od ohnutého noža alebo kľuky.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.170 (?), 25.6.2017 13:26
Motor briggs to není, budto je to honda a nebo je to něco v koprodukci, ale hlavní problém je v tom, že teče benzín přes trisku karburátoru. Dělají to oba dva karburátory které mám. Jak ten starý tak i ten nový.
Sekačku od nova nemám, opravil jsem si ji když ji chtěli sousedi vyhodit. Seřídil a vše šlapalo jak má, ale potom mě zničeho nic začala se přechlastávat a téct benzín s karbecu přes trisku. Tak jsem si řek, že ten karbec je stejně starej a sitič je v háji tak koupím novej a tak jsem udělal ale protíkání benzínu je pořád.
Vibrace jsou pouze když motor jde do hodně vysokých obrátek. Pokud se točí tak jak má, tak sekačka je v klidu a nevibruje. Nedelala to po opravě když jsem ji dával dokupy.
Leda, že bych přiložil foto motoru a karbecu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 35.66 (?), 25.6.2017 18:44
Foto napoví nejspíše více, tipuju to na motor byVega z čínské produkce, b&s nebo hondu mají namontován v daleké menšině, spíše jen tak do počtu.Ta vega mi připomínala Alko, kdoví jestli za ni nestojí, ale i Alko má dávno motory z Číny byAlko.Soused ví, proč ji vyhodil, ty se neopravujou, ty se vyhazujou.Tak nebo tak, když benzín protéká karbecem, stále by jsem viděl chybu v něm.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 166.96 (?), 25.6.2017 20:50
Pokud máte možnost vyčistěte karburátor v ultrazvuku, taky ještě propláchněte nádrž a celé palivové vedení. Můžou v ní být nečistoty, které se dostanou do karburátoru a pak je problém. Jinak Vega je čistokrevná Čína.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 102.170 (?), 25.6.2017 21:45
Karburátor je fungl nový, starý jsem projel ultrazvukem a stejně to dělá. Jinak přikládám foto karbecu. Palivová soustava je redy. Vyčištěna, propláchnuta. Když do karbecu fouknu tak plovák nenadzvednu, ale přesto benzín teče a teče. Je to anomálie. No jo tak asi novej karbec vytáhnu a skončí ve šrotě.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 155.38 (?), 26.6.2017 13:25
Najednou vysoké otáčky mohou mít souvislost s regulátorem otáček - jestli se zasekává???
S tím benzínem - nemůže to být příliš těsné víčko nádrže, které tlačí po zahřátí benzín do karbecu?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 133.211 (?), 26.6.2017 14:40
Je tu niekoľko možností:
1.Netesní ihla karburátora
2.Vibrácie sú také veľké že plavák nútia otvárať ihlu /nevyvážený alebo ohnutý nôž, poškodený držiak noža, ohnutý kľukový hriadeľ alebo kombinácia čohokoľvek.
3.Nejaký problém z motorom. a pľuje von benzín.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|