Vari Hurricane F-550 - vyžínač křovin
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 110.80 (?), 1.4.2014 20:47
Navážu pro případné čtenáře. 550 rozhodně není profi stroj viz její návod na tuším 1,5ha max (nikde už není psáno jak často :)) a když jsem ji dneska po zimě vytáhl, krom pár startů v zimě aby se neřeklo (pokaždé ale trvalo abnormální dobu než chytla) tak jsem si všiml jak jí začínají reznout řidítka pod barvou, uvidíme co z toho bude dál.
Martin Horňák
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.218 (?), 2.4.2014 17:29
Navážu na diskuzi - jak jsem již v minulém roce psal, používám F 550B viz fotka. Před zimou vyjetá nádrž do prázdna až motor zdechnul. Předevčírem v rámci předsezonní výměny oleje v motoru (používám Mogul alfa 4T 10W-30) nádrž nalita benzínem a start na první pokus úspěšný jako vždy.
|
|
|
|
|
|
|
host - 217.171 (?), 13.4.2014 19:29
Zvažuju koupi F550,nahradila by mě sekačku, kde mulčuju a tu by jsem si nechal jen na sběr.Píšete jak jste s tím spojený, ale já četl o třech verzích motoru, tak váhám, co vzít-brixe 850,honda 190 gcv, honda 190 gxv+nerez plech.Doufám, že vše ostatní z komponentů je stejné, jen poslední motor se strojem vedou jako profi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.6 (?), 14.4.2014 7:18
Asi takhle - nejošlehanější verzí je F550 s Hondou GCV, verze B s BS 850E má dvojitý vzduchový filtr a autosytič, verze INOX pak přidává GSV 190A s vložkou válce, dvojitým filtrem vzduchu, ložisky kliky... a je tam i ta nerezová skříň.
Jinak co se týče koncepce, všechny tři verze jsou stejné, jen INOX má ten jiný matroš skříně sečení. Možná že dobrou volbou by mohla být i Lucina Max, ale ty se ještě nezačaly vyrábět, mají být až někdy v průběhu května.
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.170 (?), 15.4.2014 20:34
Verze s briksem vypadá nejlépe, píšou u něj tlakové mazaní a olejový filtr, krouťáky stejné, hondy jsou jen s rozstřikem, navíc ten nerezový plech nebude asi stejně silný jako ten pozinkovaný plech, takže menší tuhost
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.170 (?), 15.4.2014 20:38
Ta lucina max vypadá fakt dobře
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.170 (?), 15.4.2014 20:42
Ta lucina max vypadá fakt dobře, ale jako každá novinka si projde praktickýma vylepšeníma, které ukáže čas, na druho stranu, jediná slabina bude spojovací díl, ostatní je odzkoušeno.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.218 (?), 16.4.2014 15:24
na to pozor - BS 850E nemá ani v jedné verzi tlakové mazání!!! Jedná se o pouze tlakovou filtraci oleje, navíc u F550 je použitá bezvložková verze motoru bez filtru. I tak je ale velmi dobrá. Nejlépe z toho vychází GSV 190 s vložkou a ložisky.
Lucinu max jsem včera obdivoval na prodejně v Libici, systém spojení hřídelů je velmi podobný tomu, co už roky používají u DSK 316.
|
|
|
|
|
|
|
host - 110.80 (?), 18.4.2014 19:02
Tak to se máte, nám starty po delším stání moc nejdou. Taky jsem si všiml že se začal loupat černý lak na rámu sekacího prostoru. Holt hobby stroj no.
MArtin Horňák
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.6 (?), 18.4.2014 19:27
Pokud používáte verzi s Hondou, nejlepší je před koncem práce vyjet karbec do sucha. Potom před prací nalít benzín, otevřít přívod paliva kohoutem, nechat ještě pár minut stát (steče si pěkně do plovákovky) a startovat. Problémy se startováním po delším odstavení bývají nejčastěji způsobeny zvětralým benzínem.
|
|
|
|
|
|
|
|