Vari GCV 190 vs. kopec
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.79 (?), 17.1.2012 19:23
Třmeny Tokico dvoupístkové jsou z motorky myslím suzuki SV 650.Kotouče průměr 190 mm jsou z Pitbiku (malá motorka čína).
|
|
|
|
|
|
|
host - 127.72 (?), 17.1.2012 20:06
Zdravím, konstrukce vypadá velmi pěkně, jistě bude přínosem pro bezpečnou jízdu. Napadly mě ale dvě otázky: nebude problém s čistotou kotoučů a třmenů např. při orání s hnojem? A jak máte řešené upevnění ovládací páky pro snadnou výměnu motorové jednotky na jinou převodovku? Jirka
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.79 (?), 17.1.2012 20:29
Snažil jsem se volit kotouče stejné velikosti jako je spodek převodovky.Motokrosové motorky a endura jezdí ve větší nečistotě a kotouče fungují bez problému.Myslíte brzdovou páčku na řiditkách? Ta je na dvou imbus šroubech.Vše se dá rozebrat a upravit třeba na rotavátor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stanislav.b - (21) - 250.175 (?), 19.6.2011 10:59
Nie je to Agzat, ale stará dobrá Terka banujem, že som ju predal a kúpil si Jikov 1447 DV je to Čínsky nepodarok!!! To žive závažie používam len do kopca, takže pri tom slimáčom tempe to nie je nebezpečné.Neviem, čo sa Vám nepáči na radličkách sú originálne a čo je s riadiacou pákou.Tu poslednú vetu som nepochopil!
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.140 (?), 20.6.2011 7:47
Zdravim p.Bryndza, co sa tyka mojej (asi mojej) poslednej vety, tak ide o nedorozumenie, ktore rad vysvetlim: V zmienke o uprave radliciek, tiez o uprave rychlostnej paky nie je ziadny posmech ani ironia. Podla mna tieto veci mate upravene sikovne a uzitocne. Pacia sa mi do takej miery, ze si podobne upravy ako mate na tej Terke (ako ju volate) urobim aj na mojom Vari. Ak tvrdite, ze su radlicky originalne, tak je to asi tak. Ovsem mne sa na nich zdaju predlzene spodne spice, viac ako som doteraz videl na vsetkych radlickach Vari, ktore som mal moznost vidiet. A tiez to zvysenie cinnej plochy vasich radliciek smerom nahor je fajn, lebo mne sa nezriedka presypa poda cez vrch mojich originalnych radliciek Vari. A co je s radiacou pakou? No ja tak pohodlne ako vy - teda na riaditkach neradim, mate to pekne urobene. ___pooh.
|
|
|
|
|
|
|
stanislav.b - (21) - 250.175 (?), 20.6.2011 13:47
OK.Čo sa týka tých radličiek, tak ich mám zvýšene AL plechom.Riadiaca páka je 8mm AL tyčka.Nebavilo ma neustále schádzať z vlečky a preraďovať.Vydel som vela úprav cez všelijaké tiahla no zdalo sa mi to moc zlož.a zbytočné, tak som si zvolil vlastnú verziu.Nech sa darí pri prerábke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.140 (?), 20.6.2011 14:48
Diky za odpoved, aj za fotku. Uprava radiacej paky je ozaj jednoducha a elegantna. Mňa tiež nebaví ma neustále schádzať z vlečky a preraďovať. Bolo by fajn, ak by ste sem hodil aj horne uchytenie predlzenej radiacej paky, nech nevymyslam uz co jevymyslene. ___pooh.
|
|
|
|
|
|
|
stanislav.b - (21) - 250.175 (?), 21.6.2011 9:07
Horné uchytenie páky je len v rýchlo upinacej plastovej páske.Páska nie je úplne stiahnutá len tak, aby prešla guľôčka.
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.140 (?), 28.6.2011 11:39
Pan Bryndza dakujem za obrazok. Je to jednoduche a funkcne. ___pooh.
|
|
|
|
|
|
|
|