Utahovaci moment
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 11.99 (?), 26.2.2007 20:04
Regulátor funguje na základě odstředivé síly. Kolik měla ta klika. Má mít 25.98 mm. Vnitřní průměr na ojnici pro ojniční čep je 26.02mm. Předpokládám, že klika se měnila, protože dostala ránu a ohla se.Teda po netu se fakt blbě opravuje.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 48.134 (?), 26.2.2007 20:13
Jj ,dostala pecku ,takze proto ta oprava a ty miry te kliky sedi.No a po netu se to fakt blbe kucha. Dam tomu jeste jeden pokus a uvidim.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.99 (?), 26.2.2007 20:46
Jak to přežilo to kluzný futro (ložisko) klikovky? To spodní, samozřejmě. Není tam vaklson? Průměr má být 25.420mm. Co jsem ještě neuvedl může klepat ojnice. Ono už popisování toho nežádoucího zvuku je problém. Kažký to vnímá jinak. Někomu to klepe jinému zvoní a dalšímu prostě rachtá. Já jsem jenom zvědav, jak toto dopadne:)))
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 48.134 (?), 26.2.2007 21:01
Ten motor po tom urazu jeste s tou ohnutou klikou jel uplne v pohode, zadne pazvuky ,akorat ze mela vibrace, takze skrin motoru a ulozeni kliky by melo byt snad OK.Musim jeste jednou projit rozvod(casovani ventilu) ,je na to nejake jednoduche voditko??
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 26.2.2007 21:06
To je správná připomínka. Aniž si to uvědomuji, vycházím při hledání problému automaticky z toho, že před opravou - výměnou klikovky bylo vše zkontrolováno a člověk již hledá chybu jinde. Výměna klikovky je jistě z důvodu, že dostala pěknou ránu od kamene, nebo pařezu. Někdy se stane, že se pootočí setrvák - střihne se klínek, ale to byste asi poznal. Prostě je toho víc. Jak se stala závada, zde uvedeno nebylo, pouze měním klikovku. Neříkám, že na to hned přijdeme, ale mohlo by nás to směrovat konkrétněji. J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 26.2.2007 21:18
Tady je montážní katalog na GCV 190: www.fis.com.pl/uploads/download/honda/Hondagcv190.pdf , třeba to pomůže, nevím jestli jej máte, je to v podstatě stejné s GCV 160. J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 48.134 (?), 26.2.2007 21:24
POPIS: kosim zahradu (uz asi po XXXXX) vyhybam se prekazkam ,kerikum ,stromkum a mijim ocelovy poklop kanalu,chci ho obkosit tesne kolem a drnc ,sekacka se zastavila.Koukam zespodu ,nuz cely (ani zoubek),klinek cely, kosacka cela ,jenom chybi kus oceloveho poklopu. Natocim masinu ,cela se trese ale jeste dokoncim praci (zbyval mi kousek).BYlo to posledni koseni pred zimou.No a ted na sklonku "zimy" se snazim opravit sekacku.Sehnal jsem si novou kliku a snazim se ji zprovoznit...................................................
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 48.134 (?), 6.3.2007 17:29
Zdravim vsechny a zaroven bych chtel podekovat za rady a pripominky tykajici se meho problemu. Dnes jsem konecne moturek zprovoznil. Jeste jednou jsem motor rozdelal, vse dvakrat prekontroloval (vse OK) a znovu slozil. Po nekolika neuspesnych pokusech natocit motor jsem zajel pro novy benzin na renomovanou cerpaci stanici a zase nic. Takze mechanicky byla OK, benzin OK(svicka mokra), prisun vzduchu OK, jiskru to hazelo ale bezet to nechtelo vubec. Jeste me napadlo dat novou svicku, kterou jsem nemel, nahodou ji meli v nejblizsich nahradnich dilech pro auta. Po namontovani nove zapalovaci svicky motor naskocil na prvni pokus a prede jako novy.
Otazkou vsak zustava, zda vadna svicka mohla zpusobit vyse popsany problem, me zjevny jako klepani v motoru, treba jakozto nejakou detonaci a tudiz nepravidelny chod motoru...???
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.99 (?), 6.3.2007 20:03
Ať to bylo jak chtělo hlavně když to šlape jak má. A pozor na poklopy od kanálů, zjevně klikovkám nesvědčí. Jsem rád, že jste dal vědět jak to dopadlo. Už jsem ani nedoufal.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 6.3.2007 21:26
Dík, jeden z mála. J.S.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|