Úprava malotraktora



host - 136.63 (?)
21.11.2013 16:26

Zdravím, našel jsem obrázek, ze kterého je patrný rozdíl od origo Vari systému. Na Váš záměr by se velice hodil, protože by nedocházelo mezi převodovkou řízení a řídícím čepem ke zkrutu v jízdě terénem. Oba body be se pouze přibližovali a oddalovali. Standa.


Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 136.63 (?), 20.11.2013 7:59

Zdravím, určitá možnost zkrutu řídící tyče je na kulovém čepu řízení, ale upevnění této tyče v převodovce je zcela bez omezení otáčení, je tam čelní kulový čep. Tento čelní kulový čep je pouze v převodovkách, kde tyč vstupuje do manžety v ose hřebenu. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 125.97 (?), 20.11.2013 16:59

Mě šlo spíš o to že odpor řízeného kola u osobáku bude přece jen menší než odpor otáčené variny na poli, jestli to ta převodka s tyčí řízení vydrží, moje domněnka, můžu se plést(miresk)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 125.97 (?), 20.11.2013 17:20

P.S. moje představa je asi to co je na obrázku, je to proto že se chci vyhnout přímého zásahu do vari a zároveň mám možnost odpojit vozík včetně řízení aniž bych musel vysadit čep řízení, vytáhnu kolík ze závěsu a můžu připojit jiný vozík a pod.(miresk)


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 125.97 (?), 20.11.2013 18:07

Vzhledem k tomu co psal Standa, to je fakt dobrý postřeh, jsem to upravil, pokud někdo vidíte nějakou mouchu co mi ušla, budu rád za připomínky(miresk)


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 125.97 (?), 20.11.2013 16:53

nemyslel jsem tu pásovinu ale samotnou převodku, spojovací tyč(miresk)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 136.63 (?), 21.11.2013 12:42

Zdravím, když už jste se rozhodl do velké přestavby závěsu, tak změňte pořadí čepu a zkrutu. Nejprve vytvořte zkrutný díl vozík vůči traktoru a až za ním čep otáčení, je to myšleno od traktoru. Proč toto: potom se nemůže stát, že při rejdu 90st. Vám padnou řidítka na zem. Vari, místo úpravy závěsu toto řeší dorazy, aby nebylo možno traktor vůči vleku "zlomit" do pravého úhlu. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 125.97 (?), 21.11.2013 16:07

Nevím jestli se dobře chápeme, myslím to takhle;vozík připojím do závěsu přivařeného k té pásovině kde se bude otáčet, sem přijde vlevo naboku i tyč řízení, celé to pak připojím k vari do spodního závěsu kde už se to točit nebude, je to z důvodu nezasahování do závěsu vari aby byla bezproblémově použitelná v původním stavu, tak mě napadá že v tom případě je ten původní obrázek správně, chci používat volant jen na vozíku který je jako nosič nářadí.Celé to páchám jen z důvodu zdravotních, jinak bych se s tím ani nezaobíral, zkoušel jsem zkusmo orat a vari to utáhne, a to máme na zahradě jíl, ale mám problém udržet řidítka(páteř) a nechci pořád otravovat syna, ne vždycky má čas v době kdy je zem tak akorát, volant by to mohl ulehčit, někdy holt nemáme navybranou.Můžete přidat jednoduchý nákres jak jste to myslel s tím závěsem vy?Díky(miresk)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 136.63 (?), 21.11.2013 16:26

Zdravím, našel jsem obrázek, ze kterého je patrný rozdíl od origo Vari systému. Na Váš záměr by se velice hodil, protože by nedocházelo mezi převodovkou řízení a řídícím čepem ke zkrutu v jízdě terénem. Oba body be se pouze přibližovali a oddalovali. Standa.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 136.63 (?), 21.11.2013 16:28

Zapoměl jsem zdůraznit, že se to přpíná do origálního Vari závěsu bez jakýchkoliv úprav, zasune a zakolíkuje. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 125.97 (?), 21.11.2013 16:50

Podobně to právě myslím, jen místo toho mezikusu (trubky, dám tu silnou pásovinu a za ni to budu otáčet, tu pásovinu proto že jí kousek mám, na výšku pasuje do závěsu bez úprav a je bytelná, zárověň je to i malé závaží),mám i dorazy přímo navařené na kostce do závěsu takže se mi nepotká kolo s rámem, s tím mezikusem se možmá budou muset trochu upravit ale to je detail, šlo mi hlavně o to jestli už to někdo má a jaké má s tím zkušenosti, ať se s tím nepatlám zbytečně a pak nezjistím že si s tím volantem moc nepomůžu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm21.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika