TK, TZ, MT, Holder



host - 73.191 (?)
18.4.2008 7:46

Já mám podobný problém. Měnil sem spojkovou lamelu a měl sem asi seřídit přitlačák. Vypíná až u konce, řazení jedničky a spátečky jdou dost přes zuby. Při zastavení musím stát na brzdě, aby nepopojížděl. Už to mám tak měsíc a trochu si to sedlo a lanko musím dost šponovat. Nechce se mi znovu odpojovat motor. Taky mě napadlo vyřezat u sopjky okno do bloku na dodatečné seřizování. Mám ale strach aby to nepraskalo okolo. O zuby v převodovce taky nechci přijít. Na starou lamelu to taky řadilo přes zuby ale méně. Poradí mi někdo jak se to má správně seřídit? Díky Franta.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
host - 7.146 (?), 16.4.2008 22:11

Jak čtu tvůj problém o vyskakování rychlosti tak na nic nečekej a rozeber převodovku. Je to spůsobeno opotřebením ozubeného kolečka v převodovce. Puvodce je spojka která špatně vystavuje a ničí ozubené kolečka. POZOR! Spojková lamela na t4-k14 a tz4-k14 je jiná. Napiš jak si dopad.

                     
host - 73.191 (?), 18.4.2008 7:46

Já mám podobný problém. Měnil sem spojkovou lamelu a měl sem asi seřídit přitlačák. Vypíná až u konce, řazení jedničky a spátečky jdou dost přes zuby. Při zastavení musím stát na brzdě, aby nepopojížděl. Už to mám tak měsíc a trochu si to sedlo a lanko musím dost šponovat. Nechce se mi znovu odpojovat motor. Taky mě napadlo vyřezat u sopjky okno do bloku na dodatečné seřizování. Mám ale strach aby to nepraskalo okolo. O zuby v převodovce taky nechci přijít. Na starou lamelu to taky řadilo přes zuby ale méně. Poradí mi někdo jak se to má správně seřídit? Díky Franta.

                     
marhalu - (8) - 57.109 (?), 21.4.2008 21:42

Tak jsem se zase dneska dostal k tomu ze jsem vytahnul trakturek ven. A jeste jednou jsem zkusil tu divnou zpatecku. No a svete div se ono to najednou zacalo fungovat. Tak jsem ho sel prubnout do terenu jak se bude chovat tam. Tam ani jednou nevyskocila.
Takze se zatim v tom vrtat nebudu az to zacne delat casto a ne nahodne jako ted tak to rozeberu a opravim.

Pro zatim dekuju za uzitecny rady. Aspon vim co me v budoucnu ceka.

                     
marhalu - (8) - 136.17 (?), 5.8.2008 10:03

Tak se to nakonec uz nedalo vydrzet a pustil sem se do toho proc vyskakuje paka reverzu. Ted uz to mam opraveny a je to parada.

Nez jsem se do toho pustil tak jsem ziskal kontakt na mechanika v Presticich ktery TK opravuje. Ten me poradil at rozdelam radici kulisu a zkontroluju zapojeni ovladacich pak. No a tam jsem zjistil ze na pace reverzu je pomoci koliku uchyceny ovladani tahla. Kolik byl kratkej a uz pekne vybehanej a jak jsem se snazil zaradit tak se nic nedelo. Takze jsem to provrtal vetsim vrtakem soupnul a tam dostatecne dlouhy kolik. Od ty doby je to bez problemu.

            
host - 55.44 (?), 14.10.2020 11:29

Já jsem měl vymačkaný kolík na spojení zasouvací páka- hřídel hned pod vrchním víkem a dělalo to přesně to samé. Zařadilo to jen na kraj zubů a vyskočilo.

      
host - 202.123 (?), 17.11.2009 10:29

Zde máte příručku k malotraktoru T-4K-10-C

   
host - 46.149 (?), 26.4.2008 21:08
Zdravím všechny nadšence malotraktrů... Nemáte někdo brožurku či manuál k údržbě malotraktoru T4K10?? A chci se optat, jestli je veliký rozdíl údržby mezi T4K10 a T4K14?? Zdraví, nadšence malotraktorista Zdenda, díky, dddelo@seznam.cz
      
host - 73.191 (?), 1.5.2008 19:33

Zdravím. Ja mám tk 10 r.v.68, a manuál sem k tomu dostal na tk 14 vydaný 73. Jednou sem ho nemohl najít tak sem koupil další, který je z roku 90, a je to skoro stejné. Nevím jestli je přímo manuál na tk10, ale měl sem jednou pujčenou knížku na motor tk10-12 od výrobce, ale musel sem ji vrátit. Asi i pro ně je to vzácnost. Dnes se ještě manuál na tk14 dá určitě koupit, but u výrobce nebo i v nějakém servisu. Základní informace o udržbé se tam dají najít. Většina dílu je stejná. Mějte se. Franta.

         
marhalu - (8) - 57.109 (?), 4.5.2008 17:56

Ja jsem si ji stahnul z www.nasetraktory.cz (www.nasetraktory.com/forum/viewtopic.php)

Ale jinak se da koupit na inzerat za 400,-. Ted presne nevim kde.Chce to pohledat

            
host - 73.191 (?), 18.5.2008 8:40

Tak co pánové, jak vám šlapou stroje. Mě tet blbne dobíjení, mám ho ze škodovky, a asi to není dobrá volba. Odchází mi rele. Koupil sem nové v unoru a je zase po něm. Zapojené to mám podle knížky, a pořát to zlobí. Asi tomu vadí vybrace nebo co. To rele sem reklamoval, a mám přijed do servisu na proměření.asi vyměním alternátor s něčeho jiného. Mám tet v plánu jezdit do lesa na dřevo, tak to musí šlapat. Od března sem začal jezdit na řepkový olej, zatím to míchám s naftou ale znám borce co jezdí v nákladáku několik let na čistý, a v pohodě. Startuje i táhne stejně. V zimě to použít nepujde, ale přes leto proč ne, když je za poloviční cenu. Tak se mějte. Franta.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?9:21
Jak je to s kvalitou Red Einhell?9:06
Jak je to s kvalitou Red Einhell?7:45
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika