To samozrejme mam v poradku pruzinu i tahlo. Bude hacek v necem jinem. Co ocima vidim, to je dane spravne, bohden taky nanicem nevazne. Rozdelaval jsem komplet vari, vymenil gufera i loziska, vsechna tesneni. Jen to zapalovani mne poradne neslo. Jestli to ma vliv, to fakt nevim
To samozrejme mam v poradku pruzinu i tahlo. Bude hacek v necem jinem. Co ocima vidim, to je dane spravne, bohden taky nanicem nevazne. Rozdelaval jsem komplet vari, vymenil gufera i loziska, vsechna tesneni. Jen to zapalovani mne poradne neslo. Jestli to ma vliv, to fakt nevim
Bowdenem ovládáte škrticí klapku, na které je přidružena přídavná (nezávisle) klapka omezovače otáček.Podívejte se do sacího potrubí k pochopení funkce.Omezovač otáček bych dočasně vyřadil a teprve pak se jeho vlivem zabýval a případně ho nastavil (dírkami pro pružinu).Vyběhané osičky klapek dovedou také zlobit. AB
Osicku i skrtici klapku jsem uz vymenil, tohle vsechno jsem uz zkousel. Mam jeste jeden funkcni motor a vsechno vypada stejne. Takze fakticky nevim. Uplne prvni zprava tady nahore od nejakeho pana, tak to je v popisu presne to, co blbne i mne.
Ještě zkuste posunout pružinku o několik zářezů. Když vám to funguje při vypnutém motoru je možné, že je pružina málo napnutá a tím pádem omezovač nastaven na nižší otáčky.
To jsem zkousel zacne to rvat, moc velke otacky, mne hlavne lame hlavu to, ze packa skrtici klapky pri pridani plynu nejde doleva, jak by mela jit, zahada