Technika orby
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.15 (?), 14.10.2008 7:00
Pěkné. z videa je jasné, že dvojmontážky jsou na orbu velice účinné určitě je i lepší "boční" stabilita. Z.M.
|
|
|
|
|
|
|
host - 215.208 (?), 25.10.2008 15:55
Dnešní pokus o orbu zkončil naprostým fiaskem. Vari mělo v mokrém jílu obrovské potíže, prostě to neutáhlo. Zzkusím za suššího počasí a s orebnými návleky, ale nevím. Na našem záhumenku už pohořely i silnější stroje. IP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 196.72 (?), 26.10.2008 18:06
Pro pana 11.104
Chtěl bych Vás poprosit o poskytnutí postupu na montáž odstředivé spojky, popř. kde by se dá sehnat spojka na motor TECUMSEH TVM 140, mám sjeté obložení a spojka se unáčí díky vystupujícímu seřizovacímu šroubu. Děkuji
8207@email.cz
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 27.10.2008 16:19
No jo, ale co je to za stroj? Je nutné stahovat unašeč spojky? U Vari se seřizuje základní nastavení u dvoutaktu, ten má dvoučelist. Honda má centrál. pružinu a tříčelist.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 27.10.2008 16:21
Omlouvám se, že se do toho pletu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 28.10.2008 15:36
Jak víte že jde o Balcar? Jestli ano stejně nemohu sloužit, protože o něm nic nevím, ani jaký typ spojky používal. Před časem zde někdo psal, že pan ing. Balcar je v důchodu a firma neexistuje. Pak ale někdo jiný přihodil kontakt, kde by na tyto stroje mohli něco mít. Je třeba pohledat. Stejně je to ala Vietnam. Zkladatel končí a firma s ním. Že tady nechal zákazníky mu je jedno. Asi jich nebylo tolik, nebo už nevím.
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.10 (?), 15.11.2008 10:12
Reaguji na kritiku pohonné jednotky od ing. Balcara já ji mám 4 leta a koupil jsem ju silně jetou. Motor je Tkumsech vector 5,5 HP.Do nedávna jel bez problémú měnil jsem akorát olej a jednou jsem dal nalepyt nové obložení spojky za dvě stovky. Bohužel motor už má za sebou 15let drsného záběru a několik lët stávala fréza venku aj v zimě. Tak že letos jsem koupil nový motor a opět Tekumsech proto že honda by to rozhodně neustála.(ic proti Hondě)
|
|
|
|
|
|
|
|