Pokusím se poslat pár obrázků - půdní fréza s volantem a sklápěcím vozíkem s hnanou nápravou, dále z půdní frézy TJ-65 /kotoučové brzdy/ sériově vyráběný kultivační malotraktor TN-4K2-10 /jako RS-09/ a horská sekačka TH-4K2-10 - vyráběno kolem roku 1968. kment@cmail.cz
Franc: TJ-6,5 (M-6) motor Napajedla 1D-80 Slávia, obsah 452,3 cm3, 6,5 k, 2200ot/min. T4-K14 motor Napajedla 1D-90 Slávia, obsah 661,6 cm3, 13k (u TK-10) 660 cm3, 12 k, 2200ot/min. Otáčky náhonu by měli být stejný.
Zdravím fandy TK a M6, před pár dny jsem sehnal M6 v celkem slušném stavu, ale ne 100%, tak ji tvořím k obrazu svému. Bohužel k tomu nebyla dokumentace a hlavně ten typový list abych mohl v klidu legálně jeydit po silnici. Neví někdo z Vás jak získat toto oprávnění či něco podobneho? Veškeré výrobní štítky jsou na místě a dobře čitelné, motor, převodovka, vlek i "babosed". Děkuji za případnou pomoc. Jaromír
Franc: Před pár dni jsem se dočetl o sekačce BUSATIS k TZ4-K14. Zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi Zˇt - 152 a BUSATIS. Pokud možno co je lepší, nebo poslat fotku. Děkuji.
Pokusím se poslat pár obrázků - půdní fréza s volantem a sklápěcím vozíkem s hnanou nápravou, dále z půdní frézy TJ-65 /kotoučové brzdy/ sériově vyráběný kultivační malotraktor TN-4K2-10 /jako RS-09/ a horská sekačka TH-4K2-10 - vyráběno kolem roku 1968. kment@cmail.cz
Dík za poslání obrázku M-6 z NNH-8 to přesně máme. Budu rád za cokoliv o tomto stroji co pošlete do fora! Už jsem ani nedoufal, že se někdo ozve. "Je to prostě předchůdce T4-K10 A."
Dobrý večer, nevím jestli M-6 s přívědem NNH8 byla předchůdcem T4K10A protože mám na dvoře TK-10 z roku 1962 /s výr. štítkem/. Jinak vlastním dost dokumentace o hnaném přívěsu, vyráběném nářadí k frézám i o motorech Slávia 1D-80,90 / M-6, TJ-6,5 / atd... Pardubice 606/235574
Dík za novou informaci ohledně výroby TK z 62r. Docela mi to překvapilo. Myslel jsem si, že od 66r. Hold jsem se spletl. Ta dokumentace ohledně M-6 z NNH-8 mě moc zajímá! Prosím tě pošli jí na adresu mt8.132@seznam.cz nebo na forum. Myslím si, že to bude zajímat více čtenářů.