T4 K14 vs TZ4 K14



host - 30.130 (?)
15.1.2008 19:50

Franc: Moc tě neporadím. Obsah válce u TK- 10 je 660cm3 a uTK-14 je 661,6 cm3. Kroutící moment uTK-10 je 3,9 kpm a u TK -14 je 3,91 kpm. O TK-12 nevím nic, ale bude to podobný.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 117.131 (?), 15.1.2008 14:52

Dle manuálu TZ-4K-14 s motorem 1D-90-TA: max. účelový výkon... 13k.

                     
host - 30.130 (?), 15.1.2008 19:50

Franc: Moc tě neporadím. Obsah válce u TK- 10 je 660cm3 a uTK-14 je 661,6 cm3. Kroutící moment uTK-10 je 3,9 kpm a u TK -14 je 3,91 kpm. O TK-12 nevím nic, ale bude to podobný.

                     
host - 30.130 (?), 15.1.2008 20:01

Franc: Mimochodem ty fotky se ti povedly. 

                     
host - 7.146 (?), 16.1.2008 21:47

Franc: Jiří nafot prosim i to vaše TK z jiným příslušenstvím. Myslím si, že by to zajímalo i potěšilo všechny čtenaře a zejména nadšence do TK.

                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 17.1.2008 6:50

Strpení, nemám film!

                     
host - 4.100 (?), 17.1.2008 10:16

Dobry den, mate nekdo zkusenost se zacim strojem zt152 a pripojovanim za tkcko? Ja vymyslel vozik se ctyrmi hevery skoda a vyndavaci napravou a je to bezva. Zajmaji me i vase napady pro mozne zlepseni. Dale me zajma co mam vlastne za malotraktor mam kulata svetla a dynamo takze t4k14? V cem byl vlastne rozdil? Dale orani s kloubakem pekne jsem se vyvztekal minuly rok jsem oral poprve s tk. Zajma me v tomto smeru jestli se original zaves pohybuje vpravo a vlevo nebo zda je na pevno? Je na internetu jeste podobna strana o tkackach? Za odpovedi vam moc dekuji a zdravim vsechny tkackare.

                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 17.1.2008 13:09

Vaše řešení připojení žačky, by mohlo být dostačující, těžko soudit (chybí foto), měl jsem něco podobného v plánu vyrobit, ale pár špalků a grif vypracovaný časem spolu s leností vykonaly své. V každém případě je nasazování žačky malým hororem. Pokud se ptáte na lepší řešení, bylo by. Vyhodit stávající rám, respektive nosnou trubku. Zbytek adaptovat tak, aby se dal zavěsit na trojbod. Toto řešení dnes využívají u MT 8 a podobných strojích. Je tam malý problém, investice do náhonové hřídele (nemalá), takže bych to neřešil.

Orání je samostatnou kauzou, která by se dala popsat na mnoha stránkách. Už konstrukce TK, přináší určitý problém (vedení v brázdě). Dále jsem řešil omezení hloubky orby (ostruhové kolo), nakonec umístění v zavěsu (šíře brázdy). Nevím co máte na mysli pohybem závěsu, ale předpokládám, že se jedná o případný pohyb držáku pluhu v závěsu, který se vymezuje pomocí dvou šroubů M16. Tím lze natáčet pluh do, či z brázdy. Při orání mám toto spojení vymezeno (natvrdo). Používám pluh vlastní konstrukce, (viz foto), tak nemám s dodávaným originálem zkušenost. V každém případě při orbě je nutné se naučit najíždět do brázdy tak, aby byl stroj(nezlomen) jinak se pluh zareje nesprávným způsobem, veká, či naopak malá šíře orby. Další zasadou je seřízení pluhu tak, aby tvořená brázda byla (čistá) rozumějte dobře zaklopená, dno brázdy správně řezané. Toto má vliv na polohu stroje při další brázdě. Jsou u toho ještě další grify, ale nevím jak to napsat.

Model TK uvažuji, že je to T4K 14, mám už alternátor, hranatá světla TZ4K 14, takže malá inovace.

                     
host - 7.146 (?), 17.1.2008 21:19

Franc: Nevím o to, že měl TZ4-K14 v originále hranatá světla. Co vím tak to měly, až MT8-132.2. V originále T4-K10 mělo jedno světlo u prostřed v kapotáži. U T4-K12 v originále měla světla dole na bokách pod sáním a u výfuku jako Holder. Pak je dali do podoby KULATYCH T4-K14, TZ4-K14. Na bloku převodovky je výr. štítek. Ohledně ŽT-152 jsem lištu kosy nechal spuštěnou dole a náhonovou hřídel mám podepřenou upraveným heverem ze zběracího vozu HORAL.

                     
host - 7.146 (?), 17.1.2008 21:41

Franc: V originále T4-K10 je barva kapotáže zelená. U T4-K12 a T4-K14 je barva kapotáže modrá. Od roku 1972 u TZ4-K14-A ,B, D, F je originál barva červená, až po MT8-132.2. Od dalšiho modelu roku 2002 MT8-132.32 je opět zelená.

                     
host - 11.107 (?), 17.1.2008 21:44

Nastavovací těleso pluhu v závěsu malotraktoru nesmí být "na tvrdo" ale volné a eliminuje se tím mj. to, aby pluh nekopíroval lámání a narovnávání stroje (nevím jak líp to napsat) protože při jízdě se přece jen v kloubu mítně vlní. Takže ta volnost v závěsu u kloubáků platí dvojnásob. No a pokut pluh nutí stroj k lámání je jednoznačně špatně nastaven. Na druhé straně tyto stroje při orbě jedou brázdou a jsou mírně zlomené - v leno jedou-li pravímy koly v brázdě. Ti co mají hydraulické řízení snáze eliminují špatně nastavený pluh ale cítít to jde, že se něco děje.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika