T4 K14 vs TZ4 K14
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 209.65 (?), 6.11.2007 23:24, zobrazeno: 1030311x
Mohl by mi někdo znalý věci popsat, v čem se liší tyto dva typy malotraktorů (čím je TZ4 vylepšen)? Děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
host - 91.32 (?), 7.11.2007 10:25
Zavolejte dle odkazu www.agroservispv.cz, tam je servisují a prodávají.
|
|
|
|
|
|
|
host - 148.50 (?), 9.11.2007 16:24
Mezi těmito malotraktory respektive TK14 a TZ 4 K14 není až tak velký rozdíl, jen v kapotáži - TK má kulatá světla, TZ hranatá, dále motor u TK má dinamo na dobíjení, TZ má alternátor. Tažná síla je stejná.
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.146 (?), 26.12.2007 11:01
T4-k10-a asi vyroba 1966, t4-k10-s,c-1968,1969, t4-k12-1-1970, t4-k14-1971, tz4-k14-a-od1972, tz4-k14-b asi od 1983, tz4-k14f- kolem r. 1990, mt8-132.2 dvojvalec- kolem r. 1992, mt8-132.32 a mt8-132.30 z vice druhama motoru od 2002, vega-nova tvar malotraktoru od 2004. To je vse co o tom vim.
Posím o sdělení jakékoliv informace o malotraktoru Holder-A20 PS20.
|
|
|
|
|
|
|
host - 117.116 (?), 28.12.2007 16:26
Mam zajem koupit tento traktorek, ale nic o něm nevim. Za jakou cenu se da sehnat? Viděl jsem na netu r.v. 92-93 za 200,000. To je podle mě hodně. Prosim o radu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 28.12.2007 18:02
Zdar Tomíku. Drž se TKčka a nekupuj další kloubák. Pokut potřebuješ něco silnějšího, pak s řiditelnou př. nápravou. To tvoje TK nemá chybu a jestli pojedeš jednou na víc, o co jde a co neutáhneš najednou tak rozřízneš. Měnit to za slávii a doplácet atd. ve tvém případě je škoda peněz. Když už tak pošetři na něco lepšího. Já mám strach aby jsi nešel z louže pod okap.
|
|
|
|
|
|
|
host - 117.116 (?), 28.12.2007 19:47
Je to mě někdo psal asi s fora, že? Asi maš pravdu,ale ja si neumim pomoct kloubaky se mě liby a ta Slavie je pěkna, ale draha neznaš ceny jen tak. Ale je to muj sen mit něco origo jak je slavie s navijakem. Pravě jsem našel jednu na netu s lesnim navijakem ale je to drahe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 117.116 (?), 28.12.2007 19:50
Jinak ti děkuji za radu. Co jsi měl třeba namysli našetřit na něco jineho?
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 28.12.2007 20:25
Myslel jsem něco, třeba jetýho, ale to, co dnes v podstatě existuje, např. AGT, ale s řiditelnou př.nápravou. Slávia už neexistuje, díly na motor není problém, ale co zbytek? Ten by měl být nějaký jugoš. I AGT je ze Slovinska, ale není to nástupce TV. U osmistovkové řady stejně jak u čtyřstovkové odchází zadní planety v difu, akorát u jednoho jsou čtyři a u slabšího jen dvě. Nečekej, že nákup dílů bude tak jednoduchý a cenově srovnatelný jak na TK. Já to TKčko nikterak moc neobhajuju, ale já být ve tvé situaci vůbec nad takovou záměnou strojů neuvažuju.
|
|
|
|
|
|
|
host - 179.36 (?), 27.3.2008 14:19
Obhajovat dnes TK a následovníky až po Vegu je hloupost TZ byl nakreslen v roce 1964 a ve své době byl dobrý traktor, ale dnes bez hydr. řízení, pohonu 4x4, a s výkonem konstruovaným pro 10 HP, kdy dnes tam dáte motor o výkonu 16 HP tak máte poruchu převodovky 2 x ročně. To snad nikdo nemyslí vážně. Dnes jsou jiné traktory o 50 roků dál.
P.Dvořák
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|