Stihl a internet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 161.9 (?), 20.10.2007 12:09
Přece jenom se jedná o stroje s motorem a pokud je objednáte přes internet, budete stejně navštěvovat nejbližšího prodejce v kamenném obchodě. Proto bych raději volil koupi u autorizovaného prodejce, který zároveň poskytuje také servis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 20.10.2007 13:25
Ano, pěkný úspěch, neboť zákazník většinou při problému musí po nákupu bojovat. Právě vytrvalost a někdy i ta správná drzost vede k úspěchu. Ovšem je otázka, jestli podtrženo sečteno si nakonec neřekneme, nešlo se tomu vyhnout, stálo to za to. Proto je prevence podle mě lepší varianta, tou prevencí mám na mysli - nákup si v klidu rozmyslet, ověřit si o koho kupuji - nejen jednání je důležité, neboť ve chvíli před nákupem je obyčejně jiné, než po nákupu, reference známých - spokojených zákazníků. Na internetu je to souboj a hra s cenami - ve vyhledávači se zobrazí x prodejců a pak už se výběr zúží na nejnižší cenu daného výrobku - to je klasika, ale neměla by mít navrch před rozumným uvažováním. Ne vždy nejlevnější, znamená spokojenost a zajištěný dlouhodobý provoz a servis stroje. Zkušený obchodník ví, jak na to. Nabídne nějakou výhodu, pomoc při řešení problému i po záruce - např. se slevou na práci, nebo výhodnou roční prohlídku stroje. Tomuto nemůže konkurovat pouze internetový prodejce, protože kdo za ním pojede, nebo bude posílat přístroj - navíc on sám servis nemá a taky to většinou ani neumí - spoléhá na jiné - což je čas, starosti, navíc to nemám rychle a pod. Proto má druhá strana - internet zase trumf v nízké ceně - u elektroniky a dalšího zboží nevidím až takový problém, ale z vlastní zkušenosti bych motorový přístroj takto koupit pořádně zvážil - co získám a mohu ztratit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.201 (?), 22.10.2007 1:21
Kupoval jsem STIHL na netu, jednalo se o pilu, ale je to 2 roky. Tu placenou reklamu jsem četl, skoro tomu začínám věřit, neboť vše co je úspěšné, tak se kopíruje. Vloni běžel dokument o minibajkách od Blaty, českého výrobce, kopie už dělají na dálném východě, protože byl úspěšný, tak plagiáty z toho těží, to samé fernet citrus, který musel vydal prohlášení, v čem se pozná originál. Ale to nemusíme chodit daleko, HONDA měla ten samý problém s motory, aniž by prodala licenci, tak kopie motorů honda se prodávali v jiných značkách i s tím honda nápisem, a taky psala prohlášení, že se nejedná o jejich motory, dnes to řeší glejtem originality původu HONDA. Uvidíme, kdo přijde na tuto diskusi s plagiátem. Např, HQ už kopie má u velkých pil, koupil ji kamarád mého spolupracovníka od nějakých překupníků, údajně z Polska. Koupil to ikdyž poznal, že to není orig., neboť dělal s HQ v lese. Ta cena rozhodla.
|
|
|
|
|
|
|
host - 186.186 (?), 22.10.2007 17:19
Inzerát je samozřejmě pravý a je reakcí na stále častěji se objevující plagiáty značkových pil z itálie a zejména číny. Toto zboží se často prodává po hospodách, na parkovištích před supermarkety a pod., ale i po internetu.
Protože plagiáty poškozují podejdejce značkových výrobků i značku, tito se přirozeně brání. Jen se divím hlouposti lidí kteří se nechají takto nachytat. Je mi jich částečně líto, ale každý svého štěstí strůjcem. Pokud někdo kupuje takto "pokoutně" cokoliv, bez originálních dokladů jako je originální zár. list (o účtence nemluvě) a za zlomek obvyklé ceny, musí počítat s tím , že bude pravděpodobně napálen... A že jsem už potkal takových nešťastníků dost... někdy pila běžela ale často jen pár minut... Autorizovaný prodejce reklamaci samozřejmě oprávněně odmítne...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|