Stiga 48s novinka 2014



host - 191.186 (?)
9.4.2014 7:27
Čtyřtakty honda jsou naprostá špička u malých motorů a opravdu se jejich provozní problémy nafukují, protože se je konkurence u nás snaží snížit. Ve skutečnosti jsem u GCV a GXV neměl žádné problémy za téměř 20 let (GXV 160 Vari). V té době to byl takový rozdíl, jako mercedes a trabant proti B&S, dnes má B&S lepší motory, než tehdy, ale kdo jednou vyzkoušel hondu, pochopí, v čem je vyjímečná. Včera jsem po půl roce rotavátoroval a start, jako kdyby motor nestál, stačí trochu stabilizátoru do poslední nádrže před odstavením a správně seřízený sytič od začátku používání. Jinak je nutné vyčistit trysky, což je velmi snadné, ale pro mnohé neřešitelné. Toto jen k hondě a mým zkušenostem, tehdy byla k vari nabídka i B&S, když jsem po několika letech porovnal s jiným majitelem vari, zjistil jsem, jak jsems hondou udělal správné rozhodnutí.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 47.208 (?), 8.4.2014 14:09

Já to zatím nejspíš vidím pro mou známou na Turbo 48 S BW Plus s motorem Briggs která je k sehnání za 12499,- a má Ready start. Elektrický startér by se do limitu vešel ale zase vzhledem k náročnější údržbě ho asi doporučovat nebudu. Turbo 53 tj. řada, která by se cenově do limitu taky vešla je myslím na pozemek známé (odhaduji tak 500-600m2 zbytečná a zase samozřejmě těžší a méně obratná

                  
host - 210.203 (?), 9.4.2014 3:29
Osobně to vidím na 48 SH-honda motor nebyl překonán v kroutícím momentu a spotřebě, automatický sytič, kompozitová kola, navíc zinkovaný podvozek pod práškovou barvou-do 15tis. jasná volba.Nevím o žádné zvláštní péči pro hondu, špatný benzín pozlobí každý motor, jen o starých briksech se mluví jako o nesmrtelných, ale to byly trabanti taky a už nejezdí.Za vše mohla biosložka v benzínu, že dělala povlak v karbeci, ale moc se to nafukuje, to by majitelé vari dávno nejezdili, já kupuju benzín u shell nebo benziny a problém jsem nikdy neměl.
                     
host - 210.203 (?), 9.4.2014 3:32

Ještě k novince 48S-kola polypropylen, slabý motor, cena odpovídající.Černé lakování-strašné!!!

                     
host - 191.186 (?), 9.4.2014 7:27
Čtyřtakty honda jsou naprostá špička u malých motorů a opravdu se jejich provozní problémy nafukují, protože se je konkurence u nás snaží snížit. Ve skutečnosti jsem u GCV a GXV neměl žádné problémy za téměř 20 let (GXV 160 Vari). V té době to byl takový rozdíl, jako mercedes a trabant proti B&S, dnes má B&S lepší motory, než tehdy, ale kdo jednou vyzkoušel hondu, pochopí, v čem je vyjímečná. Včera jsem po půl roce rotavátoroval a start, jako kdyby motor nestál, stačí trochu stabilizátoru do poslední nádrže před odstavením a správně seřízený sytič od začátku používání. Jinak je nutné vyčistit trysky, což je velmi snadné, ale pro mnohé neřešitelné. Toto jen k hondě a mým zkušenostem, tehdy byla k vari nabídka i B&S, když jsem po několika letech porovnal s jiným majitelem vari, zjistil jsem, jak jsems hondou udělal správné rozhodnutí.
                     
host - 119.89 (?), 9.4.2014 20:55

vadi necemu ten bocni vyhoz kdyz by se nepouzival znama by ho urcite taky nepouzivala jde mi jenom o ten lehky start na ty sekacce 48sq diky za odpoved

                     
host - 9.6 (?), 9.4.2014 22:10

Dnes jsem měl možnost na prodejně osahat modely 48S a 48 SQ. Ten levnější model, no já osobně bych se ho nebál. Není to žádná čína (výroba GGP Poprad stejně jako SQ), navíc zespoda jsou oba modely vyřešené stejně, jen chybí bočák, přední madlo, velká zadní kola a motor je bez ready startu (má balonkový nastřikovač). Fakt to vypadá na tu cenu bytelně - někdo se tu ptal i na převodovku pojezdu, jsou to značkové převodovky General Transmissions původem z Francie.

Já jsem si odvezl 48 SQ - chtěl jsem jí kvůli bočáku a velkým kolům.

                     
host - 119.89 (?), 9.4.2014 22:47


a urcite jste je zkousel natocit myslite vas nazor natoci tu 48s v pohode i zena je tam doopravdy tak velky rozdil v tom lehkym startovani 48sq rad bych slysel vas nazor diky moc 

                     
host - 9.6 (?), 10.4.2014 13:15

Natočí a bez problému - u 48S se před prvním startem musí jen ntlačit benzín do karbce přes nastřikovač, všechny motory označené,,E" mají snadný start díky úpravám karburace.

                     
host - 119.89 (?), 10.4.2014 13:37

dekuju vam za odpoved tezky rozhodovani mam tak ja to risknu pujdu do ty 48s ta 48sq je o 5 kilo tezsi a zenska nevim jak by to zvladla a je i trochu vetsi s tou 48s se ji bude lip mamipulovat snad dobre koupim nemaj tak velkou zahradu rozciluje me ten kabel co tahaj zadni kolecko v haji a ta elektricka sekacka ma 25 kilo nadrou se jak kone.

                     
host - 77.76 (?), 14.5.2014 0:45

Písmenem "E" jsou označeny Stiga s elektrostartém

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika