Stabilizátor paliva
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 129.233 (?), 12.10.2014 2:55, zobrazeno: 36526x
Dobrý den, v loňském roku jsem na motoru GCV160 Vari musel čistit karburátor, motor nedržel volnoběh a byl problém řadit při orbě. Vyměnil jsem také všechna těsnění okolo karburátoru a vyšlo to celkem do peněz a popravdě jsem to skládal na 2x (dodržet správné pořadí a polhu těsnění). V budoucnosti bych se chtěl problémům od biosložek co nejvíce vyhnout. Chtěl jsem se zeptat jaké jsou zkušenosti a jestli koupit stabilizátor z dostupných Honda nebo BaS. Na čtyřtaktu (Honda Vari) spotřebuji ročně nějakých 5l benzínu, na dvoutaktu dalších asi 4-5l za rok. Na dvoutaktu, obojí Stihl jsem problémy se starším zatím nikdy neměl. Děkuji
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 140.103 (?), 12.10.2014 5:09
Už to tady bylo probíráno nesčetněkrát. Kupte si místo stabilizátoru kvalitní 100oct. benzín na Benzině Vervu 100 a budete mít po problému. Používám ho v křoviňáku, sekačce B&S 850, malotraktoru a max. spokojenost. Jestli si ale chcete koupit stabilizátor, pak je to jedno jakého výrobce zvolíte, obojí plní stejnou funkci.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 192.242 (?), 12.10.2014 13:20
zatial všetky 100 oktánové benzíny su bez metanolu a etanolu, takže ktorýkolvek 100 oktán. Stabilizátorom nič nepokazíte, aditívom na čistenie palivového systému len pomožete.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 129.233 (?), 12.10.2014 18:01
Děkuji za informaci, o tom 100 oktanovémnbenzinu jsem nevěděl.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 209.227 (?), 12.10.2014 21:57
Kupuji shell nitro+,je o trochu dražší, ale mělo by tam být méně biosložky a navíc nějaké aditivum, znát,že je lepší je to u vyžínače a na skůtru.Stabilizátor přesto dávám, pokud benzín nespotřebuju do dvou měsíců, jako např v elektrocentrále.V traktůrku to neřeším během sezóny, tam propálím 50l /měsíc, stabilizátor dávám až na podzim, kdy zůstane i přes zimu.U Vás, kde máte 5l na sezónu by jsem ho určitě dal, předpokládám,že nekupujete každý měsíc litr benzínu, ale 5 litrů najednou, to Vás nezruinuje a máte klid.Doporučen je mimochodem benzín 91-95 oktanů, nejsem si zcela jist, zda 100 oktanů to zcela řeší, ikdyž u toho lepšího shelu jsem nedával kolik let nic a třeba jsem koupil 40l na podzim a vyjel ho až další sezónu a nic, v poho.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 209.227 (?), 12.10.2014 21:59
P.S.-ale mám motory kohler a stihl, u hondy a nových b&s jedině se stabilizátorem.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 155.235 (?), 14.10.2014 3:49
Ještě jeden dotaz, kupuji do kanystru s objemem 5l jen 2-3 litry a není to ono. Nedaří se mě sehnat menší kanystr na 2-3 litry (tedy pokud za něj nechci dávat nějakých 700 korun).
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 115.37 (?), 14.10.2014 6:37
Navštivte prodejnu Stihl a kupte si tam obyčejný třílitrový kanystr na benzín Stihl. Je bílý poloprůhledný a má zelené víčko a zelenou nálevku. A určitě nestojí víc jak 200 Kč. Kupoval jsem ho tam cca před rokem.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|