Sekačka - po zahřátí kolísají otáčky



                     
Seldi - (38) - 195.18 (?) 
28.7.2012 20:19

Mezi nádrží a karbecem je jen hadička a v nádrži je jen sítko.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6638) - 9.2 (?), 28.7.2012 21:02

Zkusil jste vyměnit fajfku?

      
Seldi - (38) - 195.18 (?), 28.7.2012 21:09

Jo měnil jsem jí ale taky nepomohlo ikdyž svíčka jiskru neházela tak jsem zkusil dát místo svíčky prst a kopalo to ale né nijak silně.Když eště fungovala a pokopala mně tak to bylo mnohem silnější.

         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 209.52 (?), 28.7.2012 21:19
V karburátoru membrána je, je to jednoduchý karburátor a ta membrána je důležitá. Kolísání otáček je způsobeno proměnným složením směsi, motor mění otáčky a regulátor otáček se je snaží vyrovnávat. Špatné zapálení směsi způsobí, že start se nepovede, nebo jsou další možností výpadky chodu. Ale kolísání otáček ne. Začal bych od karburátoru. Dál záleží na stavu motoru - opotřebení.
            
Seldi - (38) - 195.18 (?), 28.7.2012 21:24

A nevíte kde přesně tam ta membrána je? měl jsem ho rozebraný do posledního šroubku co šlo ale byl tam jen plovák a na něm jehla

   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6638) - 9.2 (?), 28.7.2012 21:32

Eště mně napadlo zapalování že nedokáže hodit jiskru s teplou svíčkou ale to je asi blbost.

To blbost není, svíčka pod tlakem ve válci potřebuje daleko větší napětí a výkon pro jiskru, než na vzduchu. Takže to může být příčina, zapalování a tím i jiskra má malý výkon a projevuje se to za tepla. Reálná možnost poruchy. A teď už i víme, že karburátor je plovákový, nikoliv membránový, takže membránu byste tam hledal marně. Pokud to bylo rozebrané, předpokládám, že jste to všechno čistil. Takže zbývá to zapalování.

      
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 28.7.2012 22:04

Než koupíte zapalování, zkontrolujte zda není ucpané víko na nádrži. Na jednom motoru na minikrosové motorce jsem měl ucpaný uzavírací ventil benzínu kouskem gumičky a také po zahřátí (spotřebování benzínu v karburátoru) nešel do výkonu. Jeden motor B&S mě zhasínal teplý, ale tam vždy po zahřátí přestalo fungovat čidlo hlídání hladiny oleje. Na to jsem přišel, až nefungovalo ani nové zapalování.

         
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 182.136 (?), 29.7.2012 7:37

Zdravím, poslední zkouška před výměnou zapalování, ujistěte se, že nemáte ukostřený vypínací vodič (chcípání motoru). Odpojte konektor s tím slabým vodičem od zapalovcího modulu a v tomto stavu musí zapalování vždy házet jiskru. Pokud tomu tak není, tak máte jistotu, že je zapalovací modul vadný. Standa.

            
host - 195.18 (?), 29.7.2012 18:12

Pokud jsem nemněl ten druhý kabel co vede ze zapalování(Ten bez Fajfky)ukostřený tak jiskru neházela, ale ikdyž jsem ho ukostřil tak bestak jiskru neházela házela jí jen tehdy pokud jsem ten ukostřovací kabel dal přímo na závit svíčky.ALe házela jen malou a jasně bílou.

   
Seldi - (38) - 195.18 (?), 1.8.2012 17:07

Tak jsem donesl známýmu do servisu to zapalování komplet se svíčkou a kabelama a řekl mi že mam svíčku do 2T a jak je kabel ke svíčče tak já ho mam u zapalováni vymněněnej a nemam to zalitý tak mi řikal že to může být i tim.Ale tu svíčku do 2T jsem tam měl odjakživa a nezalitý kabel u zapalování taky a šlapala dobře. Tak eště vyzkouším to co mi poradil a když to nepomůže tak to asi vážně bude na 99% zapalování.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Bojler Ariston - anoda30.3.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika