Ano já vím, že píšu choticky a líp to bohužel neumím. Počkejte prosím na 191 214, ten vám to snad popíše srzumitelněji nežli já a má na to snad i podobný názor.
Chtěl jsem v podstatě říci, že nešizený hydropojezd musí mít kvalitní komponenty, chlazení a filtraci. To ovšem něco stojí, proto byly vymyšleny tyto šidítka a to i s vědomím, že to nevydrží, protože je třeba prodávat další nové výrobky a nebo celé komplety ND. Přece si nemyslíte, že jsou třeba v Prostějově tak zaostalí, že na stroje pro profi využití montují hydropojezd jak má být? Proč asi? No přece proto, aby to něco vydrželo a dlouho vydrželo, protože spokojený zákazník se vrátí, si teda myslím. Jsou to stroje cenově úplně jinde, ale to se nedá nic dělat, je tam zubové čerpadlo nádrž na olej s plnoprůtokovým filtrem a chladič oleje, každé kolo má svůj hydromotor. Toto pak může fungovat celou směnu bez jakýchkoli poklesů na výkonu ap. Olej se sice zahřeje, ale chlazení ho udrží na provozní teplotě. Svoji roli zde hraje také množství oleje v zásobníku. Si vemte v těch lacinejch převodovkách jsou, obrazně řečeno, dvě štamprdle oleje a kromě vrtulky nad obalem převodovky chlazení veškeré žádné, takže se to vlastně chová jak má, přestane to jezdit buď úplně nebo aspoň z části.