Těch jehel tam má být 25. Doufám, že ti ty 2 nespadly do klikové skříně, hrozí nebezpečí že se nasají do válce a poškodí píst i válec. Základní nastavení karburátoru je jeden a půl otáčky od jemného dotažení. Tím druhým šroubkem si pootevřeš víc klapku, aby se ti zvedli otáčky, toje ten napravo. Až to nastartuješ, pomalu přitahuj šroub bohatosti, otáčky se maličko zvýší, a klapku zase přivírej, abys je snížil.Když šroub bohatosti zašroubuješ moc, otáčky se zase sníží. Po sluchu to uslyšíš. Tak najdeš optimální polohu a motor ppůjde pravidelně, nebude tarokovat. Nahoře na karburátoru je ještě jeden šroubek. To je tryska volnoběhu. Když ji vytočíš, je to taková dlouhá jehla, musí jít profouknout, jinak nedrží volnoběh. Hladina v plovákové komoře je tak, že když ho nadzvedneš a zavřeš jehlový ventil, musí být v ose s tělesem karburátoru. Popřípadě přespodu v plovákové komoře je hlavní tryska. Nastavení předstihu---1 až1,5 mm. Na ten pístní čep si udělej váleček průměr 13,8mm a dlouhý asi 14 mm. Na jedné straně ho můžeš zkosit, udělat náběh. Ten dáš do oka ojnice a naskládáš tam ty jehličky(25ks). Z každé strany dáš kroužek, co ti zbyl jako z té klece. Na vaříči či zehřeješ píst, aby šel volně vsunout pístní čep. Nasadíš na ojnici, i s jehličkama, a čepem ten váleček vytlačíš. Potom jen nasadíš pojistné kroužky.Píst se dává šipkou k výfuku, pokud ji nenajdeš, tak je to zámkama na výfukovou stranu.Pokud dáš nové pístní kroužky, jsou značeny. Značkama nahoru.Jetam trojůhelníček nebo TOP.