rotavator Robix



                     
host - 10.90 (?) 
15.9.2009 13:56

Dobrý den, píšete, že používáte kvalitní olej. Pokud je to starší motor který jezdil na oleje 1:20 tak vám váš kvalitní olej rozpustil karbon. Již jsem viděl co to dokáže udělat s motorem. Zhruba 4x propláchnout celý motor čistým benzínem, až se odstraní všechen karbon. Potom ten motor opět běhal jak měl.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 112.58 (?), 14.5.2013 17:42

Zkusil bych sestelovat pomer benzinu a vzduchu v karburatoru.

                  
host - 221.241 (?), 11.4.2014 22:27

Vlastnim Pa-50, moc jsem to tu dokola cetl a hledal co muze byt s mym strojem. Prez cisteti karburatoru, nastavovani predstihu stropboskopem, vymeny benzinu za cerstvy, cisteni vyfuku a vseho mozneho jsem za boha nemohl prijit proc se mi to dusi a moooc kouri...

Startuje hezky, volnobeh drzi ale pridani plynu se spis zadusi a strasne dlouho trva nez se motor rozbehne, pak pokuckava a do toho to koureni.

Odelal jsem za chodu vicko sani z karbecu a ejhle, ono se to zlepsilo... Tudis jsem si myslil ze, filtr klade moc velky odpor, vytahl jsem tedy dratenku, nasadil vicko sani z5 na karbec. nastartoval a o5 to duseni.

Po odelani vicka se to zlepsilo. Tak jsem pri nastartovanem motoru priblizil dlan ke karburatoru a ten na me za chvilinku naflusal tolik benzinu az sem mel mokrou dlan. Usudek tedy je, ze mam vybehany pist motor chce to vybrus, pist dostatecne netesni a tlak, ktery vznika v klikove skrini (pri pohybu pistu dolu) unika zpet prez karburator ven a hromadi se v nasazenem vicku sani, smes bohatne a bohatne a proto to duseni... Vzdycky trochu unika zpet to karburatoru, ale urcite ne tolik jak v tomhle pripade..

zitra shodim valec a kdyztak napisu jak to vypadalo

                     
host - 221.241 (?), 12.4.2014 22:15

Ahojte, takze jsem to shodil, a presne to co jsem si myslel. Po sundani hlavy jsem si jen tak zkusil vuly pistu ve valci. Ten tam doslova kloktal.

Tak sem shodil valec, umyl a pujde na vybrus. Ale je zajimavy, ze loziska na ojnici a klice jsou jeste v docela slusnem stavu..

UZ pred tim jsem si rikal ze to ma nejakou malou kompresy, ale dostal sem se k tomuto stroji poprve, tak jsem nevedel, jak to ma byt...  merak na tlak taky nemam, ale kdyz se k tomu rozumne pristoupi, pouzije se vyrazovaci metoda, tak se problem urcite najde...

                     
host - 241.146 (?), 5.5.2014 19:26

prosím o sdělení, zda se dají někde sehnat náhr. díly na kultivátor PA 50, výrobek ZVL Diamon a.s. /Agrostroj Jičín/. Prosím o sdělení kontaktu. Nutně potřebuji misku s pružinou 532 997 490 178, výkres 008-25008. Budu velmi vděčná za informaci. Děkuji předem Olga Býmová, Kroměříž

                  
host - 49.79 (?), 1.5.2015 18:19

Zdravím, máme doma rotavátor ROBI 151 a chcel by som sa spýtať na schému zapaľovania a zapojenia vývodov cievky magneta - je tam jedna cievka a idú z nej 3 vodiče. A ešte neviete, že či sa vyrába nový originál valec na ROBI 151? Piest som zohnal, ale zišiel by sa pomaličky aj nový valec. Inak musím poznamenať: jednoduchý a spoľahlivý stroj, ktorý pri minimálnej údržbe podáva vynikajúci výkon. Máme ho 27 rokov a musím si zaklopať - ide ako hodinky. :D

   
host - 63.38 (?), 21.4.2009 21:23

tak kupte nový písní kroužky a když to nepomůže tak nový válec a píst.nemá to totiž kompres.

      
host - 52.146 (?), 24.4.2009 16:05

Ahojte všetci mám PA 51 a nedávno som robil komplet GO motoru nová hlava, valec piest, krúžky ojničné ložisko atd. Nechce štartovať asi na 50 pokus chytí a hned skape vôbec nejde obrátok´.Ked ho naštartujem ide asi 30 sekúnd a potom skape aj ked odpojím kostru chípaka. Iskru dáva a sviečka je mokrá od benzínu menil som aj tyristor aj fajfku a sviečka je tiež nová. Môže toto všetko spôsobovať aj zlý predstih motora treba to nastaviť? A ako sato robí? Radte mechanici!!! Ďakujem

   
motlk - (1) - 34.243 (?), 18.5.2009 23:00

Zdravím všechny Robixáky.
Mám tento problém. Pořídil jsem starší kultivátor Robix rv. 1990 (Robi 55).
Výfuk byl ucpaný/zakarbonizovaný tak jsem jej vypálil a nyní je v pořádku.

Problém je však s během motoru.
Když nastartuju s otevřeným sytičem, tak motor běží na volnoběh tak 15 sekund a chcípne. Pak už nastartovat nejde. Musím sytič zavřít a pak zase naskočí opět tak na těch 15 sekund.
Dále jsem zjistitl, že když dám páčku sytiče do mezipolohy - tzn ani otevřeno ani uzavřeno, tak motor naskočí a běží. Ale výkon nic moc. Jakmile sytič po zahřátí zavřu, tak hned chcípne.

V diskuzi jsem se dočetl, že by se měly nastavit otáčky volnoběhu pomocí seřizovacího šroubku na karburátoru, ale ať jsem s nim otáčel kam chtěl, tak to žádný vliv nemělo.

Kde by mohl být problém? V karburátoru?
Zkoušel jsem jej rozmontovat, profoukat trysky, ale efekt to žádný němělo.
Taky svíčku jsem vyměníl za novou. Rovněž bez efektu.

Díky moc za rady.

      
host - 26.217 (?), 19.5.2009 7:00

Šroubek bohatosti směsi máte nastavený správně?

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika