Vlastnim Pa-50, moc jsem to tu dokola cetl a hledal co muze byt s mym strojem. Prez cisteti karburatoru, nastavovani predstihu stropboskopem, vymeny benzinu za cerstvy, cisteni vyfuku a vseho mozneho jsem za boha nemohl prijit proc se mi to dusi a moooc kouri...
Startuje hezky, volnobeh drzi ale pridani plynu se spis zadusi a strasne dlouho trva nez se motor rozbehne, pak pokuckava a do toho to koureni.
Odelal jsem za chodu vicko sani z karbecu a ejhle, ono se to zlepsilo... Tudis jsem si myslil ze, filtr klade moc velky odpor, vytahl jsem tedy dratenku, nasadil vicko sani z5 na karbec. nastartoval a o5 to duseni.
Po odelani vicka se to zlepsilo. Tak jsem pri nastartovanem motoru priblizil dlan ke karburatoru a ten na me za chvilinku naflusal tolik benzinu az sem mel mokrou dlan. Usudek tedy je, ze mam vybehany pist motor chce to vybrus, pist dostatecne netesni a tlak, ktery vznika v klikove skrini (pri pohybu pistu dolu) unika zpet prez karburator ven a hromadi se v nasazenem vicku sani, smes bohatne a bohatne a proto to duseni... Vzdycky trochu unika zpet to karburatoru, ale urcite ne tolik jak v tomhle pripade..
zitra shodim valec a kdyztak napisu jak to vypadalo