Radiaca páka na vari
|
|
 |
 |
host - 34.2 (?) 22.5.2010 7:42
Mirek má pravdu.
Levá strana: pravé kolo (z výroby) dát na levou stranu(,vnitřní), šípem dopředu, západka směřuje k převodovce a venkovní kolo je levé, západka ven.
Pravá strana: obráceně- levé kolo na pravou stranu(vnitřní), západka zase k převodovce a venkovní kolo zase pravé.
Takto jsou kola šípem dopředu a západky přístupné.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 38.10 (?), 21.5.2010 20:16
Pro JS: Aby jsme se domluvili.Kola máte 2x levé a 2x pravé?Mirek69
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 118.44 (?), 21.5.2010 20:51
Tohle už mi připadá jako, levá,pravá, přední,zadní, pozor kozle neupadni! Pan J.S ukáže foto řadící páky a vlci mu zkritizují pneumatiky a zpracování, použitý materiál možná i povrchovou úpravu, tomu se říká za dobrotu na žebrotu, ale věřím tomu že on si s toho zas tak moc nedělá a rád nechápajícím vysvětlí že hlavní je že to funguje.
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 44.31 (?), 21.5.2010 22:00
Máme 4 stejná kola. Když bych chtěl 4 stejná kola nasadit 2+2, tak to musím udělat, tak, jak to mám. Západky ven, pneu jsou jedna šípem dopředu, druhá dozadu. Kdybych chtěl, aby byly všechny šípem dopředu, musel bych 2 pneu na discích otočit, s tím, že by západky - palce byly také ven. Když jsem vyzkoušel sestavu 2+2 tak, jak to mám zjistil jsem, že pneu není třeba otáčet a vzorky šípů na sebe navíc navazují. Tím bych si jen přidal práci a navíc bych měl na někdy teroreticky používané sestavě 1+1 jedno kolo západkami ven, druhé dovnitř, kdybych musel některá z nich použít, ale ta, která by k sobě nebyla. To by až tak nevadilo, také nyní mám západky dovnitř, ale přehazovat pneu je podle mého názoru naprosto zbytečné.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 38.10 (?), 21.5.2010 22:56
Děkuji za váš poslední popis.Teď už vím, proč jsem to nechápal.Vy si protiřečíte.Píšete, že kola máte pro použití na klasickou jednomontáž a přitom je máte stejný.To já ne.Když je dám šípem stejně, mám západku jednou nalevo podruhé napravo.To je pro mne levé a pravé kolo.A když budu mít takto dva páry kol, nakombinuju vám vzorek, jak chcete, a západky budou ve všech případech přístupné.Mirek69
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 127.65 (?), 22.5.2010 6:37
Podrobný návod na sestavení 2 montáží mám v plánu udělat. Bude mít 3 díly pro běžně chápající pro složitěji chápající a pro nechápající. Ten poslední díl bude nejjednodušší, tam bude pouze uvedeno, když předchozí popis nechápete, tak to nedělejte. Přece když jsem několikrát uvedl, že jsem pneu neotáčel, tak jsou z výroby šípem dopředu, když jsem další 2 kola kupoval, tak jsem koupil samozřejmě sestavu, tedy 1P a 1L. Takže nyní mám 2P a 2 L. Když jsem psal, že máme 4 kola stejná, tak jsem měl na mysli stejná z výroby.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 34.2 (?), 22.5.2010 7:42
Mirek má pravdu.
Levá strana: pravé kolo (z výroby) dát na levou stranu(,vnitřní), šípem dopředu, západka směřuje k převodovce a venkovní kolo je levé, západka ven.
Pravá strana: obráceně- levé kolo na pravou stranu(vnitřní), západka zase k převodovce a venkovní kolo zase pravé.
Takto jsou kola šípem dopředu a západky přístupné.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 26.29 (?), 22.5.2010 20:20
Pro host 34.2 : Pěkný popis, krátký a přesný.
Pro JS. Ani mě nenapadlo, že jste přidal k dvěma kolům z Vari dvě z fiátka.
Pro p.Melagu : Mos pěkné řešení, přesně podle mého gusta.
Přeji všem hezký den.Mirek69
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|