Na tom oranzovom kryte nie je v tom stvorceku ako poslal pan J.S. L so sipkov, ja tam mam LD s obostrannov sipkov a te dva naznacene kruzky co su v navode
dakujem za rady este do leta daco popilim a potom ju dam do servisu nech precisti karburator a keby bolo treba nech aj pretesny ale pojdem sa spytat aj co to robi podla predajcu, zaujal by ma jeho nazor.Pila ma 9 rokov ale stoho rezala tak sedem niekedy nesla ani rok.Ale podla vasich rad vymenim aj palivovy filter.Uvidime ako pojde.Zasa to nie je az take strasne ked za dve hodiny prace 2 krat skape.Zacala to robit asi tak pred tyzdnom.Predtym ked som sa snou ucil rezat to nerobila a este predtym to otcovy robila skoro stale... skoro ziadna starostlivost tak to je asi dovod
To si pamatujete hodně málo, oba modely kdysi měli trysky L i H a šroub LA. Ve snaze po snížení emisí udělala firma tuhle botu a dnes je naštěstí za námi! Ty bezšroubové karbce byla chyba jak hrom! Koketování s pevnou tryskou jak hlavní, tak volnoběhu, byl pokus a ohromný omyl!
Na tom oranzovom kryte nie je v tom stvorceku ako poslal pan J.S. L so sipkov, ja tam mam LD s obostrannov sipkov a te dva naznacene kruzky co su v navode
Hou hou, tak jsem to ani nemyslel! To bylo konstatování, že sem přichází nová, mladá krev. Tak pro příště, ty karbce dávám místo LD-ček a pily jdou zase lidsky seřídit. Jen tam zahraje muziku vrtačka.
Z pohledu závady to není rozhodující. Seřizovat karburátor má dělat ten, kdo tomu rozumí. Když není co seřizovat, tak to dotyčný pozná, stejně jako když lze seřízení provést. Jak jsem uvedl s tímto modelem jsem se dříve několikrát setkal a seřizoval jsem, ale už si nepatuji, jestli H- max. otáčky i L - bohatost směsi, nebo jen L.