Chlapi,
dárek není vždy dárek. Kámoš si před několika lety (nebo loni - nevím) koupil v Mountfieldu něco, k čemu dostal netbook. Takový malý, hezký, bílý, jejich holce naprosto dostačuje. Teď se stalo, že se jim netbook samovolně zapínal. Světe div se, přijela nějaká přepravní služba, NB odvezla, za týden ho přivezla. Vyměnili motherboard. Samozřejmě vše zdarma. To mi připadá jako velmi slušná reakce na zákazníkův problém. Jinak na letošní akci (notebook a X-Box) je záruka 12 a 24 měsíců.
K navigacím Dynavix - sám ji nemám, ale četl jsem nějaké recenze, např. (dole v diskuzích) tady nebo tady .
Svoje sekačky po 5 letech reklamovat nebudu, koupil jsem AL-KO 520 BRV a rozhodl jsem se (díky serveru zahrada.cz a mému dotazu, zda se prodloužená záruka vyplatí) pro tříletou záruku, tzn. že nebudu jezdit každý rok do autorizovaných servisů na garanční "bezplatné" prohlídky. Myslím, že všechny díly do motoru seženu levněji než v servisu na Ebay. A šasi mi snad chvíli vydrží. I s poštovným z USA vycházejí díly levněji než od servisů v ČR.
Petr Filipi