Proc nekoupit sekacku z Mountfieldu?
|
|
|
|
host - 29.6 (?) 16.4.2010 16:24
No to jste četl něco z blesku, GPS je 100% stejná jako někde jinde..
Otázka je, že máte omezení v mapách... to ale přece není žádný problém.
Jen bych byl rád, až budete něco na vašich nových sekačkách reklamovat po 5 letech někde jinde, tak prosím napiště jak jste dopadl...
S úctou Beďa Trávníček.
Jinak děkuji za ty pevné nervy...
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.121 (?), 18.1.2009 12:00
Tak na to pozor!!! To že Mountfield sekačky prodává hrozně draho ještě není důkazem jejich nekvality. Sekačky od GGP, Toro a Emak patří opravdu k absolutní špičce co se týká spolehlivosti a nenáročnosti provozu. Kdyby třeba firma GGP vyráběla nekvalitní stroje, nestala by se takovým gigantem, který zásobuje ostatní firmy v Evropě i jinde na světe. Jen sekačky se vyrábějí pod značkami CastelGarden, Stiga, Mountfield,Alpina, Dolmar a traktůrky pod jmény CastelGarden, Stiga,Mountfield, Alpina, Dolmar, Sabo, Club Garden, Solo, Oleo-Mac a jejich,,traktorová pobočka" v itálii produkuje i zahradní traktory pro firmu Honda Power Equipment.
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 7.210 (?), 7.2.2009 11:31
nic ve zlém, něco málo, díky pracovní praxi vím o tom, jak se vyrábí "Costumalizované " produkty.
U stejného producenta vyrobený stroj se může při naprosto shodných vnějších znacích ve výrobních nákladech lišit o desítky až stovky EU.
Ložiska mohou být i v několikanásobném cenovém rozpětí, totéž platí o materiálech (například není naprosto jedno, zda šasi z hliníkové slitiny stříknete ze slitiny s jasnou materiálovou definicí s definovanými mechanickými parametry odolnosti, nebo jde o recyklát bez důrazu na tyto parametry), stejná situace je s motory, karburátory , barvami atak dál a tak podobně.
U podbných nákupů je racionální buď nakupovat levně (Hobby markety, nebo) značku. Pokud člověk rád hraje Pokr, je možné zvolit i MO. Zde koupí buď draho, nebo často ne vždy kvalitně.V ideálním případě nakombinuje obojí.
|
|
|
|
|
|
|
host - 150.104 (?), 7.2.2009 16:47
Před pěti roky jsem si koupil sekačku od Mounfieldu a to model s šestikoňovým motorem a slitinovým šasím. Stála kolem 22 tisíc a s kolem štěstí mě vyšla na 17. Udržovaná plocha kolem domu kolem 2500m2 a dva roky jsem ktomu ještě udržovol cvičák- plocha 2000 m2. Za celou tu dobu jsem měnil olej, filtr vzduchu a loni klínový řemen pojezdu (byl steřelý a prokluzoval) Trávu do koše našlape spolehlivě, až je problém jí vytřepat. Jediné co jsem musel řešit je malý deflektor, abych nebyl zelený do pasu. Nechci být propagátor, ale jsem sní spokojený a troufám si říci, že jsem jí dal už pěkný záhul. Jinak je to sečení, při mojí ploše celkem náročné na čas a uvažuji o koupi zahradního traktorku. Ale jak tu čtu nazory a zkušenosti, pořád nejsem přesvědčený co koupím. Tom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.57 (?), 8.2.2009 11:18
Vedle soused má sekačku z Mountfield 9 let a nestěžuje si. Další soused vedle má taky od nich sekačku 5 let a nestěžuje si. Kolega z práce měl sekačku z Mountfield 10 let až mu odešel motor. Pak tam koupil další (chtěl bez pojezdu a na určitou výšku) GGP, trefil na zmetek, 3 reklamace, peníze mu vrátili bez probl=mů. Ani Husqvarna neměla co potřeboval, tak koupil Hondu. ND a údržba říkal ovšem dražší než byl Mountfield. Já mám sekačku od Mountfield 5 let a křovinořez 9 let, drtič 6 let. Provoz bez problémů. Další soused (podnikatel) naproti - má od Mountfield křovinořez, sekačku na trávu, sněhovou frézu. Taky si nestěžuje.
Nekupujte tam jinak nic, ani tam nechoďte, aby tam zůstalo zboží pro mne a mé sousedy. Já si tam půjdu koupit dvoustupňovou sněhovou frézu Ariens (USA), nyní mají slevy 60% a Vy si můžete koupit jiné dražší o desítky tisíc. Takové ceny Ariens nemá ani Castorama v Polsku.Model 5520 za 14.960 Kč. Já si koupím 7524 za 17.000 Kč.
|
|
|
|
|
|
|
host - 109.57 (?), 9.2.2009 11:11
Kdysi jsme dělali pozáručníservis i na sekačky Castel Garden Mountfieldu (i Oleomac). Co k tomu řict. Motory B&S, Tecumseh později Honda dobrý. Šasi, kolečka jakž takž taky, převodovka pojezdu když se zastavila tak tak s ní, ač by chtěl, nikdo nehnul protože se prodává pouze a jen jako díl tj. 2tis. V případě variátorové 3.500,-. Konkurence (tím teď nemyslím řetězce OBI, Bau cokoli...) nabízí každý díl zvlášť. Celkově to nebyly špatné stroje, ale co bylo na téhle práci nejhorší byly termíny dodávek ND a ještě přišla neúplná, nebo plus něco navíc, než to co jste si objednali. Už s nimi nespolupracujeme a pár (námi) zklamaných zákazníků snad i tuší proč, když k nim teď musí jezdit do Ostravy (žádná hrůza cca 20km) osobně a čekat a čekat. Nejvíc mě při čekání v řadě na díly bavili vyděšenci co jim neuznali 7letou záruku na pojezd protože s ním moc jezdili apod. ne nedělám si prdel. Tomuhle my prodejci ostatních značek fakt nemůžeme konkurovat.
Propastný rozdíl u např. námi prodávané srovnatelné sekačce za 13tis, v MFD 18tis kč je zcela běžný. A to se opět nebavíme o řetězcích a rádoby konkurenci Mountfieldu HSQ, SOLU, Vikingu kteří za tyto peníze prodávají jiné stroje. Je o rok víc a dle data založení tohoto téma jste předpokládám již koupil. Hodně štestí při práci s jakýmkoli strojem pane L.R. přeje ZF
|
|
|
|
|
|
|
host - 252.35 (?), 31.7.2009 11:50
Koupil sem si benzínovou sekačku s pojezdem od Mountfieldu.Jsem spokojen a ještě jsem k ni dostal notebook.Při koupi sekačky je důležitý servis a hlavně cena servisu.A to je bezkonkurenční i se 7-letou zárukou.Doporučuji koupit u Mountfieldu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 77.50 (?), 31.7.2009 19:27
fakt by mě zajímalo, jestli už je nějaký člověk úspěšně vyreklamoval po delší době (třeba 5 let, 7 let asi ještě prodloužená akce není), zda v pohodě opravili, vrátili peníze nebo řekli že je to opotřebením a celá prodloužená záruka je jen pěkná reklama...
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.170 (?), 15.4.2010 12:53
Já se hlásím. V roce 2004 jsem v Praze v Holešovicích koupil elektrickou sekačku. Záruka 7 let. Minulý rok se mi přestal točit motor, což je u sekačky dost značný problém. Jako elektrikář jsem si vše změřil a zjisitl jsem, že na vině je motor jako takový. Zajel jsem do MO v Pardubicích (=Čivicích) a světe div se, za 14 dní mi přišla SMSka, že moje sekačka je opravena. Platil jsem jen asi 30 Kč za podložku pod nůž. Asi si dovedete představit, jak sekačka vypadala po 5 letech provozu. Místy prsaklé šasi od odlétnutého kamene, všude špína a zaschlá tráva. Přesto neřekli ani "ň" a motor vyměnili. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že to udělají příště nebo že budou takto vstřícní u jiné poruchy, ale jejich přístup byl v mém případě skvělý.
Letos jsem kupoval dvě sekačky a nekupoval jsem je u MO, protož ta jejich reklama na kamery a navigace byla u mě kontraproduktivní. Zvláště poté co jsem si přečetl, že navigace je "vykuchyná", ale jmenuje se stejně jako její plnohodnotná kolegyně.
Všem, kteří řeší reklamace, přeji pevné nervy.
Petr Filipi
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.6 (?), 16.4.2010 16:24
No to jste četl něco z blesku, GPS je 100% stejná jako někde jinde..
Otázka je, že máte omezení v mapách... to ale přece není žádný problém.
Jen bych byl rád, až budete něco na vašich nových sekačkách reklamovat po 5 letech někde jinde, tak prosím napiště jak jste dopadl...
S úctou Beďa Trávníček.
Jinak děkuji za ty pevné nervy...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|