Problém se startováním Vari



host - 10.90 (?)
25.2.2009 8:17

Dobrý den,

jak popisujete závady, tak to vypadá na problém s přívodem benzinu. Vyčištění trysek tak, jak píší v předchozích příspěvcích ano, ale měl by být vyčištěn (nebo vyměněn)  i palivový filtr, popřípadě nádrž. Částečně neprůchozí filtr dokáže dělat divy.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 79.90 (?), 23.2.2009 9:41, zobrazeno: 13366x

Dobrý den.potřebuji pomoc nebo radu.mám motor vari dvoutakt jikov 1447 vape-dvce o výkonu 6hp ted přez zimu mám velké problémy se startováním studeného motoru.když startuji motor vždy uzavřu klapku na karburátoru po asi 13tém zatažení za šnůru to škitne pak klapku otevřu a motor naskočí ale jak zařadím kvalt a chci se rozjet tak to zdechne a startování se opakuje ale pokud je klapka napůl tak to jakštakš jede a ještě mám problém při teplém motoru to nechce držet otáčky a to i vlétě a to je ta klapka normálně otevřená. Karburaci jsem už všelijak seřizoval a nic tak doufám že to není špatný výrobek. Za každou radu budu vděčný.

   
host - 29.123 (?), 23.2.2009 16:05

Podívejte se na volnoběžnou trysku(najdete ji za seřizovacím šroubem volnoběhu), je slabá a velmi snadno se přicpe. Pak motor nejde nastartovat, přesně tak mi to dělalo v létě, kdy se zacpala a teplý motor bylo možné startovat jen na sytič. Ještě zkontrolujte jestli nemáte ucpanou trysku hlavní a při demontované plovákové komoře otevřte palivový kohout, abyste se přesvědčil, že do karbce teče benzín.

Mimochodem jak vám šel motor startovat dřív? Objevila se závada najednou nebo se postupně startovatelnost zhošovala? Postupné zhoršování startovatelnosti až úplnou nemožnost startovat motor je průvodním příznakem poškození gufer na klice, většinou bývá špatné to na výkonové straně, což znamená u spojky. Mrkněte nejdřív na karbec a svíčku, seřízení nechte původní, z výroby je motor dobře seřízen.

      
host - 253.57 (?), 23.2.2009 17:56

Rozhodně volnoběžná tryska, protáhnout měděným drátkem z laněného vodiče a zkontrolovat profouknutím.

   
host - 79.90 (?), 23.2.2009 23:00

Dříve to šlo startovat docela dobře ale ten volnoběh haproval od začátku a tento motor má i ten dekompresní ventil nemůže být závada tam?

      
host - 29.123 (?), 24.2.2009 9:53

Psal jste že máte motor 1447 DV Vape. Závada by mohla být i v zapalovacím spínači, který by mohl zlobit při nízkých otáčkách motoru. Závady dekompresoru jsou hodně výjimečné, spíš bych se opravdu zaměřil na gufera kliky.

   
host - 10.90 (?), 25.2.2009 8:17

Dobrý den,

jak popisujete závady, tak to vypadá na problém s přívodem benzinu. Vyčištění trysek tak, jak píší v předchozích příspěvcích ano, ale měl by být vyčištěn (nebo vyměněn)  i palivový filtr, popřípadě nádrž. Částečně neprůchozí filtr dokáže dělat divy.

      
host - 193.87 (?), 25.2.2009 11:17

Ještě bych rozhodně zkontroloval výšku oleje v olejovém filtru vzduchu. Pokud ho tam dáte moc, tak se přisává a prakticky za velmi krátkou dobu zaolejuje svíčku. Měl jsem tento problém a nemohl na něj fakt dlouho přijít. Do filtru Vám stačí na dno 0.5 cm oleje!!!

         
host - 193.87 (?), 25.2.2009 11:19

A ještě - vložku olejového filtru vyčistit (propláchnout) benzínem.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika