Problém s motorem Jikov 1453 Iskra
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 29.74 (?), 14.6.2008 19:42, zobrazeno: 46002x
zdravím vás lidičkové,
mám náasledující problém s Motorem Jikov 1453, který používám pro Vari systém a k pohonu sekačky Dakr RZS 69. Motor za studena běží dobře, ale za tepla často zhasíná, svíčka je čistá a karburátor taky. jakmile se ohřeje, velmi často zhasíná. Mohla by být závada ve vadném palivu, u kterého si nejsem jist, zda-li není ještě od podzimu. Uvítám rady.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 248.177 (?), 14.6.2008 21:14
Měl jsem to samé, vyměnil jsem svíčku a v poho. Pavel.
|
|
 |
|
 |
 |
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 164.183 (?), 15.6.2008 13:24
Zda motor hází jiskru, poznáte snadno. Měla by být sytě modrá, ne oranžová ani jiná.
Palivem to zamozřejmě být může, není nic snazšího, než to vyzkoušet s palivem čerstvým.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 33.1 (?), 27.7.2008 23:37
Mám ten samý problém s tímto motorem, svíčka je letos nová, když seču trávu v teplém počasí tak zdechne a nejede, a já v montérkách a holinkách se marně pokouším tento krám nahodit a tak to sekám večer, navíc mám sekačku BDR 550 ROBUS u které se od vlhké trávy prosmekávají přítlačná kola pohonu a namotává se mezi ně tráva,
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 18.208 (?), 28.7.2008 8:40
Ze své zkušenosti mohu poradit, že takto popisovaná závada se vyskytuje u motorů s vadnými simerinky na klikové hřídeli.rozměr gufer je 17x35x10 případně šířka 7 mm, ale je
potřeba zakoupit opravdu kvalitní gufera.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 29.74 (?), 28.7.2008 10:53
Je to tak, když se motor zahřeje, tak gufera změknou a motor začne ztrácet výkon a zhasínat. Já jsem si nechal gufera vyměnit zrovna při přestavbě motoru, kdy mi byla namontována plastová nádrž a krom nutného vyčištění volnoběžné trysky jezdím bez problémů. S motorem jsem velice spokojený.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 218.196 (?), 16.6.2016 1:19
Mě se zase motor stršně přehřívá. Vyměnil jsem simerinky i ložiska. Taky cívku a po cca 15 minutách provozu je motor i svíčka tak horká že na tom neudržím ruku a motor zdechne. Počká cca 15 minut nastartuju a zase po cca 15 minutách zdechne.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 166.127 (?), 10.8.2008 10:30
Jednoduché řešení nepoužívat České svíčky ale NGK typ B6HS mám dlouholeté skušenosti a mohu doporučit, zatím to každému pomohlo.Cena je cca 90,-kč
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 97.158 (?), 10.8.2008 13:25
Plne súhlasím s predchádzajúcim príspevkom, mám to tak isto overené.
Tie značky ako napr. Brisk po 35 Sk sú oničom(asi zlá séria)Najlepšie sa mi osvečili sv. Champion L86, L86C alebo NGK. A lacné Bosch sú tiež len na jednu vec, často mi vynechávali vo vysokých otáčkach.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 250.1 (?), 15.8.2008 22:13
Vyměňte kabelovou botku, dělává to ona. Jednou na servisu mi to dělalo kladívko. Zadíralo se na čepu a při zahřátí zůstalo rozeplé. Až to zchládlo, zase seplo.Doufám že to nebude váš případ.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |