Měl jsem podobný problém s Hechtem. Nechtěl startovat a když už nastartoval tak nešel do otáček. Problém byl právě ta membrána. Teď už bez problémů maká druhou sezonu.
ked strelí do výfuku, tak problém bude v predstihu zapalovania-ked som správne pochopil, je to 2T. Bude posunutá cievka alebo magnet na hriadeli. 2T i ked je uplne prechlastané, len ojedinele strelí do výfuku-striela don v 80%,ked má zlý predstih.
Motor nemá výkon, střílí do výfuku. Ještě předpokládám, že má velmi měkký chod a pomalu se rozbíhá. Vypadá to na chudou směs nebo pozdní zápal. Začal bych těsněním mezi motorem a karburátorem. Jste zručný, vyrobte náhradní. Potom se podívejte na membránu a nakonec na cívku zapalování. Kontrola ucpání výfuku a výfukového kanálu ve válci proběhla? Klapka v karburátoru otvírá naplno?
výfuk sa časom zanesie karbonom. Skontrolujte, či jna vnutornom povrchu výfuku nie je vrstva karbonu. Medzi magnetom a cievkou medzera musí byt. Cievka može byt posunutá uvolnením skrutiek, magnet može byt taktiež natočený voči povodnej pozícii-napríklad poškodením klinu na hriadeli.
Dneska jsem to všechno skontroloval.Výfuk zanasený není.Cívku jsem seřídil, magnet vypadá taky v pořádku dosedá dobře.No zkusil jsem to nastartovat.Ted už to ani nechytne.Jen jakoby ten motor naskoči píst se jen jakoby pohnul dolů nebo nahoru a hned to zase chcípne.
Začněme nejlaciněšími díly. Benzín je nový? Gufera na klikovce nebo její těsnění? Svíčka dává stále jiskru? Není poškozen vysokonapěťový kabel ke svíčce nebo fajfka? Může být poškozena cívka zapalování.