Problém s křovinořezem



host - 216.69 (?)
18.8.2014 22:28
Vyběhaný píst ve válci. Měřil jste kroužek v zámku vložený ve válci?
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 82.30 (?), 17.8.2014 12:40

Pokud ji máte mokrou tak to je přechlastaný.Svíčka musí být suchá a po nějakém čase provozu do oranžova taková šedooranžová.Jde tam moc paliva.

                  
host - 191.102 (?), 16.8.2014 19:56

Měl jsem podobný problém s Hechtem. Nechtěl startovat a když už nastartoval tak nešel do otáček. Problém byl právě ta membrána. Teď už bez problémů maká druhou sezonu.

                     
host - 192.242 (?), 17.8.2014 20:45

ked strelí do výfuku, tak problém bude v predstihu zapalovania-ked som správne pochopil, je to 2T. Bude posunutá cievka alebo magnet na hriadeli. 2T i ked je uplne prechlastané, len ojedinele strelí do výfuku-striela don v 80%,ked má zlý predstih.

                     
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 17.8.2014 22:02

Motor nemá výkon, střílí do výfuku. Ještě předpokládám, že má velmi měkký chod a pomalu se rozbíhá. Vypadá to na chudou směs nebo pozdní zápal. Začal bych těsněním mezi motorem a karburátorem. Jste zručný, vyrobte náhradní. Potom se podívejte na membránu a nakonec na cívku zapalování. Kontrola ucpání výfuku a výfukového kanálu ve válci proběhla? Klapka v karburátoru otvírá naplno?

                     
host - 86.196 (?), 17.8.2014 23:26

Membrána na pohled poškozená nevypadá, klapka se otevírá naplno.Jak myslíte to ucpání výfuku? Cívka má mezi magnetem jistou mezeru.

                     
host - 192.242 (?), 18.8.2014 21:23

výfuk sa časom zanesie karbonom. Skontrolujte, či jna vnutornom povrchu výfuku nie je vrstva karbonu. Medzi magnetom a cievkou medzera musí byt. Cievka može byt posunutá uvolnením skrutiek, magnet može byt taktiež natočený voči povodnej pozícii-napríklad poškodením klinu na hriadeli.

                     
host - 86.196 (?), 18.8.2014 21:36

Dneska jsem to všechno skontroloval.Výfuk zanasený není.Cívku jsem seřídil, magnet vypadá taky v pořádku dosedá dobře.No zkusil jsem to nastartovat.Ted už to ani nechytne.Jen jakoby ten motor naskoči píst se jen jakoby pohnul dolů nebo nahoru a hned to zase chcípne.

                     
host - 216.69 (?), 18.8.2014 22:28
Vyběhaný píst ve válci. Měřil jste kroužek v zámku vložený ve válci?
                     
host - 86.196 (?), 19.8.2014 9:12

Pro jistotu jsem to ještě jednou otevřel.A ten pístní kroužek v zámku nedrží kroužek je jakoby větši a tím pádem se točí dokola a v tom zámku nedrží.

                     
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 18.8.2014 22:31

Začněme nejlaciněšími díly. Benzín je nový? Gufera na klikovce nebo její těsnění? Svíčka dává stále jiskru? Není poškozen vysokonapěťový kabel ke svíčce nebo fajfka? Může být poškozena cívka zapalování.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika