Problém motor Tera



host - 71.145 (?)
30.1.2010 18:29

Také jsem měl podobný problém a stačilo vyměnit svičku za novou a vyměnit plechovou koncovku svíčky(fajfku) za celoplastovou od té doby se závada nezopakovala. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
      
host - 34.194 (?), 18.2.2009 17:14

Kamarád měl ten sám problém u motoru jikov na bubnové sekačce(hned od nového motoru).Po zahřátí když motor zdechnul, tak nešel nastartovat ani za boha! Zkoušeli sme jiný olej do benzínu, čistit karbec, měnit svíčky atd.-nic nepomohlo! V servisu radili to samé a po jejich seřízení a opravě motor stejně dělal to co předtím.Vyřešila to koupě nového motoru honda.

   
host - 128.44 (?), 18.2.2009 17:24

Vyměňte fajfku (koncovku kabelu) na svíčce.

      
host - 64.250 (?), 12.12.2009 12:55

Měl jsem stejný problém, teplý motor nešel nastartovat až asi za 10 minut, vyřešila to výměna gufera a ložisek na klikovce. Používejte kvalitní oleje.

         
host - 106.193 (?), 30.1.2010 15:34

ZDRAVÍM chlapi, čtu vaše přízpěvky a chci se taky zapojit do diskuse, taky mám teru pár let a taky jsem měl nějaké problémy, odpověd na to chcípání je těžko radit, může to být spousta věcí, ale jedno vím jistě-pracuju v prodejně olejů a zodpovědně můžu říct nedávejte do těchto motorů olej Paramo M2T a Mogul TSF, je to olejářský omyl a podle toho i následky, já ho nedávám ani do motorky a to mám starýho tatrana

            
host - 195.74 (?), 30.1.2010 17:49
Ja davam olej Castrol 2t v pomere 1:40 a všetko v poriadku motor vobec nedymí
            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 30.1.2010 18:37

Tak nevím, co si o tom myslet. Vy považujete Mogul TSF za olejářský omyl a zde jej někteří chválí až až. Když jej nedoporučujete do motoru Tery, tak co potom ve vysokootáčkovém motoru motorové pily??? Já jsem jej nikdy nepoužíval a jen mě to zajímá, jak jste dospěl k závěrům, které uvádíte.    

               
host - 11.107 (?), 30.1.2010 19:11

Bych si s tím nelámal hlavu. Ten M2T je jasný i proč a co se týká TSF, když nenapíše proč nebo v čem je to jen výkřik do tmy a kdyby to byl olejář věděl by a určitě i napsal proč.

                  
host - 106.193 (?), 2.2.2010 16:06

sám ho nepoužívám kvůli usazenému karbonu na svíčce i na hlavě válce, zeptejte se kteréhokoli kluka co má motorku lepší než je pionýr, a zkuste třeba zminovaný castrol 2t nebo castrol tts a nebo mnou odzkoušený statoil 2t lowe smoke, to je olej od nového hráče na trhu, jsou to švédové a já ho dávám do motorky, do pily a dáva l jsem ho i do staré sekačky, znáte u motorky problém černého výfuku?to odpadne s tímhle olejem/VLASTNÍ ZKUŠENOST) a kdo chce trochu investovat / U NÁS CCA 350 KČ ZA LITR/ at zkusí ten castrol tts nebo tts super, tam už se zvyšuje i výkon, zkuste to a napište mi vlastní poznatky díky Libor

               
host - 106.193 (?), 2.2.2010 16:14

mogul TSF a paramo M2T je v podstatě totéž, jen tsf je modré aby barvilo benzin aby se nepopletl benzin s olejem a benzin bez oleje, a navíc firma paramo a mogul je dneska jedna firma, dobrý je taky olej paramo M2T S, jako speciál a paramo Rapid 2T ten je dost dobrý

   
host - 71.145 (?), 30.1.2010 18:29

Také jsem měl podobný problém a stačilo vyměnit svičku za novou a vyměnit plechovou koncovku svíčky(fajfku) za celoplastovou od té doby se závada nezopakovala. 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Bojler Ariston - anoda30.3.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika