Příruby pro motory Honda



host - 248.43 (?)
16.4.2008 19:14
zkuste Dakr Hranice mají i spojky
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 76.106 (?), 15.4.2008 21:52, zobrazeno: 25955x

Dobrý den, chtěl bych zakoupit motor Honda GCV popř.GSV 190 tak jak jsou nabízeny v holém provedení tj.bez řídítek kabeláže a ovládání plynu, spojky s přírubama. Chci se zeptat jestli někdo nemáte kontakt na někoho kdo má přehled o tom kde by se daly dokoupit příruby k uchycení na DSK 317. Kompletní motorová jednotka se dá koupit u Vari ale tam je cena hrubě přes dvacet tisíc a já mám vyhlédnutou GCV 190 za devět popř GSV 190 za dvanáct.

Ještě jsem přemýšlel o BS Intek pro 65 ale většinou každý radil raději Hondu z důvodu většího kroutícího momentu a i zpracování, jde mi hlavně o dopravu a mulčování.

   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 15.4.2008 22:08

Dejte vědět až to zjistíte za solidní cenu, mám připravený motor GCV 160 na naviják, ale přírubu nemám. Proto musím používat GXV 160, což není praktické, musím z něho vždy sundat řídítka.  

      
asteroid - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (87) - 70.240 (?), 16.4.2008 15:00

Také se připojím s prosbou jestli někdo sežene kontakt na dodavatele přírub k motorům honda - mám GXV160...

         
host - 248.43 (?), 16.4.2008 19:14
zkuste Dakr Hranice mají i spojky
            
host - 11.107 (?), 16.4.2008 20:12

Dovolím si vás upozornit, že motory Honda mají rozdílnou délku třídele od kliky směrem ke spojce, dokonce i některé mají různý průměr tak ať nejste překvapen.

               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 16.4.2008 20:38

Já bych to řešil spojkou, která se sevře na hřídel, takže bych to mohl délkově upravit - zkrátit.

                  
host - 11.107 (?), 16.4.2008 21:17

Toho místa tam není. Vaše spojka pak ještě unašeč odstředivé spojky a to vše rotuje a tím pádem by mělo být vyváženo. Víte pánové toto já už mám za sebou a nedoporučuju. Ona ta cena nějaké holé Hondy je lákavá ale není to hop na krávu... Ta příruba je odlitek ze slitiny aby to bylo lehké jistě se dá udělat ze železa to ale motor pěkě ztěžkne a mohly by nastat problémy s různou roztažností materiálů. Přitom ta příruba existuje jako ND není lepší se pokusit jí koupit? Nebude stát 3.50, ale bude zaručeně pasovat bez dalších problémů.  Pak je to nákup spojky a unašeče spojky to taky něco stojí ovládání plynu upevňovací spony atd atd. Když to vše spočítáte nevím jak moc se to vyplatí. Nebo to vše chcete dělat? Snad ne.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 16.4.2008 21:58

Nevím jestli si rozumíme, nechci nic dělat na koleně, pouze delší hřídel bych zkrátil - pokud bych musel a na ni nasadil svěrnou spojku - originál. A originál přírubu.Tím bych to měl ok.

                     
host - 29.75 (?), 17.4.2008 10:54

O motorech by se dalo polemizovat. GCV 160 je hobby a GSV 190 poloprofi motor, kde válec má litinovou vložku. S briggsem 825 series Pro(dříve Intec Pro 65) se to nedá srovnávat. Tam kde má Honda pouzdra z hliníku, briigs nasazuje kuličková ložiska nehledě o tlakovém mazání a olejovém filtru i levnějších náhradních dílech. Radši bych zvolil 825 pro.

                     
host - 4.243 (?), 17.4.2008 11:48

Tam, kde Honda používá pouzdra z hliníku, tak na klice je píst z dubu. Bože, kam na ty matriály lidi chodíte?

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika