Pozor - křovinořez Hecht 145 BTS
|
|
|
|
host - 254.159 (?) 18.7.2013 11:43
Kdo porovedl servis na dokladu není, tam je pouze jméno přebírajícího pracovníka. Každopádně tato závada, jak jsem již shora psal, je velmi závažná, pro mě neakceptovatelná a na stejnou třetí vadu čekat opravdu nemíním. To mi za to riziko opravdu nestojí. Je možné, že se jedná o špatný kus. Ale pro zachování dobrého jména by měl prodejce na základě skutečností peníze vrátit, bez ohledu na to, co říká nedokonalý zákon. Jestli je značka Hecht, jak zde někdo psal, značkou relativně dobrou, to se jasně ukáže dle následné reakce prodejce. Uvidíme. Mám poměrně velkou klientelu a rozhodně si to nebudu nechávat sám pro sebe. Zde bylo vysoké nebezpečí úrazu a to už není žádná legrace. Produkty tohoto druhu nemají na trhu co dělat. Jak se říká "není zdraví, není nic". Všem velmi děkuji za příspěvky a snahu o pomoc.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 254.159 (?), 17.7.2013 13:41, zobrazeno: 52512x
Koncem června 2013 jsem zakoupil v prodejně WERCO křovinořez Hecht 145 BTS. Hned po prvním použití nešel křovinořez nastartovat, startovací šňůra nefungovala. Po reklamaci a prvním použití po opravě nastala ta samá závada s tím, že startovací šňůra byla na mnoha místech silně opálená a palivová nádržka byla v pravé horní části roztavená. Posekáno bylo cca 100 m2 travní plochy. Dle mého názoru se jedná o nebezpečný výrobek. Dle prodejce, který mi tento křovinořez doporučil, je tato závada ojedinělá a prý závadu odstranil. Já osobně již nemám v tento produkt důvěru, odmítl jsem výrobek převzít a zažádal jsem o vrácení peněz. Prodejce prý nyní jedná s výrobcem o dalším postupu a tedy čekám na konečné vyjádření. Protože se zde jedná o zdraví a možná i život uživatele, nemohu křovinořez Hecht 145 BTS rozhodně nikomu doporučit! Můžete mi prosím poradit, jak dál postupovat v případě, že odmítnou vrácení peněz. Předem děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.89 (?), 17.7.2013 13:48
jedna reklamace, druha stejna reklamace, třetí stejna reklamace = vracení penez bez dohazovaní nebo 4 jakékoliv reklamace
|
|
|
|
|
|
|
host - 254.159 (?), 17.7.2013 13:59
To jistě, ale jedná-li se o zdraví, pravdu nemám zájem riskovat a čekat na 3. závadu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.31 (?), 17.7.2013 15:38
Bohužel, v souladu s platnými zákony budete muset čekat na třetí závadu, to nic ve zlém, ale je to tak. Leda by vám prodejce vyšel vstříc, jak se říká na vlastní triko, ale sám pak bude mít problém uplatnit totéž u svého dodavatele. Z tohoto pohledu vám stále běží záruka, nejsem si jist, zda nepřevzetí z opravy něco řeší. Máte-li podezření, že výrobek je nebezpečný a tedy v rozporu s certifikátem (prohlášení o shodě jistě je k nahlédnutí a uvedeno v dokladech), musíte do toho zapojit ČOI, která nechá přezkoumat shodu výrobku s certifikátem. Jinak ale také může jít o pochybení při montáži po opravě startování, pak je tato cesta zbytečná.Pokud opakovaná oprava opravdu věc vyřešila - při přezkoumání nebude nalezena závada nebo rozpor, jen utratíte čas a uteče kus záruky. Natavení plastů v pravé zadní části může být jen následek chybné montáže krytů a nasměrování zplodin výfuku někam do plastů... možná nedotažení výfuku, nevím. Pracuji jako technik u výrobce jiném oboru, ale podmínky a problematika jsou stejné. Jde o to, zda je : 1.) použití v provozu v souladu s manuálem . 2.) prodej, poučení o obsluze, předvedení výrobku, předání návodu v souladu s podmínkami výrobce a v souladu se zákonem. 3.) servisní zásah a údržba provedeny odborně, pověřenou osobou, nebo v souladu s pokyny výrobce... Pokud shledám tyto věci bezvadné, pak teprve připouštím výrobní vadu a poskytuji prodejci řešení v záruce, v opačném případě prodejce nebo technik, který vadu způsobil, hradí náklady spojené s uvedením do bezvadného stavu. Technicky: nebezpečný výrobek by podle legislativy nemělo být možné dostat na pult, protože musí mít patřičnou certifikaci, která toto nepřipouští. Pokud se neprokážě neshoda s certifikovaným provedením, nebo chyba při certifikaci, zamítnou Vám to. Proto bych Vám dopručil výrobek ze servisu převzít, ale v naprosto bezvadném stavu, tedy bez teplem poškozených dílů atd., a po předvedení jeho bezvadné funkce servisem. Ohlídejte si před převzetím zápis o provedených opravách v záručním listu, pro vrácení peněz musí být totožné závady. Pokud by se závada opakovala, vyžadovat vrácení peněz v souladu se zákonem a víc se tím nezatěžovat. Držím palec, DV
|
|
|
|
|
|
|
host - 254.159 (?), 17.7.2013 17:03
Dobrý den, děkuji za názor. Body 1) a 2) jsou v pořádku, produkt byl používám plně v souladu s manuálem. U bodu 3) nevím kdo provedl servis a zda-li byla osoba pověřená - tyto věci může ovlivnit pouze prodejce, tedy to není můj problém. Já jsem vadný výrobek reklamoval na patřičném místě se všemi náležitostmi. O předání věci ČOI jsem už také uvažoval a v případě zamítnutí mé žádosti tak rozhodně učiním. Čas investovaný do bezpečnosti a zachování zdraví se rozhodně vyplatí a možná tímto článkem ušetřím potíže někomu jinému.
|
|
|
|
|
|
|
host - 144.210 (?), 17.7.2013 20:58
Pokud jste reklamoval jak píšete u prodejce tak to je Werco a tedy určitě osoba pověřená. Mají své servisy v prodejnách. Na to jste musel dostat nebo vidět doklad Mám jej taky. Dával jsem si tam pilu na seřízení Nerozumím tedy jak je možné, že nevíte kdo provedl servis. Jméno je nebo jste mohl vidět na protokolu. Nemáte fotky poškození?
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.30 (?), 17.7.2013 21:36
Upálená nádrž na benzin? To by vák křovík shořel Od čeho by byla opalená startovací šnura? Při navynuti se nemá o co opalit To je blbost Jen pozor jestli problé neni mezi manuálem a strojem To je neopravitelný :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 59.39 (?), 17.7.2013 22:35
Popálená šňůra znamená že se upekl starter, protože třeba nebylo dost místa na segment, unášel se a třením se ohřál. Stačí špatně podložka. U těchto křápů je to raz dva. Nádrž nevím, ale celkem se to vyloučit nedá.
|
|
|
|
|
|
|
host - 254.159 (?), 18.7.2013 11:43
Kdo porovedl servis na dokladu není, tam je pouze jméno přebírajícího pracovníka. Každopádně tato závada, jak jsem již shora psal, je velmi závažná, pro mě neakceptovatelná a na stejnou třetí vadu čekat opravdu nemíním. To mi za to riziko opravdu nestojí. Je možné, že se jedná o špatný kus. Ale pro zachování dobrého jména by měl prodejce na základě skutečností peníze vrátit, bez ohledu na to, co říká nedokonalý zákon. Jestli je značka Hecht, jak zde někdo psal, značkou relativně dobrou, to se jasně ukáže dle následné reakce prodejce. Uvidíme. Mám poměrně velkou klientelu a rozhodně si to nebudu nechávat sám pro sebe. Zde bylo vysoké nebezpečí úrazu a to už není žádná legrace. Produkty tohoto druhu nemají na trhu co dělat. Jak se říká "není zdraví, není nic". Všem velmi děkuji za příspěvky a snahu o pomoc.
|
|
|
|
|
|
|
host - 227.2 (?), 18.7.2013 13:19
Ted to asi vidite sam.Vynalozil jste penize, nemate cim delat, rada problemu.Ted bude trvat, nez Vam penize nekdo vrati, pokud se tak vubec stane.Fakt je asi lepe do te znacky investovat, dat vice penez a tyhle neprijemnosti, asi nemit.Bohuzel, tech lidi je dost, co se snazi usetrit, koupit neco neznackoveho, ale je to velky risk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|