Potrebujete nieco opravit?



lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?)
6.9.2010 17:45

Z jedné strany aby neměl mautfield náhradní díly ve skladech na své pily. To jako aby obchod co prodává jenom stihl neměl žádný náhradní díl na své pily.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 218.135 (?), 4.9.2010 20:20, zobrazeno: 16034x

Ahojte. Natrafil som na zaujimavy test. Tu vo vecsine ludia nemaju dobre skusenosti s servisom maunfield. Tak sa pozrite na tento odkaz. Ja to radsej nekomentujem, no posudte samy. M.T.

   
host - 197.6 (?), 4.9.2010 20:39

Zaujímavé, táto závada sa pomerne dosť problematicky hľadá, a výťaz - aké prekvapenie

      
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 5.9.2010 21:52

ITEST je dlouho nechvalně známý svou "objektivitou" :-/

         
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 6.9.2010 17:45

Z jedné strany aby neměl mautfield náhradní díly ve skladech na své pily. To jako aby obchod co prodává jenom stihl neměl žádný náhradní díl na své pily.

            
host - 118.44 (?), 6.9.2010 19:02
Já bych tomu testu celkem i věřil, tady se nejednalo o nějaký náhr díl který by nemohl mít každý prodejce či servis skladem ale jednalo se o haléřovou položku -hadičku a šlo o to jestli servis tuhle závadu identifikuje a nebude raději z neznalosti nebo z vyčuranosti raději chtít hned měnit karburátor atd.
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 6.9.2010 19:47

Jestli tomuto věříte, tak se nedivím, proč se s Vámi v mnoha názorech neshodnu. Uznejte sám, navštěvuji průběžně asi 3 servisy, kde mám známé, nebo něco potřebuji. Jsou to kvalitní servisy, kterým lidé věří a jsou pořád zavaleni opravami. Čekací doba na opravu je dle závady a počtu zákazníků před Vámi 14 dnů i déle. Na místě se nezjištují závady při převzetí, pokud se jedná o závadu typu chvilku jede a pod., neboť servisák už ví, že musí udělat určité úkony, které není třeba např. z 1/10 předvádět před zákazníkem, neboť ten se hlavně zajímá o cenu (tu se dozví dle dohody - telefon, další návštěva servisu, e mail), kterou servis posoudí až podle zjištěné závady a samozřejmě, kdy to bude. Zde je to o tom, jak se domluví, profesionálové, kteří pilu potřebují k práci mají přednost, může nastat situace, kdy se na pilu servisák podívá už ten den, pokud majitel spěchá a slušně o to požádá. To ale není pravidlo. Běžný postup je čekat v pořadí na opravu. V testu zcela vyniká vítěz, který je supermanservis, neboť už za 2 hodiny je nejlevněji opravené. Tu se nabízí, když nemám co opravovat, tak mám čas na to, co právě přinesou..., nebo když vím, že to přinesou, tak to udělám rychle, levně a ostatní v porotě jen hledí. V podstatě test servisů je značně neobjektivní, neboť vynikající servisák je zavalený opravami, protože má jméno v dalekém okolí a jiný, horší servis může být rychlejší, neboť se do opravy pustí ještě ten den. Ohledně ND, je to zase jen otázka daného servisu, zda má díly na skladě, nebo objednává na opravu a na sklad bere minimum. Já jsem si objednal díly na OM 947 a čekal jsem týden na jejich převezení z jednoho skladu do servisu - prodejny. Kdybych tam dal pilu opravit, tak bych čekal, jako známý téměř 14 dnů, a to měl jen výměnu spojky a svíčky a navíc mu tam několik závad přibylo.

                  
host - 118.44 (?), 6.9.2010 20:25
No ani se nedivím že mountfield nechválíte, konkurence se přece nechválí, ale není to náhodou tím že mountfield má těch poboček 54 a tím pádem daleko více servismanů? Ale ty se samozřejmě mohou lišit i kvalitou oprav.Jestli jsou ty ostatní servisy pořád zavaleny opravami jak říkáte tak to s tou poruchovostí jiných značek bude asi velice podobné jako s tím mountfieldem jen asi málokdo rád přizná že jeho oblíbená značková pila může mít také poruchu.Jestli Vy máte špatnou zkušenost z jednou pobočkou tak to nevylučuje že v jiné jsou lepší a kvalifikovanější servismani.Ty servisy jiných značek jsou zrovna tak rozdílné kvality a čekací lhůty také.Nemám potřebu se s Vámi ve všem shodovat to bych tady svůj názor nemusel psát ani já ani nikdo jiný, a stačil by jen váš, ale potom by ten Váš jediný správný názor byl něco jako ten I test. Ale samozřejmě může být celý test jednostranný, zrovna tak jako někdo na tomto foru.
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 127.63 (?), 6.9.2010 20:36
Ty servisy vůbec neberou OM do opravy, ale jinak vše, na co jsou ND. Tím chci naznačit, že nejsou zavaleni opravami toho, co prodávají, ale uvidíte u nich téměř vše opravitelné na trhu. Jinak jsem se nespletl, nebyl jste náhodou v testovací porotě, hlavní přednost pro to máte, nadržovat OM.
                     
host - 118.44 (?), 6.9.2010 20:46
Spletl jste se a to dost, nejsem ani prodejce ani jsem nebyl v porotě, jsem jen spokojený zákazník jak s výrobkem tak se servisem vlastně jsem tam potřeboval jen koupit strunu nebo nůž na křoviňák či jiný spotřební materiál, jinak nechci se tu notoricky opakovat křoviňák 7 let bez poruchy a v zaměstnání přes 10 let.Tak nevím proč by tady člověk nemohl chválit i jinou značku než Dolmar.
                     
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 6.9.2010 21:24

To je pěkné že má mauntfield 54 poboček, ale jde o to že ty pobočky nejsou v jednom městě a taky o to že ta pobočka není sama v, ěstě a že žádný servis není ve městě sám. Lidi si vybíraj kde budou chodit pro servis, nahradní díly a spotřební materiál. Většinou chodí tam kde si tu určitou věc koupily a tam kde se jim líbí cena a přístup. Tak jak napsal J.S, pokud se mechanik dloubá v nose a nemá co dělat tak se na to vrhne hned. Jak jsem rozvážel zboží tak chlap má servis a prodej ZT, dopoledna mu seděla ženská v obchodě odpoledna jak přišel s práce tak se vrhnul na servis mašin a udržbu a takové. Není to jak práce zaměstnance který ma jedinný ukol dne se někde zašívat.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků10.3.2025
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?7.3.2025
Obložení bazénu7.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?6.3.2025
Škarabání staré malby11.2.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika