Zítra se jdu na ten otáčkoměr podívat, mají ho u nás za akční cenu 877 Kč. Hodil by se mi na ladění výkonu skůtru, ale podle fotek na stánkách Vari se mi zdá, že bude jen do 9999 otáček, což je mi vcelku k ničemu.
Tak co pane J.S. stačí vám ujištění od Vari když ode mne jste měli pochybnosti. Holt co nenapíšete vy je nevěrohodné. Proto budu zvažovat další informace stran Vari stejně by tomu asi nikdo nevěril.
Zítra se jdu na ten otáčkoměr podívat, mají ho u nás za akční cenu 877 Kč. Hodil by se mi na ladění výkonu skůtru, ale podle fotek na stánkách Vari se mi zdá, že bude jen do 9999 otáček, což je mi vcelku k ničemu.
Kde berete tu jistotu, že tyto motory nepálí i do výfuku. Podumejte nad konstrukcí a co a jak dává podmět k jiskře na těchto motorech a uvidíte. Magnet kolem cívky elektronického bezkontaktního zapalování proběhne každou otáčku. To jen tak naokraj.
Pokud pálí i do výfuku, pak se samozřejmě nic nenásobí (co otáčka to impuls, za předpokladu, že se měří na kabelu ke svíčce, tj. jeden válec..). Pak mi ale není jasné, proč jsou extra otáčkoměry na 4-takt?