Ohnutá kliková hřídel
|
|
|
|
host - 37.124 (?) 3.6.2015 3:52
Ježíšmarjá, nebijte se tu chlapy furt o ty Takty, nebo fakt vymyslím vzteky 3-TAKT! Já jsem tu dnes kvůli špenátu - škůdci, a zase mě to hodilo sem. Jak už jsem psal, většina dnešních "výkonových" motorů na světě jsou ZweiTactken, navíc system "vznětový", vyplachovaný dmychadlem - nebo i jiná konstrukce, v dnešní době jsou řízené eletronikou, palivem často bývá po "zahřátí" mazut. Já jsem ve válci takového motoru stál - a skoro neviděl přes okraj bloku ven(píst byl v dolní úvrati), no byl to 2T. Ale oto přeci nejde, je tu šíleně cílená a drahá a zbytečná lobby EU na emise, přece, jako u aut, na základě níž se někdo pěkně pakuje. Emise z nějakej sekaček jsou přeci úplně fuk (to bude mít mít třeba smysl, až budou veškerou Eletriku vyrábět rychlý množivý reaktory, nebo Tokamaky, a pak bych přijal, že kdo seká něčím jiným, než eletrikou, je prohřešek - dnes to nemá cenu řešit), ale právě ty "emise" snadněji splní 4T bez ztátovýho mazání. Kdybyste viděli, kolik tun "spálenýho, či nespálenýho" oilu vyprodukují na jisté základně (né teda u nás) právě 2T (které se tam mimo jiné používají pro svou jednodnoduchost a láci), tak by vám bylo jasný, že tu můžeme sekat s 2T donekonečna, a je to fuk. Já žádnej motor nepreferuju, do ruky a na na zahradu je asi lepší 2T, do kamionu 4T, i když třeba jízda s turbínou, co dávají Rusové do Téček by mě asi na silnici pobavila... - Jinak si uvědomte, že je to všechno fakt o prachách, lobby... - no a následně o masáží spotřebitele. Já bych si dneska koupil klidně i tu ČSSR sekačku s tím "starým" 2T Strakoničákem, kterej snad nejde ničím zastavit, natož upíct. Ale jsem na elektriku... Tak zatím..., Alfi.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 31.5.2015 7:38
Velcí výrobci zahradní techniky maji na 4 kolech jenom 4T a komíny fabrik s tím nemaji souvislost. Jenom taková poznámka na SV Brigs začali dávat katalyzátoty, protože SV si emisema k japoncům nečichnou. 2T už je mimo za normální cenu a ještě se doprodává stará výroba elektrocentrál. Ve Vari si nechali udělat levnější 4T, než aby zdokonalovali Jikov.Kam se člověk podívá 4T a pak že masáž.
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.124 (?), 3.6.2015 3:52
Ježíšmarjá, nebijte se tu chlapy furt o ty Takty, nebo fakt vymyslím vzteky 3-TAKT! Já jsem tu dnes kvůli špenátu - škůdci, a zase mě to hodilo sem. Jak už jsem psal, většina dnešních "výkonových" motorů na světě jsou ZweiTactken, navíc system "vznětový", vyplachovaný dmychadlem - nebo i jiná konstrukce, v dnešní době jsou řízené eletronikou, palivem často bývá po "zahřátí" mazut. Já jsem ve válci takového motoru stál - a skoro neviděl přes okraj bloku ven(píst byl v dolní úvrati), no byl to 2T. Ale oto přeci nejde, je tu šíleně cílená a drahá a zbytečná lobby EU na emise, přece, jako u aut, na základě níž se někdo pěkně pakuje. Emise z nějakej sekaček jsou přeci úplně fuk (to bude mít mít třeba smysl, až budou veškerou Eletriku vyrábět rychlý množivý reaktory, nebo Tokamaky, a pak bych přijal, že kdo seká něčím jiným, než eletrikou, je prohřešek - dnes to nemá cenu řešit), ale právě ty "emise" snadněji splní 4T bez ztátovýho mazání. Kdybyste viděli, kolik tun "spálenýho, či nespálenýho" oilu vyprodukují na jisté základně (né teda u nás) právě 2T (které se tam mimo jiné používají pro svou jednodnoduchost a láci), tak by vám bylo jasný, že tu můžeme sekat s 2T donekonečna, a je to fuk. Já žádnej motor nepreferuju, do ruky a na na zahradu je asi lepší 2T, do kamionu 4T, i když třeba jízda s turbínou, co dávají Rusové do Téček by mě asi na silnici pobavila... - Jinak si uvědomte, že je to všechno fakt o prachách, lobby... - no a následně o masáží spotřebitele. Já bych si dneska koupil klidně i tu ČSSR sekačku s tím "starým" 2T Strakoničákem, kterej snad nejde ničím zastavit, natož upíct. Ale jsem na elektriku... Tak zatím..., Alfi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.196 (?), 30.5.2015 21:27
Chtěl jsem srovnat jen výkony motorů, ne ceny celých strojů. Je jasné, že pětikvaltová sekačka bude dražší, než šunka bez pojezdu, nebo s předem danou pojezdovkou.
|
|
|
|
|
|
|
host - 41.103 (?), 30.5.2015 17:39
Hmmm, tak nevím, jestli o sekačce vím jen z Netu... - před 2mi lety mě pražská privatizace bytů vyhodila z bytu i mojí el.laboratoře (kdopak má 2.5Mega v kapse?!), a osud mě zavál do bývalé sušárny chmele - po otevření vrat tam byla letitá "buš", do které se nedalo ani vjet dodávkou. Našel jsem tam starý elmotor(bohužel jen 1400 Ot) a starou kárku Rapid. Ten motor jsem navrdo přivařil (moje milá - svářečka a jiné strojky se mnou furt jezdí v autě) k tý káře, na hřídel navařil řemenici, co jsem tu našel, na ní nějakej ocelovej plátek ze zařízení tý sušárny, trochu nabrousil, vyvážil. Za víkend jsem posekal celej dvůr i s 5cm jasanama a bezama a ještě "zafrézoval" pařízky. Musí se to prostě umět... Jinak "angličáky" jsem zrovna nepěstoval, ale draho kupoval a dával do vitrínky. Jinak sekačky sousedů by mi asi nevadily, ať si řvou, jak chtěj, já otevřu vrata hal a pustím si třeba Kabáty z mojeho aparátu 2 x 6kW - a všichni jsou mi ukradený, a sluchátka-hluchátka v tom případě nepomůžou ani jim... Jinak co se uťatých kotníků týče, je znám myslím jediný případ v ČR a ještě to naši doktoři dali tuším jako 1.ní na světě dohromady..., a divím se, že se nestal mě... Když jsem před 25ti lety koupil chalupu, kde 30let nikdo nebyl, byla situace s "buší" stejná, rovněž ze sekačkou - nalezen starý vysavač, vyndán motor (cca 20.tis.ot), na hřídel navařené první nalezené želízko, celé to přidělané lepičkou na násadu od hrábí a spínání na násadě zvonkovým tlačítkem, napájení tuším tlf dvoulinka - a měl jsem motorovou kosu - než ji teda vzal do ruky aktivní kámoš, a hned "našel" v trávě vingl. Celé se to "rozstříklo", zbylo jen torzo násady a kus dvoulinky - a kurva, zase žádný smrťák! Tak už nevím... Domácím sekačkám zdar, navíc nevím, proč kdo u baráku seká trávníček benzínem a nevezme mnohem lepší elektriku - ale s MEZ mototorem, hahahaha. Čus, Alfi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.121 (?), 1.6.2015 6:05
Tak zkusím ty další fota. Alfi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.121 (?), 1.6.2015 6:09
jo, vono se to musí vkládat asi jednotlivě, tak sem hodím jen pár nejzajímavějších, ať to tu neblokuju, Alfi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.121 (?), 1.6.2015 6:15
jo, ty horní šroubky, co jsem při příjezdu do areálu nikde nenašel, a nechtělo se mi hrabat v zásobách v autě, tak ty tam chyběj dodneška - nejsou lidi... jóó, tak to chodí, a seká s tím mladá/teda vlastně už stará... Alfi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.121 (?), 1.6.2015 6:22
ještě než jsem si koupil nedávno Hechtku, protože moje Huska na mě total zanevřela, jsem jezdil do lesa s touhle krasavicí Štílou - 150ccm. Alfi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.146 (?), 6.6.2019 14:03
Už jsem to tu jednou psal. Ohnutou klikovou hřídel u zahradní sekačky rovnají bez vyndavání kliky v Říčanech u Prahy. Cena je 1200,- Zárověň Vám na přání udělají komletní servis za třetinovou cenu než třeba v Mountfieldu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|