Nikasil u dvoutaktu



host - 125.250 (?)
22.1.2010 11:52

Kdyby ty auta braly litr oleje na tisic kilometru tak jsou vsechna zadrena, dnesni motoristi u techto aut ani nevi kde olej zkontrolovat a dolit, no navic necemu s takovou normou by nikdo nedal homologizaci a nepustil na siln ice, jmenujte mi dva modely, uvazte co pisete, stjne jako zamky krouzku u ctyrtaktu, byla sice rec o nikasilu u dvoutaktu, ale tohle mi neda nereagovat, Prikryl V.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 125.250 (?), 22.1.2010 11:52

Kdyby ty auta braly litr oleje na tisic kilometru tak jsou vsechna zadrena, dnesni motoristi u techto aut ani nevi kde olej zkontrolovat a dolit, no navic necemu s takovou normou by nikdo nedal homologizaci a nepustil na siln ice, jmenujte mi dva modely, uvazte co pisete, stjne jako zamky krouzku u ctyrtaktu, byla sice rec o nikasilu u dvoutaktu, ale tohle mi neda nereagovat, Prikryl V.

                     
host - 3.83 (?), 22.1.2010 12:07

Nahlédněte pozorně do návodu k použití zcela běžných moderních automobilů evropské produkce, bez vyjmenovávání značek upřesním pouze např. některé výrobce tzv."německé kvality". Tento údaj spotřeby oleje je zde výrobci alibisticky pravidelně uváděn jako ochrana před případnými soudními spory s nečekaně překvapenými zákazníky.

                     
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 22.1.2010 17:22

 Spotřebu 1l/1000 km jsem taky slyšel, že se běžně uvádí u nových aut, ale nevzpomenu si konkrétně, asi se sichrují, kdyby něco...

 Jinak např. u bmw r1150r/gs je taková spotřeba běžná, motor boxer a ztrátové mazání, občas si holt "zahulí"

                     
host - 125.250 (?), 23.1.2010 16:56

Ano papirove se to udava, je to jen alibismus vyrobcu, ale ve skutecnosti totak neni, turbodiesely tak dve deci ostatni tak deci az dve, pokud to bude brat litr na tisic tak je neco sakra spatne, u nezabehlych motoru byva spotreba oleje trochu vetsi.

                     
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 174.65 (?), 24.1.2010 9:32

Pro Prikryl V. a ostatní.

Nevím, zda jsme se pochopili. Samozřejmě, že to není běžná spotřeba, a pokud motor spotřebuje 1l oleje/1000 km, tak se blíží zenitu, ale minimálně výrobci jako toyota, renault, tuším i hyundai a kia (mohu zjistit přesně) se tímto opravdu sychrují, aby se vyzuli z odpovědnosti. Vědět, že to někoho tak podrobně zajímá, tak si ty návody ofotím.

Pane Přikryle, proč myslíte, že by ta auta nikdo nepustil na silnici? Ta spotřeba je malá na to, aby významně ovlivnila emise.

                     
host - 220.15 (?), 16.9.2010 21:23

noooo k tvojej reakci len tolko ze spotreba 1liter oleja na 1000km je len koli zarukee keby nahodouu jak si est necital prirucku o ziadnom aute

                     
host - 207.207 (?), 21.1.2011 21:00

jakej má vliv nikasil na rozpouštění síry v palivu?

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.107 (?), 21.1.2011 22:28
Palivo s vyšším obsahem síry nepříznivě ovlivňuje povrch válce. U nikasilu jsem se s takovým problémem nesetkal resp nikasil vydržel déle, než jiné důležité součástky motorů.
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 21.1.2011 22:59

Tady musím souhlasit, navíc mne překvapily některé příspěvky ve vláknu kde je tvrzen opak a dokonce se uvádí, že je používán déle než tvrdokov. Překvapující jsou i některá tvrzení znalců o použití Nikasilu na vložených válcích. Pravdou je že povrch Nikasilu není nijak honován, pouze podklad. Jeho vrstva stačí tak tenká, že toto honování je patrné i na jeho povrchu. Levné stroje ji mají natolik tenkou, že to výrobce dohání zvýšeným množstvím oleje v palivu.

                     
host - 72.149 (?), 21.1.2010 19:30

Je řeč o Tecumseh a B&S.

F.O.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika