nastavenie karburatora honda gcv 160



haskyvk - (23) - 197.193 (?)
23.3.2009 20:22

hladinu oleja som meral na rovine a pred startom (podla navodu)pri studenom oleji je ta hladina o 1 cm vysia.asi ho zohrejem a vypustim, dam novy.inak bezi ako hodinky.moze to zaciernenie sviecky robit aj vyska hladiny oleja?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 23.3.2009 19:54

Tak cez vikend som to skusal.dotiahol som ten srobik na karburatore co ste mi radili (a com som pred tym povolil).motor bezal v pohode.tu pruzinku: stoji 2,75 eura original na moj motor.musi tam byt spravna pruzinka.ona ma spravne napetie aj svoju silu.tak idem objednat.este nieco: vsimol som si ze od vyrobi je dam viac motoroveho oleja.asi 1cm nad max ryskov.sviecka je zacierneta.co stym?podotykam motor je v zabehu, isiel asi tak 2 hod a olej som nemenil

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 23.3.2009 20:04

Rozsah množství oleje je dle měrky podle šrafovaného pole, nebo max. - min. - viz. návod Doporučuji se pohybovat pod max. hodnotou. To se zde nedávno řešilo, ale více oleje v motoru není ku prospěchu, ale naopak škodí. Nejjednodušší je odsát trochu oleje a správně na rovině měřit. Než budete odsávat olej, nebo odpouštět vypouštěcím otvorem, tak stav oleje ověřte, aby jste neudělal chybu v měření. Olej měřte ve studeném stavu a měrku před měřením otřete. Teplý olej zabírá větší objem a další věc musíte zohlednit při měření - měřit na rovině. Po tom, co jste s motorem nyní dělal je svíčka odpovídající. Po klasickém provozu by měla být v pořádku.  

                     
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 23.3.2009 20:22

hladinu oleja som meral na rovine a pred startom (podla navodu)pri studenom oleji je ta hladina o 1 cm vysia.asi ho zohrejem a vypustim, dam novy.inak bezi ako hodinky.moze to zaciernenie sviecky robit aj vyska hladiny oleja?

                     
host - 220.75 (?), 17.6.2016 15:03

kolísání otček u motoru gcv 160 jsem odstranil přidáním přípravku Wynn's - petrol cleann 3

                     
host - 233.28 (?), 12.10.2011 10:43

Dobrý den. Můžete mi pomoci ve zjištění vůle ventilů u motoru Honda GCV 160? Děkuji.

                     
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 12.10.2011 14:32

U studeného motoru sací 0,15 a 0,2 výfukový, oba s tolerancí 0,04 mm.

                     
host - 253.27 (?), 14.10.2011 18:51

Honda je neštěstí. Pokud houpe motor je potřeba karburátor totálně rozmontovat a vyprat v ultrazvukové čističce, pro odstranění vody namočit do benzínu, vyfoukat a smontovat. KK

                     
host - 44.203 (?), 2.10.2013 14:53

Potvrzuji Váš názor, a řešení problému.Ultrazvuková čistička musí být výkonná!!Možná problém v kvalitě slitiny karburátoru určité serie či dodavatele.Vytváří se jemná krupička reakce na palivo?Musel jsem se Hondy vzdát jinak bych pořád platil.Reklamovat nelze.

                     
host - 217.77 (?), 2.10.2013 19:15
Na karburátor gcv máte video vyčištění na yout.be. Základem je nenechat dlouho starý benzín, příp. stabilizátor paliva při odstavení a potom do první nádrže a budete jen chválit a originál motor a díly t.j. jasné.
                     
host - 110.41 (?), 18.6.2016 9:17
Ultrazvuk je jen jednorázové řešení... z vlastní zkušenosti doporučuji raději použít nějaký kvalitní čistič karburatoru. Je tam mnohem delší doba působivosti. Samozřejmě toto jen v případě zanesení karboše starým/nekvalitním benzínem
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika