Motor 4T jednoválec a la Honda. Je z německa ale výroba bůhví kde (co si budem namlouvat když 80% těchto věcí je dneska z číny)
Obsah 200 ccm, 6,5 PS při 3600 ot. Start lankem. Ale dělaji se i s el starterem ty samé nebo i 12 PS.
Spojka je původni UNI. Přez redukci je tam připojen origo spojkovy koš.
Na přírubu převodovky je přišroubovaný držák ve tvaru L o sile 8 mm a na něm zespodu přišroubovany motor.
Origo rám je jen posunutý o cca 20 mm níže takže je zachována i origo noha a přední závaží.
Dělali jsme to s otcem, minulý týden mi došel DHLkem motor, zkreslil jsem to, nechala se udělat redukce na na hřídel at tam sedne ten spojkový koš a včera se to dalo do kupy a dneska proběhlo testování v provozu.
Jen ještě nějakou kapotku nad převodovku ať to vypadá profesionálněji a dát to do barvy.
Origo motor je přidřený u výfuku, a drážka na perko na vývodu z kliky je omačkaná.