Metaltec-1 - přídavek k oleji
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 16.146 (?), 20.10.2006 8:01
Chtěl bych si MT 1 koupit. Hledal jsem na internetu. Našel jsem MT 1 v ruzném balení ( různý potisk krabiček ) cena kolem 500 Kč. Mam strach z falzifikátů. Který je ten pravý ?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 0.86 (?), 20.10.2006 12:11
Pánové, pánové,
vřele všem lidičkám doporučuji, aby si nemrvili jakýkoliv motor doplňkovými přípravky na zlepšení účinnosti mazání. Viz přízpěvek o něco výše. Ano chlor je svinstvo. Podívejte se prosím na www.oleje.cz a přečtěte si tam články na toto téma od našeho předního odborníka Ing. Černého CSc. Je to ve starších článcích ale najdete to tam. Kdyby to opravdu fungovalo tak to tam olejářské firmy v rámci konkurenčního boje d á v n o přidávají již ve v ý r o b ě aby měli nejlepší olej. Ono totiž mazání je skutečně věda a tak mohu pouze potvrdit jeden z názorů zde na toto téma - používat kvalitní palivo a olej a pro Vaše motory tím uděláte to nejlepší. Ať Vám vaše technika dlouho a spolehlivě slouží to Vám přeje Zdeněk.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 220.253 (?), 20.10.2006 12:45
Už jsem myslel, že se neozvete, ještě nabídka Vašeho = dle popisu stejného produktu za cenu 2 balení M1 mi tady chybí. O chlóru se nezmiňujte, když jste neviděl výsledky strojního zkušebního ústavu v Brně , které byly to první co mě zajímalo. J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 169.68 (?), 16.6.2007 17:48
Kdysi lidstvo chodilo po ctyrech a sbiralo korinky a bylo mu nejlip, co se vratit az tam. Jinak jak v aute tak v motorce pouzivam jisty pripravek vyvinuty pro obnoveni povrch optrebovany cástá stroju na jadernych ponorkách. Nejedna se o vylepseni mazani ale o obnoveni soucastek na molekularni urovni. Proc to vyrobci nedavaji do oleju, ze stejneho duvodu proc Vam to tam neda automechanik, prisel by o ksefty HAHAHA
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 157.108 (?), 19.6.2007 18:45
Co by tak mohlo mít opotřebení motoru společného s kšeftama automechaniků..? Já se třeba zrovna živím jako mechanik... a pokud to neuniklo Vaší ctěné pozornosti, GO motorů se už drahnou dobu (skoro se dá říci pár desítek let) neprovádí, protože to jednoduše není rentabilní... motor se zahodí a koupí se jiný třeba z bouračky... kompletní výbrus, nové písty, kroužky atd.atd. o práci nemluvě, byste dnes prostě nezaplatil...
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 98.208 (?), 5.2.2009 16:53
Nejedna se o vylepseni mazani ale o obnoveni soucastek na molekularni urovni.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 220.253 (?), 20.10.2006 14:01
Ptal jsem se v Příbrami, lze objednat na tel. 318635680 zaručeně kvalitní a zkouškami ověřený produkt. Na dotaz na chlór -pro ověření zda je moje inf. správná- jsem dostal odpověď, že jednou z předností M1 je ochrana proti korozi, chlór má opačné vlastnosti na kovy. Já jsem získal atesty a další podrobné výsledky zkoušek, kde se m.j. uvádí, že M 1 je vhodný na kvalitativně vyšší záběh motoru, protože neobsahuje žádné mech. příměsi a tudíž jsou nutné toleranční záběhové vůle mezi součástkami zachovány. Ale hned od počátku provozu motoru se obrousí podstatně méně materiálu, proto kvalitativně vyšší záběh. Každý musí uznat skutečnost, že zvětšené vůle v motoru vedou k větší hlučnosti, poklesu tlaků tím snížení výkonu, zvyšení spotřeby. Co se jednou opotřebuje se dá nahradit pouze výměnou dílů. Už jsem uvedl, že to není zázrak, ale s klidným svědomím mohu uvést, že deklarované vlastnosti výrobek splňuje - pro moje možnosti ověření snížení opotřebení. Ještě uvedu, jakým způsebem jsem si ověříl vlastnost nouzového mazání. Nikdy bych nevěřil, že také já budu patřit do skupiny lidí, kteří nepozorností, nebo ve spěchu natankují mot. pilu čistým benzínem. V té době jsem asi už 1 rok přidával do oleje těch 50ml na 1 litr oleje do motoru. Udělal jsem takovou blbost a měl 2 stejné kanystry s benzínem vedle sebe. Potom se to nějak seběhlo, bylo potřeba řezat a sekat sekačkou - 4 takt. Já jsem natankoval pilu a vyřezal jsem celou nádrž na smrku kolem 40cm. Potom jsem chtěl ještě stihnout sečení trávy a při tankování sekačky jsem si uvědomil, že mám v ruce zase stejný kanystr, asi jsem je předtím přehodil, obarvený - namíchaný benzín byl na druhé straně a vůbec jsem jej nepoužil. První co mě napadlo, že i když se pila nehvízdla, ža stejně něco poškozené bude. V té chvíli šlo sečení stranou a pilu jsem hned rozdělal. Škoda, že mě nenapadlo nafotit jednotlivé díly. Nepoznal jsem změnu na povrchu pohyblivých a třecích ploch. Jistě to nebude pro mnohé dostatečný důkaz, ale mohu prohlásit s čistým svědomím, že jsem vše napsal po pravdě. Známý v servisu opravoval čistící přístroj WAP. Díly jsou drahé - proto zkusil použít M 1 jako pokus jestli pozná změnu- při poklesu tlaku běží čerpadlo a nevypíná a tím se nedá takto čistič používat. Po nalití 100ml M1 do olejové náplně čerpadla a hodinovém působení se po půl hodině provozu stav zlepšil tak, že přístroj fungoval naprosto normálně( pro zkoušku bylo očištěno několik aut, ploch) . Na toto mám tolik svědků, že tady nemusím nic prohlašovat o pravdivosti. Mě takové skutečnosti dostatečně přesvědčily, negativní působení jsem v žádném provozovaném motoru neobjevil. J.S.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 16.146 (?), 20.10.2006 15:43
Ttaké jsem vyřezal nádrž na čistý benzin, byl tem jen malý zbyteček benzinu s olejem. Na konci nádrže už bylo cítit a slyšet jak to "drhne" Od té doby je H350 citelně línější. Vyzkouším MT 1, myslím, že nemůžu nic zkazit, napíšu jesti je to znát.
Napište také svoje zkušenosti s těmito přpravky, je to zajímavé.
Já teď používám do staré sekačky s motorem B&S benzin Shell V-Power a dělá jí to dobře. Je snažší start, pravidelnější chod motoru a subj.i snad nepatrně vyšší výkon. Až budu mít MT, dám ho také do oleje.
Může se MT také přidávat do benzinu ?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 213.71 (?), 20.10.2006 16:26
Ano i do nafty, vše je v popisu a je tam uveden poměr. Pro sportovní využití a větší zatížení je doporučeno zvýšit o cca 50 ml. J.S.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|