Marunaka - vyjádření firmy Garland k některým problémům
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 179.2 (?), 1.5.2008 21:43
V loňském roce po opakovaných negativních zkušenostech s upevněním a vystředěním italské strunové hlavy dodané k Marunace TH 48DX PRO jsem založil toto vlákno, abych se podělil o své zkušenosti při reklamaci hlavy jak u prodejce, tak i u distributora (firma Garland). Nemůžu říci, že by se mě nesnažili vyhovět, bohužel ale asi problém strunových hlav upevňovaných k převodce šroubem Garland podcenil a tak jim trvalo skoru půl roku, než problém-tedy alespoň pro mě- vyřešili. Když jsem viděl bezradnost prodejce, který po dvou výměnách italských hlav dodaných distributorem a jedné úpravě vystřeďovacích podložek nebyl schopen závadu s vibracemi a řádným upevněním vyřešit, pohrozil jsem jim odstoupením od kupní smlouvy. Křovinořez jsem koupil počátkem května a až někdy koncem října jsem z Garlandu dostal novou hlavu "Made in Japan". Ta hlava už v sobě má zalisovanou kovovou středovou vložku se závitem. Do ní se zašroubuje stávající šroub s levým závitem a potom se to celé našroubuje na výstupní hřídel s vnitřním závitem úhlové převodovky. Už tedy žádné "rafičení" vymezovacích podložek atd. Tuto hlavu jsem vyzkoušel teprve letos. Sice jenom asi 2 hodiny, ale a zdá se, že s ní by už nemusely problémy být. Skutečnost ale ukáže teprve čas. Ty hlavy italské vibrovaly ale okamžitě. I když pravdou je to, že u staršího křovinořezu Oleo Mac mám v podstatě stejnou italskou hlavu už 8 let a tam s ní nebyly sebemenší problémy žádné.
Tedy nakonec. Já jsem to řešil nejdříve reklamací přes prodejce a v závěru pak už přes firmu Garland-vedoucího servisu pana Trenku.
Zároveň doporučuji všem potenciálním kupcům Marunaky, aby si nechali prodejcem hlavu namontovat a před koupí si křovinořez za běhu řádně vyzkoušeli.
M.P.
|
|
|
|
|
|
|
host - 32.12 (?), 10.5.2008 6:13
Mohl by prosím někdo připojit fotografii té hlavy z Japonska (Made in Japan)?
Přemýšlím, jestli se mám štvát s reklamací, když mi ještě hlava Made in Italy funguje (blbě, ale funguje) a moc rád bych nejprve viděl tu japonskou hlavu. Předem díky.
Alois T.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirda - (7) - 179.2 (?), 10.5.2008 13:18
V příloze posílám snímky vyreklamované hlavy na Marunaka z Garlandu. Je rozhodně lépe konstruovaná než ta italská. Po vibracích není ani památky. mail.
|
|
|
|
|
|
|
host - 243.12 (?), 18.5.2008 10:51
do teď jsem byl přesvědčen, že koupím marunaka 34,ale po přečtení tohoto vlákna jsem na rozpacích... je nějaká jiná varianta na křovinořez za 10000 v kritériích srovnatelných s m34?nebo už je problém v současnosti vyřešen?
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.24 (?), 19.5.2008 21:05
Přátelé, s reklamací na Garlandu jsem silně rozpačitý. S marunakou jsem dostal hlavu Attilla, ale s kovovým vrškem. Tahle hlava házela, ale měl jsem problémy s navinutím struny a s jejím posunem tap & go. Tak jsem to reklamoval. Výsledek reklamace byl, že nejdříve naslibovali, pak na to zapomněli. Tak jsem reklamaci urgoval. A světe div se, dostal jsem novou hlavu Attilla a ještě horší než jsem dostal se strojem. Celoplastovou. Tak jsem ji seknul do regálu v kotelně. Samo, že opět chyběl nějaký návod. Je také trochu pravdy, že nekvalitní struna (původní) je také trocha neúspěchu pro tap & go. S nízkohlučnou strunou Oregon hlava funguje trochu lépe. Prosím, kdo nazkoušel nějakou jinou strunovou hlavu pro Marunaku, dejte vědět typ a výrobce. Mám dojem, že se všichni trápíme a změna hlavy (byť i koupená) tak nám ušetří nervy, čas i stroj. P.B.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.17 (?), 19.5.2008 22:38
Takhle by to šlo v ideálním světě, ale ne v Česku. Oni vám řeknou doneste to mi vám to opravíme a servisák může dělat co chce, když zase dostane stejnou hlavu. A píšete tak vrátit peníze? Oni řeknou tak jo! Oni vědí, že lepší stroj za ty peníze nemáte šanci koupit a 10x se vám vyplatí tu originál Japan hlavu sehnat (nebo obdobnou od jiné firmy). Ale jak výše píši s ředitelem se dá o porblémech mluvit (i chlapem co to má přímo na starosti). Upozorňuji že já mezi ně nepatřím!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 238.17 (?), 20.5.2008 8:08
Hele, nějak se vás to chytlo! Trochu jste si to upravil, aby vám to pasovalo. Že jsem napsal čtyři stránky do zahrady (i toho už lituji), ještě neznamená že patřím mezi zaměstnance zahrady. Neboli, nikde jsem nepsal že s danou firmou nemám nic společného. Napsal jsem že mezi ně nepatřím. Dále nikdo nikdy nenapsal (aspoň jsem to tu nenašel) že si to všichni lidé pokazili sami, to jste napsal pouze vy. Každý majitel Kawasaki, nebo Marunaky - jak chcete, si v jednodušším případě může koupit hlavu originál, nebo ve složitějším případě hlavu reklamovat tak dlouho, až mu Garland pošle tu správnou. Problém je v neserioznosti firmy Garland, která tam dodává natolik levné hlavy, že se ji to vyplácí i když je musí několikrát dodat jako oprávněnou záruku. Proto jsem poskytl výše uvedené informace.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|