Malotraktory - srovnání Vari, Dakr a Robot - máte někdo zkušenosti?
|
|
|
|
|
|
|
host - 56.92 (?) 21.11.2007 15:15
Mam skusenosti s agzatom a je to super stroj... hlavne prevodovka je svetovej kvality, odporucam tu co ma diferak (na tejto nieje treba prepinat kolesa pri spiatocke)... pozor neoporucam ako pohonnu jednotku dvojtakt - zlto modry (neviem presny nazov) - furt sa nieco kazi... ako pohonna jednotka je dobry Briks - straton - (trosku vyzsia spotreba ale super sila a spolahlivost - mam teraz) a tiez honda je dobra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.167 (?), 1.11.2007 10:41
Zkušenosti sice mám, ale jen s VARI a mohu říci, že jsou situace, kdy bych větší výkon VARI uvítal. Přestože je VARI nesrovnatelně silnější v porovnání s TERROU a přestože bydlím na rovině, výkon motoru je limitujícím faktorem při orbě či tahání vozíků s nákladem.
Kola by rozhodně větší výkon dokázala přenést, tam problém není. Znásobit efektivitu práce připojením dvou vozíků najednou si mohu dovolit snad jen při úklidu sena.
|
|
|
|
|
|
|
host - 13.182 (?), 1.11.2007 15:56
Zdravim. Moj kolega si zakupil Vari system a stale sa mu tam čosi kazi. Ja som si zostrojil podobný stroj ako Vari, s prevodovky škoda 100 z motor z Jawa 350/634, kola su zo škodovky napravy som zužil na daný rozmer a šipove gumy som kupil z Puchova. Dovedna ma to stalo okolo 8000sk. Oral som asi 8 krat super ešte zhanam zavažia na disky a zapalovanie Vape kto ma s tým zapalovaným skusenosti nach napiše dik za radu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.104 (?), 1.11.2007 21:47
Ale u Agzatu vám stačí jedna převodovka na všechno. Není třeba dokupovat DSK 316 a ozubené soukolí s čelními zuby u Agzatu je také plus oproti šneku od Vari. Co by mohl být problém tak země původu a rychlost dostupnosti ND. Nezbíná mi než přiznat, že Agzat je po techniské stránce lepší než Vari, ale to se brzy změní.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 81.239 (?), 1.11.2007 22:51
"..., že Agzat je po techniské stránce lepší než Vari, ale to se brzy změní."
Můžete napsat více co by se mělo změnit? (Rozhoduji se nyní při nákupu mezi VARI a AGZATem). Díky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 117.131 (?), 2.11.2007 11:17
Asi vnesu trochu jiný pohled do této diskuze. Léta jsem souběžně provozoval dva malotraktory - řemenový MS 06 (Mountfield) a klasiku od Vari s motorem Jikov, bohužel se skříňí T 20. Nechci je hodnotit mezi sebou, o tom bylo již napsáno dosti. Dospěl jsem do bodu, kdy jsem měl už dost řazení řemenem, vypínání a zapínání volnoběžek v kolech či přendavání motoru na jinou převodovou skříň, atd. Obě zařízení jsem prodal a koupil starší kloubový malotraktot 4x4 řady TK (Agrozet Prostějov) s příslušenstvím. A hle - najednou to bylo o něčem jiném. To co bych zpětně nazval soubojem se strojem i s přírodou bylo pryč. Žádné bolesti zad po práci, či jiných částí těla. Jednoduché připojení nářadí. To vše při téměř zanedbatelné spotřebě nafty o které se všem benzínovým motorům může jenom zdát. Mé doporučení - čtyři kola.
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.146 (?), 2.11.2007 11:24
S tím TK máte pravdu. Jenže v mém okolí se pod 70 tis. nedá sehnat - a to bez příslušenství. Myslím tím ovšem v dobrém stavu. Za 30-40 tis. se prodávají téměř vraky. Je to jenom o penězích, nebo štěstí narazit na výhodnou koupi. P.G.
|
|
|
|
|
|
|
host - 62.215 (?), 30.11.2007 9:56
To, že přestali vyrábět kalotraktory TZk 10, 14, je zločin. Kdyby majitelé Vari přesedli do těchto traktorů, už by nikdy nechtěli ze sedadla. Pokud někdo ví nebo prodává Tzk 10 nebo14 v ceně do 30 000, at se ozve. Mám Tzk 10 mnoho let. Potřebuji ze dvou udělat 1. S pozdravem zdendukat@volny.cz
|
|
|
|
|
|
|
|