Výrobků je již spousta a stačí zadat do googlu "tmel na těsnění motoru" a určitě si ze sortimentu vyberete...;-) Používal jsem již několikrát a při dodržení postupu naprostá spokojenost...
Originálnim tesnění co tam je a nebo ho koupit stojí to pár korun.
Ale mne vždycky tak po roce uplně ztvrdly a popraskali tak mi dal známej nějaký zelený těsněni asi 1mm tlustý a ztoho jsem to vystřihal a drží to už asi 4roky.
Např gxv má zelené silné těsnění, gcv tmel. Těsnění se sice může přilepit, ale na víčku to nedělá. Má to praktický význam, u gxv (ohv) je třeba častěji seřizovat ventily, než u gcv(ohc), což by bylo u tmelu náročnější na očištění a přípravu těsnících ploch při každém seřízení ventilů.
V nouzi stačí trovhu silnější papír, ale nesmí být víko zdeformované. Já používám tmel. Může být jakýkoliv, který odolává olejům a teplotám asi 200°C. Nedávat lepící tmel, obtížně se potom víko sundává.
Výrobků je již spousta a stačí zadat do googlu "tmel na těsnění motoru" a určitě si ze sortimentu vyberete...;-) Používal jsem již několikrát a při dodržení postupu naprostá spokojenost...
mne sa osvedčilo naniesť na veko silikónový tmel na tesnenie motorov a nechať stuhnúť aspoň 2-3 dni. Potom sa už neprilepí na hlavu valcov a dá sa pohodlne demontovať...