Krovinořez z Lidlu - Florabest - zkušenosti
|
|
 |
 |
host - 49.17 (?) 21.5.2015 20:18
No ja si na nej spokojene pockam letos. Za posledni sezony jsem tu mel ctyri krovinorezy, vcetne toho starsiho Lidla made by Einhell, ktery srazely dolu akorat zname problemy Einhellu (karburatory a celkove sizene materialy, je to proste sunt). Nicmene i tak patril k tomu lepsimu, s nejakym Demonem, Germanem, se neda vubec srovnavat. A docela dobre se drzel i oproti 7x drazsihmu Stihlu. Takze si s chuti koupim letosni model, ktery uz stejne jako loni nedela Einhell. Krome toho, ze tam je misto bowdernu hridel to bude z jine cinske vyroby a jako u lidlu obvykle, kvalita bude vyrazne prevysovat cenovku, umi si tohle pohilidat a i proto poslal kamsi Einhella, se kterym tenkrat nemel nejstatnejsi ruku ani v pripade jinyho naradi.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 244.36 (?), 1.9.2014 7:31
Tiež ho chcem kúpiť, pretože zatial ani jedna vec (nástoj)z LIDLU sa nepokazil a to ich používam rovnako ako značkové nástroje kúpené za inú cenu.Kúpil som v poslednom čase viac nástrojov z LIDLU a nič sa zatiaľ nepokazilo.Dúfam, že som to nezakrikol.Za tú cenu a 1.35 kw tak to klobúk dolu. (3 roky záruka)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.145 (?), 13.8.2017 22:19
Po 3 letech odešel startovací primer(prakla čepička), náhradní díl jsem koupil světe dic se v Mountfieldu za 19O kč, používají totožný.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 49.17 (?), 21.5.2015 20:18
No ja si na nej spokojene pockam letos. Za posledni sezony jsem tu mel ctyri krovinorezy, vcetne toho starsiho Lidla made by Einhell, ktery srazely dolu akorat zname problemy Einhellu (karburatory a celkove sizene materialy, je to proste sunt). Nicmene i tak patril k tomu lepsimu, s nejakym Demonem, Germanem, se neda vubec srovnavat. A docela dobre se drzel i oproti 7x drazsihmu Stihlu. Takze si s chuti koupim letosni model, ktery uz stejne jako loni nedela Einhell. Krome toho, ze tam je misto bowdernu hridel to bude z jine cinske vyroby a jako u lidlu obvykle, kvalita bude vyrazne prevysovat cenovku, umi si tohle pohilidat a i proto poslal kamsi Einhella, se kterym tenkrat nemel nejstatnejsi ruku ani v pripade jinyho naradi.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 65.138 (?), 22.5.2015 10:26
Kľudne si počkajte. Nezabudnite si odložiť bloček a pôvodný obal:) Ja som bloček stratil. Môj exemplár vydržal pracovať asi tri hodiny. (Žiaľ, prešli zatiaľ tri týždne.) Susedovi neprežil prvú sezónu. Do servisu Vám túto krásu nikto nezoberie. (Mňa odmietli dva a vôbec nie značkové...). Holt, učíme sa na vlastných chybách. V rovnakej cene máte Vari. Tam aspoň servis existuje.
Ani predavači nevedia, kto to vyrába a kto so servisuje. Jednoducho reklamácie posielajú späť. A nezabudnú skontrolovať nielen bloček ale aj pôvodný obal.
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář (322) - 244.2 (?), 22.5.2015 10:34
Pane xxx.xxx.65.138, pokud jste platil platební kartou, tak si nechte vystavit náhradní doklad o nákupu spárováním provedené úhrady z účtu s konkrétním pokladním "bločkem".
Jestliže, jsou letošní kusy vyprodané, pak dostanete peníze stornem úhrady bankovním převodem po odevzdání stroje u prodejce. Lidl řeší vždy reklamace "podané do 30 dnů od nákupu" výměnou nebo vrácením peněz.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 65.138 (?), 22.5.2015 15:53
Kartou som neplatil. Na vlastnej škode som sa poučil pred dvoma rokmi.
Odvtedy kupujem len značkové veci s garantovaným servisom.
LIDL je firma, kde si predavač prečíta údaje zo škaltule. O jeho plate, dúfam, nemáte ilúzie, stejne tam robia ženy. O predávanej technike vie rovnako ako o chirurgii. Predáva potraviny - OK, handry - no budiž, nástroje - tam sa dá meniť kus za kus. Ale hodinky a motorovú techniku vyššej ceny - tam si koleduje o prúser. Hodinky zahodíte - ide o 10 E, u krovinorezu za 129 E to zahodenie už bolí...
Prajem príjemné zážitky s obalom Florabest. Zloženie vo vnútri sa totiž mení podľa dodávky. Rovnaká značka, rôzny (anonymný) výrobca. Môže mať šťastie, ale rovnako nemusíte.
Takže tak, pane.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 65.138 (?), 25.5.2015 13:24
Doplnenie.
Od skúsenosti s Florabestom som zakúpil pre vlastné potreby už 6 sekačiek. Ani jedna nebola pod 400 E. Naozaj ich využívam. (Neprekladám hlavy, jedna je disková, iná je mulčovač MC100) Prvou otázkou je, kto robí záručný a pozáručný servis? Hoci som kameňom rozbil kryt sekačky s pojazdom, oprava bola do týždňa. A bude aj o 5 či desať rokov, to u Florabestu nehrozí. Pozáručná oprava? Kde? Záručná len s bločkom. Som ten blbec, ktorý po druhom kosení upratal. Po tretíkrát už nenaštartoval.
Nie som taký bohatý, aby som kupoval lacné veci.
Na kosenie nám už 1,2 ha na dvoch rôznych miestach. Florabest skolaboval na predzáhradke pred chalupou. Dnes som schopný klčovať 4 cm silné nálety...
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 45.184 (?), 29.5.2015 22:34
Neviem, čo s tým robíte. Mne tel casný křáp funguje už tretí rok bez problémov. Pôvodne som to kupoval na zamýšlané dokášanie po agzate, ale využvam ho viac. Olej používam Mol Dynamic Garden 2T v pomere 1:40 rovnako ako do agzatu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
ales_22 - Stříbrný Zahrádkář (262) - 9.129 (?), 22.5.2015 10:54
Pokud uplatňujete reklamaci, pak nikoho žádné obaly nebo chybějící návody zajímat nemusí. To není podmínka pro přijetí reklamace. Pokud to požadují, tak z neznalosti. Většinou si to pletou s vrácením ve 14-denní lhůtě, která se jich v supermarketech vůbec netýká. Pokud jde o to vrácení do 14-ti dnů, ani tam to není důvod k zamítnutí, ale prodejce má právo strhnout Vám z ceny nějakou částku, kterou považuje za adekvátní chybějícímu obalu, příslušenství, známek použití přístroje a pod. Šetrně otevřený obal, neopatlané a nepoškrábané zboží a kompletní obsah balení by neměl být důvod k nějakým srážkám z vrácené částky.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 96.42 (?), 13.8.2017 22:36
Ve stihlu tu čepičku koupíte za 40 korun 😁
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|