Kolísavé otáčky motorové sekačky
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.86 (?), 25.4.2010 21:07, zobrazeno: 224915x
Dostal jsem starší motorovou sekačku Briggs&Stratton Quattro 40 na trávu. Již několik let se s ní jen sekalo ale žádná údržba. Nyní jsem doplnil olej a benzín. Chytá krásně, ale má hodně kolísavé otáčky (jako byste po ca 0,5 sec přidávali plyn na motorce), které jsou (domnívám se) možná způsobeny špatnou funkcí automatické regulace otáček. Jelikož však jsem to nikdy neviděl ani z rychlíku (jen jsem zde četl nějakou diskuzi), ptám se, zda jste se s touto závadou někdo nesetkali. Otáčky kolísají, i když není motor zatížen sekáním trávy. Je to normální, nebo je potřeba provést nějaký spec. servis?
Předem díky za tip. Pavel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.179 (?), 25.4.2010 21:30
V 90% případů bývá špatný benzin. Nenechte se ošálit, když je starý jen několik málo dnů. Holt některé pumpy, i renomované, to stále zkouší. Známý nastartoval sekačku po 6 měsících, aniž by před tím vypustil benzin. Mě drtič nenastartoval na 3 dny starý benzin.
|
|
|
|
|
|
|
host - 78.38 (?), 25.4.2010 21:57
Toto dělá sekačka pokud není osazen nůž, který zajišťuje zvýšení setrvačných hmot. Pak dochází ke kolísání otáček a nestabilnímu chodu.
Ivan
|
|
|
|
|
|
|
host - 181.210 (?), 25.4.2010 22:38
Vyčistit svíčku, vyčistit filtr, odkalit karburátor, ale pravďepodobně bude přicpaná tryska v karburátoru - vyčistit.
MB
|
|
|
|
|
|
|
host - 219.229 (?), 26.4.2010 8:03
Utiahnut vsetky skrutky karburatora, ktorymi je pripojeny na nadrzku s palivom. Dochadza k prisavaniu falosneho vzduchu do sania motora. Mne to pomohlo po mnohych inych zasahoch u rovnakeho typu motora. Nech sa Vam to podari
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 26.4.2010 20:27
Kolísání otáček má ve většině případů na svědomí nedostatek paliva. Když třeba dochází palivo rozhoupe se jak Honda tak B&S. Mám teď na mysli motory, které běží v konstatních otáčkách (sekačky, el. centrály ap.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 26.4.2010 21:36
Popsal jste to jako by regulátor - omezovač max. otáček byl aktivní prvek, ale je to jen kus plechu reagující na větr a přes táhlo řídí dávku směsi, ale souhlasím je třeba mít 100% jistotu, že je v pořádku karburátor až potom jít po dalším. Na to, že jsem ten jeho motor ani neviděl, natož slyšel vsadil bych stovku na karbec respektive problém s množsvním dodané směsi. Pružina samozřejmě taky, stane se, ale to je spíše ojedinělá závada. Zakladatel si musí uvědomit, pokud má motor správný přísun směsi, regulátor není ten, kdo by motor rozhoupal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|