Karburátor s jedním šroubem - seřízení



host - 163.90 (?)
25.8.2020 12:31

Takže po letech se vracím k mému tématu. Už jsem to psal ve vlákně ke křovinořezu.

Buď jsem měl štěstí na vadné karburátory nebo je to jejich vlastnost, ale měl jsem celkem 2 křovinořezy se stejným karbecem a oba se projevovaly stejně. Po důkladném zahřátí stroje (a prohřátí karburátoru), tak minimálně 10-15 minut práce začal být problém se směsí a motor nejprve ztrácel výkon a pak i chcípl. Když jsem zkusil poštelovat karburátor, tak zase běžel, ale nebylo to nikdy ono.

Prostě zahřátím se vždy samovolně rozšteluje. Koupil jsem i malý šroubovák na seřízení jehly šoupátka (nahoře), ale nikdy se to nepovedlo seřídit tak, aby to nehaprovalo.

Takže řešení poslední z možných - koupě originálu WALBRO, které nemá žádný seřizovací šroubek. Výsledek? SUPER!!! Motor konečně běží tak jak má a je úplně jedno jestli je studený, trochu zahřátý nebo běží hodinu v kuse v letním pařáku. Jeho teplota se nijak na funkci neprojevuje - ta je vždy 100%.

Myslím si, že tento typ karburátoru se číňanům moc nepovedl. Jiné typy na silnější motory, které už mají 2 standardí seřizovací šrouby L a H, zřejmě fungují. Mám jeden takový (čínský) v motorové pile a tam funguje naprosto bez závad - zahřátí jeho funkci neovlivňuje.

Je možné, že jsem měl jen smůlu na 2 aušusy, ale asi tom něco bude, protože i prodejci čínské zahradní techniky na svoje lepší (byť pořád hobby čínské) stroje dávají karburátory WALBRO.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 163.90 (?), 25.8.2020 12:31

Takže po letech se vracím k mému tématu. Už jsem to psal ve vlákně ke křovinořezu.

Buď jsem měl štěstí na vadné karburátory nebo je to jejich vlastnost, ale měl jsem celkem 2 křovinořezy se stejným karbecem a oba se projevovaly stejně. Po důkladném zahřátí stroje (a prohřátí karburátoru), tak minimálně 10-15 minut práce začal být problém se směsí a motor nejprve ztrácel výkon a pak i chcípl. Když jsem zkusil poštelovat karburátor, tak zase běžel, ale nebylo to nikdy ono.

Prostě zahřátím se vždy samovolně rozšteluje. Koupil jsem i malý šroubovák na seřízení jehly šoupátka (nahoře), ale nikdy se to nepovedlo seřídit tak, aby to nehaprovalo.

Takže řešení poslední z možných - koupě originálu WALBRO, které nemá žádný seřizovací šroubek. Výsledek? SUPER!!! Motor konečně běží tak jak má a je úplně jedno jestli je studený, trochu zahřátý nebo běží hodinu v kuse v letním pařáku. Jeho teplota se nijak na funkci neprojevuje - ta je vždy 100%.

Myslím si, že tento typ karburátoru se číňanům moc nepovedl. Jiné typy na silnější motory, které už mají 2 standardí seřizovací šrouby L a H, zřejmě fungují. Mám jeden takový (čínský) v motorové pile a tam funguje naprosto bez závad - zahřátí jeho funkci neovlivňuje.

Je možné, že jsem měl jen smůlu na 2 aušusy, ale asi tom něco bude, protože i prodejci čínské zahradní techniky na svoje lepší (byť pořád hobby čínské) stroje dávají karburátory WALBRO.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika