Honda GCV160 - hejblata na karburatoru



host - 178.9 (?)
13.7.2015 12:04
Malér je jak začne nejhloupější vlastník motoru honda opravovat motor. Začni informacemi a pak vrtej do motoru. Benzín musí obsahovat biosložku. Ve starém benzínu tvoří biosložka lepivý šlem a zalepí karbec. Do benzínu se přidá stabilizátor, aditivum, které šlem rozpustí. Dalši možnost je vrtat v karburátoru a po... víc a víc
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
host - 34.21 (?), 13.7.2015 8:28
               
host - 48.106 (?), 13.7.2015 9:41
Potřebu seřizovat a rýpat do motoru mají všichni vlastníci těchto motorů, kteří si nepřečetli manuál. Nejprve zaneřádí karburátor starým palivem a pak začnou vrtat do všeho.
                  
host - 9.49 (?), 13.7.2015 10:46
Nepatřím mezi ty co si nic nepřečtou. Jako zvídavý člověk si raději přečtu víc. Můžete vysvětlit jak zabránit zaneřádění karburátoru starým palivem, když mám dojem, že na čerpačkách, kde se to vrtí, se prodá pravděpodobně nejvíc sajrajtu, protože, když se něco stane a začne se do toho šťourat, tak ta super várka je již několikrát nahražena něčím jiným. Přece nechcete, abychom si chodili pro palivo do našich chudáčků s nějakou úřední osobou a odebírali si vzorky, pečetili kanystry a nádrže našich chudáčků a přizvával tu úřední osobu ke každému doplňování paliva. Když operujete se starým palivem s biosložkami - biosložka z řepky je v opdstatě fermež a jak víme ta se vzdušným kyslíkem reaguje tuhnutím - tak zařiďte, abycom si mohli kupovat do našich chudáčků čisté palivo bez příměsí, které způsobují většinu potíží. Staré palivo je ta nejhloupější výmluva.
                     
host - 178.9 (?), 13.7.2015 12:04
Malér je jak začne nejhloupější vlastník motoru honda opravovat motor. Začni informacemi a pak vrtej do motoru. Benzín musí obsahovat biosložku. Ve starém benzínu tvoří biosložka lepivý šlem a zalepí karbec. Do benzínu se přidá stabilizátor, aditivum, které šlem rozpustí. Dalši možnost je vrtat v karburátoru a po... víc a víc
                     
host - 227.133 (?), 13.7.2015 20:04
Nic hloupějšího jsem opravdu nečetl. Jen čekám až si některý euroúředník vzpomene, že okna v domech mají špatný tvar a že nejbezpečnější okno je okno kruhové. Tak proč musí benzín obsahovat fermež, když způsobuje obrovské potíže. Ten šlem, podle vás, je jen vyreagovaná fermež se vzdušným kyslíkem. A takový marast by se v žádném případě neměl dostávat do zařízení ve kterém jsou mikroskopické dírky. A takový marast by se měl používat jen k penetraci dřeva pod jiné nátěry. Také pochybuji, že stabilizátor ty vaše šlemy rozpustí. Zkuste zapomenutý štětec od fermeže vyčistit, ani to nejagresivnější ředidlo bez fyzického násilí na ty nabotnalé přisušence vám nepomůže. V benzínu jsou tyto sajrajty zřejmě jen proto, aby servismanská loby měla co dělat. Jiný důvod v tom nevidím.
               
host - 9.49 (?), 13.7.2015 10:53
Bez určitého polopatického komentáře v češtině s vyjmenováním potřebného vercajku s poznámkou, kde ho koupím jsou to jen videa, která můžeme hodnotit jen jako, nějaké filmařské dílo.
                  
host - 2.252 (?), 14.7.2015 8:54

Zdravím, neplete si náhodou biosložku do nafty s biosložkou do benzínu? K tomu videu bych jen dodal, že ty nejproblematičtější partie karburátoru nebyly vůbec řešeny. Zanášení těchto karburátorů je většinou zapřičiněno tím, že nefunguje filtrace vzduchu a právě směšování vzduchu s palivem v přechodovém systému karburátoru zapřičiní ucpání jedné nebo více dírek ze směšovací komůrky do kanálu difuzoru. Další poruchou bývá zanesená hlavní tryska v karburátoru, tam je problém to, že dírka trysky je výškově shodná s hladinou v plovákové komoře a právě v tomto místě dochází k odparu a tím zahuštování v tom nejkritičtějším místě karburátoru. Kdyby technici Hondy umístili trysku hlouběji pod hladinu v plovákové komoře, tak by byl problém s tímto zanášením vyřešen. Proto ty rozdíly v náchylnosti karburátoru u BS a Honda. Standa.

                     
host - 178.9 (?), 14.7.2015 11:21
BS se na Hondu nechytá... BS má výhodu, že dělá přesné karburátory po Hondě, na jednoduchých SV si vystačil s karburátorem s membránou. Po zimě jsem ani tento jednoduchý karburátor musel vyčistit. Bio problém je u BS i u Hondy. BS dělá svůj stabilizátor paliva. Neprůchodný vzduchový filtr způsobuje obohacení směsi a snížení výkonu motoru. Obohacení může dokonce zabránit startu motoru úplným zahlcením. Sytič na Hondě je klapka v karburátoru a ucpaný filtr se chová stejně. Přes filtr se nedostane nečistota, která způsobí problém. Mimo filtr, když je sání nětěsné, tj možné. Tento předpoklad není u nového motoru a je možný u staršího modelu GXV, kde je na kolínku filtr nasazený bez O kroužku. Nový model GXV má O kroužek a ten těsní. GCV má filtr přímo, bez kolínka. Po aplikaci stabilizátoru a době působení zkusit motor, teprve potom hledat čistit montovat.
                     
brousek - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (71) - 147.46 (?), 15.7.2015 8:51

Určitě nejlepší řešení by bylo používání paliva bez biosložek, jejichž základ je ve vysychavých rostlinných olejích.

                     
host - 181.163 (?), 16.7.2015 3:46

Je zajímavé, že se nezvedla vlna oponencí, když pan Standa, píše o směšování. Když psal o směšování pan X, tak ho tady chtěla jistá skupina lidí málem ukamenovat, protože se to prý jmenuje úplně jinak a bylo prý to tak pojmenováno již vynálezcem karburátoru Solex. Zřejmě záleží kdo to napíše a pak kdo to čte. Zřejmě vlivem snahy z někoho udělat troubu a vytočit ho. Díky Stando.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
MRAZUODOLNÉ TRUBKY31.10.2024
VÝPLŇ MEZI SCHODNICEMI31.10.2024
Téměř 37 % Čechů kvůli cenám energií snižuje teplotu v domácnosti. 11 % z nich dokonce o 3 až 4 stup29.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika