Honda GCV135H-GCV160E Pomoc
|
|
|
|
host - 213.71 (?) 9.10.2006 21:00
Motory Honda GCV(poloprofi OHC) a GXV(profi OHV) mají na karburátoru šroub nastavení bohatosti směsi. Nastavuje se tak, že při teplém motoru otáčíme opatrně na obě strany až dosáhneme nejvyšší počet otáček v pozici volnoběh, který potom šroubem volnoběhu seřídíme.. Nevím jak to máte Vy , toto je např. u motorů na malotraktorech - některé sekačky nemají želvu(nízké otáčky) a zajíc(vysoké otáčky) proto po startu jde motor hned na plný výkon. Jinak je nastavení směsi od zavřeného šroubu cca 2 otáčky vyšroubovat - potom jemně seřídit +- 1/8 otáčky. Podle toho co popisujete může být chyba v bohatosti, když střílí do výfuku -moc chudá směs(otevřít o 1/8 šroub bohatosti a zkusit) , špatné starty jsou většinou z důvodu chybného nastavení dorazového šroubu na karburátoru. Ten musí umožnit sytičové klapce v karburátoru se úplně uzavřít. Jestli to tak není směs se neobohatí, nebo špatně - nutnost více startovacích pokusů. Na karburátoru by měly být nad sebou šrouby - jeden je dorazový na max. otáčky(3600), druhý na sytičovou klapku. Je třeba opatrně měnit nastavení, protože dorazový šroub chrání sytičovou klapku před poškozením. Možná jsem to úplně netrefil, dělá se více provedení, příp. upřesněte. J.S.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
palo238 - (1), 9.10.2006 17:14, zobrazeno: 14596x
Chcel by som sa spýtať na nadstavenie motoru tažšie mi chtá ked dlhšie stojí a semtam mi pri štarte strielá do výfuku Ďakujem!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 213.71 (?), 9.10.2006 21:00
Motory Honda GCV(poloprofi OHC) a GXV(profi OHV) mají na karburátoru šroub nastavení bohatosti směsi. Nastavuje se tak, že při teplém motoru otáčíme opatrně na obě strany až dosáhneme nejvyšší počet otáček v pozici volnoběh, který potom šroubem volnoběhu seřídíme.. Nevím jak to máte Vy , toto je např. u motorů na malotraktorech - některé sekačky nemají želvu(nízké otáčky) a zajíc(vysoké otáčky) proto po startu jde motor hned na plný výkon. Jinak je nastavení směsi od zavřeného šroubu cca 2 otáčky vyšroubovat - potom jemně seřídit +- 1/8 otáčky. Podle toho co popisujete může být chyba v bohatosti, když střílí do výfuku -moc chudá směs(otevřít o 1/8 šroub bohatosti a zkusit) , špatné starty jsou většinou z důvodu chybného nastavení dorazového šroubu na karburátoru. Ten musí umožnit sytičové klapce v karburátoru se úplně uzavřít. Jestli to tak není směs se neobohatí, nebo špatně - nutnost více startovacích pokusů. Na karburátoru by měly být nad sebou šrouby - jeden je dorazový na max. otáčky(3600), druhý na sytičovou klapku. Je třeba opatrně měnit nastavení, protože dorazový šroub chrání sytičovou klapku před poškozením. Možná jsem to úplně netrefil, dělá se více provedení, příp. upřesněte. J.S.
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.140 (?), 10.10.2006 7:21
Asi sa podaril preklep, lebo u spalovacich motorov striela do vyfuku nie chudobna (chuda) zmes ale naopak BOHATA zmes, v ktorej vsetko obsiahnute palivo sa nespalilo v dosledku nedostatku homogenneho kyslika (a dalsich dovodov) v spalovacej komore, a zapaluje sa po opusteni spalovacej komory vacsinou na horucich castiach vyfukoveho systemu , co je sprevadzane akustickymi efektmi, znamymi ako "strielanie do vyfuku". Clanok je inak celkom fajn. Mozno by som iba doplnil kontrolu sviecky. Ak by skutocne bola za prevadzky bohata zmes, tak moze vznikat zvysene zakarbonovanie sviecky a pri jej naslednom zvlhnuti pri studenom starte sa moze tiez svojim dielom podielat na horsom starte, v dosledku znizenych elektroizolacnych parametrov sviecky .
______pooh.
|
|
|
|
|
|
|
host - 220.253 (?), 10.10.2006 14:46
Teoreticky máte pravdu, ale překlep to není, ptal jsem se v servisu spec. na Vari - Honda kdysi, že mi to střílí do výfuku a měl jsem nastavit trochu víc bohatosti a pomohlo to. Chtěl jsem to popsat víc podrobně , ale někdy se přetrhne nit - telefon a pod. J.S.
|
|
|
|
|
|
|
host - 74.2 (?), 10.10.2006 16:41
Ďakujem za rady
|
|
|
|
|
|
|
host - 109.57 (?), 12.10.2006 16:10
Pozor s tímto jsem se taky setkal a vada byla ve vzduchovém filtru! Takže než se pustíte do mohutného seřizování zkuste jej sundat, jestli se situace nezlepší. Krásný den.
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.140 (?), 13.10.2006 9:14
Ano, aj zaneseny filter vdzuchu sposobuje zvysenu bohatost zmesi v dosledku nedostatku vzduchu.
K panovi J.S.: Verim, ze Vam to povedali v servise Vari-Honda, lebo ak su na takej urovni, ako niektore na Slovensku, tak je mozne vsetko. Tiez mi ten sebavedomy servisny ujo tvrdil, ze mam "nastopercent" rozvod OHV, lebo on uz mal mnoho motorov Honda -Vari rozobratych a vie ako to tam je. Nepomohlo ani, ked som mu povedal, ze ma vylisovane na kryte ventilov jasne OHC. Ale nemam v umysle vyvolat konfrontaciu, skor naopak:
* * * * * * * * * Mam otazku: Ako zvysim bohatost zmesi na motore Vari-Honda podla zmienej rady servisneho pracovnika ??? Aky je presny postup ?
Dik. -------pooh.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|