Máme GCV 190 v sekačce HRX, která je 19 let stará a seká hektary. Karburátor jsme ještě za celou dobu nečistily, zato ohnutá klika už byla 3x. Kliku nám vždy perfektně narovnají u f. Pavlíček a mašina jede zas jak hodinky. Seká s ní kdo má ruce a nohy, ale benzín bereme jen od jedné tankovačky Benzina. Tak nevím, proč má stále někdo problém se zalepeným karbecem. Stejně tak převodovka je super, perfektně vyřešený pojezd, žádné problémy, ne jako Mountfieldy - každou chvíli netáhnou.
Ještě bych dodal, že i pracovník servisu mne nábádal k čištění karburátoru a protože nevlastním ultrazvukovou čističku, tak mi tuto službu nabízel na počkání. Neudělal jsem to. Raději jsem si v klidu domova, ošahal všechny perka, táhelka a páčky. Při tom jsem zjistil, že závadu na údajně japonském motoru, způsobuje jedna americká flákotina. Na odstranění závady stačil křížový šroubovák. Výsledek je fungující motor a ušetřené náklady, přibližně ve výši pěti tisíc Kč. Jde konkrétně o GSV190.
Máme GCV 190 v sekačce HRX, která je 19 let stará a seká hektary. Karburátor jsme ještě za celou dobu nečistily, zato ohnutá klika už byla 3x. Kliku nám vždy perfektně narovnají u f. Pavlíček a mašina jede zas jak hodinky. Seká s ní kdo má ruce a nohy, ale benzín bereme jen od jedné tankovačky Benzina. Tak nevím, proč má stále někdo problém se zalepeným karbecem. Stejně tak převodovka je super, perfektně vyřešený pojezd, žádné problémy, ne jako Mountfieldy - každou chvíli netáhnou.