Honda 2417



host - 142.9 (?)
15.5.2013 9:07

Dobrý den,

oživím toto staré téma. Dostal se mi do ruky návod na tuto hondu (starší typ 2417K2 do r. 2012 včetně) a tam je popsáno jak se s tímto traktorem mulčuje.

Byl jsem trochu překvapen co vše musím udělat aby to mulčovalo! V rychlosti: demontovat desku s čidlrm, demontovat tunel, demontovat kryty žacího ústrojí, vyjmout celou žací komoru, demontovat ventilátory a prstence ventilátorů, dát mulčovací nože. Namontovat žací komoru zpět a dát mulčovací ucpávku.

Věřím, že Honda mulčuje perfektně, ale je to hrozně složité, když chci střídat mulčování a sečení se sběrem do koše. Normální smrtelník této přestavby ani není schopen! A trávit hodiny pod traktorem neustálou přestavbou na mulčování a zpět je také nezáživné a časově náročné!

A teď o co mi jde. Poslední typ tohoto traktoru od Hondy - tedy 2417K3 (r. 2013) má funkci Versamow. Což je volitelné mulčování přímo z místa řidiče pákou co uzavře výhozový tunel. A já se ptám - to jako najednou už nevadí ty nedemontované ventilátory aj.? Nebo ta funkce Versamow není plnohodnotné mulčování?

Díky všem za názory co mají zkušenost s mulčováním ať už s typem K2 nebo novým K3.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
host - 117.130 (?), 8.9.2012 9:12

Mohli by ste neako bližšie špecifikovať v čom je Honda špička.Lebo ja neviem o motore alebo stroji v ktorom by Honda bola jedinečná a nebol by konkurenčný stroj minimálne porovnateľný a za lepšie peniaze.

            
host - 230.219 (?), 9.9.2012 22:15
S hondou jako celkem nejde nic srovnat, takže jsem původně nechtěl ani reagovat, ale když se ptá bývalý bratr slovák, tak by jsem asi měl, když už jsme je svedli z pastvin do průmyslových zón(prosím s nadsázkou, nekomentovat).Honda dělá vývoj, ostatní kopírují-kdo jel na hondě ví, že posez je dokonalý, kdo s ní mulčoval, je to dokonalý, na sběr jako jediná v této kategorii používá rozšířený tunel, zvýšený proud vzduchu "ventilátorama" je dokonaý, naproti tomu snížena prašnost koše sukničkou-bomba, a o motorech vůbec nemluvím, pokud si chce nějaká značka vylepšit prestiž, dá si do modelu hondu, například stiga je má v premiových strojích park, nebo v nejvyšším modelu profi-sekačky.To, že má nějaký díl shodný s ostatníma, to je globalizace, za účelem konkurenceschopnosti to musí dělat každý významný hráč trhu.Ale když jede mountfild traktor, tak to ví celá vesnice, když honda, tak možná jen nejbližší soused.Japonský motory, to je špička na trhu, když chtěl briks nabídnout lepší motor, tak hádejte odkud vanguard je.Honda má nejširší nabídku sekaček(i s hydropojezdama nebo dvojité nože, i ocelové převodovky, ostatní zatím šmrdlají napínaní klíňáčkem u plynule měnitelných pojezdů),nemá přímou konkurenci.Honda je honda.Jsem tzv. od železa, tak vidím rozdíly, na které nikdo z konkurence nepoukáže, že je nemá, ale vyzdvihne nerozdílnost v továrně CGP, takový zákazníci jsou žně pro prodejce, navíc když to jsou důvěřivý důchodci se stálým důchodem a hodlají nějakou kačku pustit, nebo ing.csc, který neví že v motoru má být ještě olej, že na samotný benzín to dlouho nepojede, proto strategicky obdivuji mountfield, mají to vychytaný, ale kdo tam nakoupí za běžné jejich ceny, je buď bohatý, nebo b... c.Vpodstatě až teď ve slevách se dostali na ceny běžné(např. jsem si nemohl nevšimnout shodné sekačky se stigou, cena asi 13000kč honda motor, ale až s 50% slevou se dostali na cenu stigy-a lidi jim to věří).Co dodat, když se mě někdo zeptá na nejlepší sekačku, je to honda, když na dobře ještě použitelnou je to stiga, ale tam je ruka koncernu CGP znát podstatně více, proto ani toto nejde postavit proti hondě.Honda je svá, drží si kvalitu a jedinečnost tam, kde ji na tom záleží.Mám hondu?V současné době ne, dal jsem přednost čelnímu sečení-stiga park.
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 243.86 (?), 9.9.2012 22:55
Já Hondu používám (GCV, GXV 160) Vari a samostatný motor s převodovkou navijáku. Několik motorů jsem po chodu bez oleje opravoval. Musím souhlasit, co měla Honda mají jiní. Kdo vyzkoušel Hondu a používá ji 17 let bez závady, pochopí v čem je výjmečná a proč je kopírována a napodobována. Na malotraktoru si jiný motor nedovedu představit v době, kdy jsme jej pořizovali ani nebylo co srovnatelné jiné vybrat.
               
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (277) - 121.174 (?), 9.9.2012 23:21

Do istej miery má môj český brat pravdu, ten čo už rozoberal hondu vie že sú to krásne stroje.Technicky a konštrukčne dotiahnuté.No ale ku tomu patrí aj druhá strana mince.Sú to stroje ktoré potrebujú odbornú starostlivosť.Dôraz je tam na odbornú.Ten stroj jednoducho neodpustí chybu.A potom to ide do peňazí.Samostatná kapitola je cena náhradných dielov.Za smiešny vzduchový filter 32 euro.Piest, krúžka a guferá 120euro.Za to sa už dá kúpiť pomaly celý motor komplet.

  A o kopírovaní hondy briggsom - pozrite si rozobratý briggs a hondu.To nie sú tie isté stroje.

                  
host - 230.219 (?), 10.9.2012 0:45
Děkuji hlavně poslednímu odkazu, úvod skvělý, dělaĺ jsem se slovákem a bylo to báječný, ta sranda co jsme zažili mě dnes chybí, škoda,že naše dcera této řeči už nerozumí, je ji patnáct.K věci-nevím přesně u koho si nechal briks vyvinout motor(VANGUARDA),nemělo jít o kopii, další skvěĺé japonské motory dělá např. kawasaki.Ceny dílu byly řešeny výše-poptat se i jinde, naproti tomu se nekupují často, většinou u nespotřebních věcí to je chyba obsluhy.2417 je můj velký favorit, protože mimo výše zmíněných výhod, jsem sháněl traktůrek s japonským motorem a japonskou převodovkou od kanzaki a splnila to honda a john-deer.Honda nabídla více high-tech technologií a navíc měla lepší tvar žacího ústrojí pro mulčování, které je u nás asi více oblíbené než v americe, jen shoda náhod mě navedla na rider 4X4,technicky zajímavé a víceúčelové-samostatné čerpadlo, dvě profi převodovky, jen motor honda jsem prošvihl, to mě mrzí, mám kohler 25k profi, držák,ale křupan.
                     
host - 142.9 (?), 15.5.2013 9:07

Dobrý den,

oživím toto staré téma. Dostal se mi do ruky návod na tuto hondu (starší typ 2417K2 do r. 2012 včetně) a tam je popsáno jak se s tímto traktorem mulčuje.

Byl jsem trochu překvapen co vše musím udělat aby to mulčovalo! V rychlosti: demontovat desku s čidlrm, demontovat tunel, demontovat kryty žacího ústrojí, vyjmout celou žací komoru, demontovat ventilátory a prstence ventilátorů, dát mulčovací nože. Namontovat žací komoru zpět a dát mulčovací ucpávku.

Věřím, že Honda mulčuje perfektně, ale je to hrozně složité, když chci střídat mulčování a sečení se sběrem do koše. Normální smrtelník této přestavby ani není schopen! A trávit hodiny pod traktorem neustálou přestavbou na mulčování a zpět je také nezáživné a časově náročné!

A teď o co mi jde. Poslední typ tohoto traktoru od Hondy - tedy 2417K3 (r. 2013) má funkci Versamow. Což je volitelné mulčování přímo z místa řidiče pákou co uzavře výhozový tunel. A já se ptám - to jako najednou už nevadí ty nedemontované ventilátory aj.? Nebo ta funkce Versamow není plnohodnotné mulčování?

Díky všem za názory co mají zkušenost s mulčováním ať už s typem K2 nebo novým K3.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků10.3.2025
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?7.3.2025
Obložení bazénu7.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?6.3.2025
Škarabání staré malby11.2.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika