Fréza na sníh, když je velký mráz



host - 80.18 (?) 
2.12.2010 22:27, zobrazeno: 57116x
Mám novou frézu s motorem Tecumsem 13 HP. Když je minus 10°C nebo ještě větší mráz musím ji půl hodiny rozehřívat, než mohu začít frézovat. Nastartuje ihned bez problémů, motor též běží bez sytiče plynule, ale jakmile sepnu pojezd či frézování, motor bez sytiče nevydrží a zháší - až teprve asi po 20 - 25 minutách běhu na plný plyn mohu začít frézovat. Pak už frézuje bez nejmenších problémů. Je to normální při tom mrazu, nebo je někde problém, třeba v seřízení karburátoru?
  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
L. Radek - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (404) - 96.64 (?), 3.12.2010 1:47
Mně se podobně chová Honda. Přemýšlím jak natáhnout teplý vzduch od žeber do sání. Zkoušel jste lepší benzín? R.
      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.143 (?), 3.12.2010 6:52
To je normální, směs je podchlazením motoru a sáním ledového vzduchu příliš ochuzená. Zkuste do sání a na motor fén, nebo opatrně horkovzdušnou pistoli. S úpravou sání od žeber opatrně, ne vždy se frézuje při -10C.
         
host - 4.243 (?), 3.12.2010 8:50

To co tu řešíte je spíše o uskladnění stroje. I když se jedná o sněhovou frézu tak uložení stroje v teplotách které jsou venku nemůže dopadnout jinak, než že je problém s ožitím motůrku. Jediný rozdíl je, že některé motory na sněžných frézách nemají vzduch. filtr. Pochopitelně.

   
host - 24.183 (?), 3.12.2010 10:24

Zlatý dvoutakt Jikov!  Parkuji jen pod přístřeškem, včera v minus deseti jsem nastartoval bez problémů a hned jízda na plný plyn s vozíkem po nápravu ve sněhu.

      
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 3.12.2010 10:58
Hned? Tak to vás má ten motor asi hodně rád :)
         
host - 24.183 (?), 3.12.2010 16:38

Docela mě překvapuje, jaké problémy jsou se sněžnou frézou, tedy s motorem, který by měl být stavěný jen na provoz v mrazech?!

      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.143 (?), 3.12.2010 11:36
Vzduchem chlazený motor se zahřeje rychleji, ale celkově je třeba zrovna u frézy 4takt výrazně lepší.
         
host - 208.166 (?), 3.12.2010 15:12
To jste ani nezkusil spustit frézu se sytičem?Počítám že máte také plynule regulovatelný sytič, je nesmysl čekat 20 minut nebo nahřívání fénem, osobně u mého obyč HECHTA jedu po cca 1min.zahřívání na sytič v jakém koliv mraze, zkuste to spustit na plný sytič a postupně ubírejte dle situace mělo by to být mnohem dříve nežli za 20 min
            
host - 180.10 (?), 3.12.2010 15:58

máme johnsered s BRIGGS STRATON a dělá to stejně. je to úpně normální. se starou škodovkou jste taky nečekali 20 minut na místě až se ohřeje, ale za jízdy ho postupně ubírali. co píše návod? už jste ho četl?jirka

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků10.3.2025
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?7.3.2025
Obložení bazénu7.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?6.3.2025
Škarabání staré malby11.2.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika