zdravim vsechny majitele tohoto strojku. mam 3 kusy a nemuzu si je vynachvalit. navod k pouziti a katalog dilu si muzete stahnout zde.
ke zminenym zavadam: pokud freza nehaze jiskru ani po vymene civky, VN kabelu atd... byva nejcasteji zavada v zapalovani na klice. vyresil jsem to vymenou celeho zapalovani na klice. demontaz je trochu komplikovanejsi, ale da se to zvladnout bez vymontovani celeho motoru. je potreba opatrne demontovat drzak vypinani pojezdu, potom ventilator. pod nim je rotor, ktery je potreba stahnoiut stahovakem. pod nim se nachazi zakladova deska se 3 civkami, kterou je potreba vymenit.. nekdy (malokdy) je chyba v plastove, obvykle hnede skrince zapalovani pod riditky vedle zapalovaci VN civky.
to, ze nechce do otacek, je zpusobeno nejcasteji necistotami nebo vodou v plovakove komore karburatoru. tyto stroje jseou totiz velmi citlive na cistotu benzinu. je potreba po kazde praci vycistit odkalovaci jimku pod nadrzi. staci odsroubovat a vyplachnout cistym benzinem a obcas (tak 2x za sezonu) vycistit plovakovou komoru
pri stavbe snehove radlice nedoporucuji montovat ji na nahon sekacky. zaves na to neni staveny. je to litina a pusobi zde bocni sily, ktere by mohly ty oka vylomit. lepsi je prisroubovat radlici primo na predni zaves misto prevodu.