D-test
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 177.194 (?), 4.6.2011 23:58
Dobrý den,
nechci vyvolat hádku, ale země původu je směrodatná. Domnívám se totiž, že pokud je něco z daleka, a stojí to určitou sumu, značnou část ceny bude tvořit doprava. Je pak logické, že něco co je z bližší země (Německo, Itálie) by za stejnou cenu mělo být kvalitnější (mám takovou zkušenost ze sportovního vybavení). Bod 2 souvisí s bodem 3. Pokud někdo učiní zkušenost s nějakou sekačkou (ať již dobrou, nebo špatnou) asi bude vědět, co za konstrukci mu (ne)vyhovuje, či na co si dát pozor. Je pak jasné, že na internetu toho zákazník z fotografie a obecného popisu jemu blíže neznámého produktu moc nevyčte a tudíž je jasná výhoda moci si sekačku (či cokoliv jiného) prohlédnout před koupí - minimálně se ušetří poštovné zpět a prodávající nebude tak naštvaný.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 153.45 (?), 5.6.2011 11:01
To už je právě o "přidané" hodnotě a konkurenci. Škoda totiž určitě ví (či kvalifikovaně odhadne ze své praxe), že Honda nebo Nissan jsou schopni vůz o určité velikosti vyrobit za určité peníze. Zákazník přitom jde většinou po parametrech vozu (velikost zavazadelníku, výkon motoru, spotřeba...) a chce za své peníze určitě i nějakou kvalitu. Na zákazníka ale působí i reklama. Pokud tedy Škoda prodává své srovnatelné vozy za cenu vozů konkurence, má výhodu nižších dopravních nákladů, o které buď může mít, oproti konkurenci nižší cenu, nebo vyšší marži. Na konkurenci potom je, aby přesvědčila, že její stejně kvalitní (pokud nemluvíme o Číně) a zcela logicky dražší vozy, jsou lepší - designem, technikou, reklamou, emocemi. Pokud ale někdo vyrábí prvoplánově hlavně v Číně, znamená to, že svou marži si zvyšuje (či zachovává na úrovni konkurence) na úkor nižší ceny práce čínského dělníka se všemi riziky, které k tomu patří. K tomu si přičtěme nízkou kvalitu materiálu, onu dopravu a pak máme výrobek, který leží po hypermarketech a nikdo to nechce, jelikož stojí skoro stejně, jako výrobek "Made in Germany". V podstatě jde jenom o to, jak na první pohled odhalit, která "značka" využívá jakého efektu. Úplně flagrantním příkladem je Narex - český předražený výrobce ručního le. nářadí, který ví, že ruční nářadí v hypermarketech je s ním nesrovnatelné a tak si nechává platit cenu kvalitního nářadí, ovšem ve srovnání např. s Made in Japan. Z toho vyplývá, že musí mít marže jako prase :-)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 217.147 (?), 19.4.2011 7:36
Ja som sa napr. rozhodol, ze ak sa z vyrobkom od nejakeho vyrobcu popalim uz nikdy nebudem brat od tejto firmy vyrobok, Musi sa niekde zacat. A starym menom sa nedam ovplyvnit....ani novou reklamou
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 107.237 (?), 19.4.2011 9:04
To se vám snadno může stát, že trefíte na jeden vadný kus z x tisíc dobrých, a kvůli tomu zahodíte všechno od toho výrobce. Jsou to stroje a vady se objevují i u těch nejlepších (viz např. letadla). Podstatný je poměr dobrých a špatných výrobků, ne to že potkáte jeden vadný kus. Tohle je třeba odlišit od šmejdu. Gl.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 121.238 (?), 20.4.2011 12:11
Isteze, ale niekedy poznat, ze firma urobila vyrobok na to, aby fungoval o nieco dlhsie ako zarucna doba. Mam multifunkcne zariadenie tlaciaren scanner a kopirka, ktore ma 2 roky. S drivermi pre najnovsi windows 7 nefunguje komplet, netlaci farebne a neskenuje. Urobene je to tak, aby to slo len na starsich operacnych... Vyrobca dava zlozity navod ako to nahodit aj vo w7, ale nefunguje to a rozhasi to cely soft. Pritom nove pc so starym operacnym nekupite. Pre mna je toto dovod skoncit s touto firmou. Velmi vychytraly sposob ako dotlacit zakaznika kupit novy vyrobok. Vop svete software hardware je toho kopu. Druhou firmou je firma na vyrobu pracok. Viac mojich znamych malo problemy s loziskami pracok tej znacky....asi po 5 rokov pouzivania. je to pritom draha firma s dobrym menom, povodne zo skandinavie.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 134.79 (?), 20.4.2011 23:24
Nezačíná její název na W?
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 239.112 (?), 20.4.2011 7:14
Test je nyní pro nákup sekačky k ničemu, už je nakoupeno a seče se. Sekačky nad 50 cm se asi tak moc neprodávají, jako 46 - 50 cm. Měli ho dělat loni po létě, kdy se dají sekačky koupit v nějakých akčních slevách. Kruté pro zaryté husqvarnisty - vše od jedné značky.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|